رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 614712

سایت‌های غواصی در قشم

جزیره قشم جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.

اما یکی از اصلی ترین جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری این جزیره، سایت های غواصی آن هستند. بسیاری از مسافرانی که عاشق کشف دنیای زیر آب و یک سفر هیجان انگیز هستند، به سایت های غواصی در قشم مراجعه کرده و از امکانات این مجموعه ها استفاده می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که عاشق دنیای اسرار آمیز زیر آب هستند، ادامه این مقاله شما را به وجد خواهد آورد. در ادامه این مطلب به بررسی برخی از زیباترین سایت های غواصی در قشم پرداخته ایم.

سایت غواصی باغ مرجانی یا اسپرینگی

در سایت غواصی باغ مرجانی یا اسپرینگی شما تا عمق ۳۸ الی ۴۸ متری می توانید پایین بروید و آبزیانی مانند سفره‌ماهی، مرجان‌های بادبزنی، اسب دریایی، کوسه، هامور، شیرماهی و بسیاری موجودات زیر دریایی را مشاهده کنید و از همنشینی با آنها لذت ببرید. البته ناگفته نماند که سایت غواصی اسپرینگی مناسب افراد مبتدی و افرادی که تجربه ای در غواصی ندارند نیست. افرادی که مهارت بیشتری در غواصی دارند می توانند از امکانات این مجموعه استفاده کرده و از مرجان های رنگارنگ دیدن کنند. اگر به رنگ های زیر آب علاقه دارید، این سایت غواصی یکی از بهترین جاهای دیدنی قشم برای شما خواهد بود. آب های این منطقه محافظت شده و تمیز هستند و بدون هیچ آلودگی خاصی می توانید از نمای زیر آب لذت ببرید.

آدرس: جزیره قشم، ۱۶ کیلومتری سواحل جنوبی قشم

هزینه بلیط: ۳۰۰ هزار تومان

سایت‌های غواصی در قشم

سایت غواصی زیتون، بزرگترین سایت غواصی قشم

اگر مبتدی هستید و دوست دارید به یکی از سایت های غواصی در قشم بروید، باید بگوییم که سایت غواصی زیتون بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این سایت امواج آرام و کم تلاطمی داشته و به همین دلیل افراد مبتدی می توانند به راحتی و با کمی آموزش در این سایت غواصی کنند. کلاس های آموزش غواصی هم در این سایت وجود داشته تا مسافران بتوانند به عمق ۵۵ متری آب رفته و از موجودات آبزی مانند انواع پروانه‌ ماهی، فرشته ماهی، هامور، طوطی‌ ماهی، جعبه‌ ماهی، ماشه ماهی، آنجل، بزماهی و… دیدن کنند. این سایت غواصی در رو به روی پارک ساحلی زیتون واقع شده است.

آدرس: جزیره قشم، بلوار دریا، رو به روی پارک ساحلی زیتون

هزینه بلیط: ۳۰۰ هزار تومان

سایت غواصی تخت جمشید در نزدیکی پارک ساحلی زیتون

یکی دیگر از سایت های غواصی جزیره قشم که برای تمامی افراد با هر سطح از مهارت در غواصی مناسب است، سایت غواصی تخت جمشید است. این سایت غواصی درست در نزدیکی سایت زیتون قرار گرفته و به همین دلیل گونه های جانوری مشابه ای با سایت زیتون دارد؛ یعنی مسافران هنگام بازدید از این سایت می توانند از گونه های جانوری مانند انواع پروانه‌ ماهی، فرشته ماهی، هامور، طوطی‌ ماهی، جعبه‌ ماهی، ماشه ماهی، آنجل، بزماهی و… دیدن کنند. تنها تفاوت این سایت با سایت زیتون در صخره های زیر آب است. مسافران هنگام بازدید از سایت تخت جمشید، می توانند به عمق آب رفته و از صخره های شگفت انگیز زیر آبی دیدن کنند. آب های این سایت آرام بوده و افراد مبتدی با مشکل خاصی برخورد نخواهند کرد.

آدرس: جزیره قشم، کنار پارک ساحلی زیتون، مقابل پلاژ مخصوص کارکنان منطقه آزاد قشم

هزینه بلیط: ۲۵۰ هزار تومان

سایت‌های غواصی در قشم

سایت غواصی دوبه مخصوص غواصان ماجراجو

اگر به هیجان علاقه دارید و به دنبال ماجراجویی هستید، سایت غواصی دوبه در روستای سوزا می تواند یکی از هیجان انگیزترین جاهای دیدنی قشم برای شما باشد. با وجود این که در این سایت غواصی تنها تا عمق ۲۲ متر زیر آب خواهید رفت، اما با برخی از ترسناک ترین گونه های آبزیان مواجه خواهید شد؛ ماهی های بزرگی که از کنار شما رد شده و در خانواده ماهیان شکارچی قرار دارند. البته لازم به ذکر است که در این سایت خطری شما را تهدید نمی کند و شما کاملا در امان هستید، اما با این وجود هیجان ناشی از مشاهده این موجودات دریایی می تواند تجربه بسیاری جالبی برای افراد ماجراجو باشد.

آدرس: جزیره قشم، ساحل روستای سوزا

هزینه بلیط: ۲۵۰ هزار تومان

سایت غواصی کشتی سوخته لارک

یکی از متفاوت ترین سایت های غواصی در جزیره قشم، سایت غواصی کشتی سوخته لارک است. این کشتی در اعماق دریا غرق شده است. شما هم زمانی که به این سایت می روید، به عمق ۳۳ متری درون آب فرستاده می شوید تا در دل این کشتی به جست و جو بپردازید. علاوه بر جست و جو در این کشتی و مشاهده ساختار پوسیده و زنگ زده آن که در دل دریا دفن شده است، شما می توانید با انواع ماهی ها هم آشنا شوید. در این کشتی گونه های آبزیان بسیاری مانند شیر ماهی‌ ها، مار ماهی‌ ها، هامورها و جاش‌ ها خانه کرده اند و شما هنگام غواصی با آن ها مواجه خواهید شد. سایت غواصی کشتی سوخته لارک یکی از بهترین گزینه ها برای افراد ماجراجو به دنبال هیجان است.

آدرس: جزیره قشم، جزیره لارک

هزینه بلیط: ۲۵۰ هزار تومان

سایت‌های غواصی در قشم

به نقل از فلای تودی :

" جزیره شگفت‌انگیز قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران و خلیج فارس است و دیدنی های قشم آن را تبدیل به سرزمین عجایب هفتگانه ایران کرده‌اند. "

سفر به جزیره قشم با فلای تودی

در این مطلب با برخی از زیباترین سایت های غواصی جزیره قشم آشنا شدیم. این جزیره زیبا علاوه بر سایت های غواصی، جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی بسیار دیگری هم دارد. اگر دوست دارید تا تعطیلات بعدی خود را در این جزیره زیبا بگذرانید، می توانید همین امروز به سایت فلای تودی مراجعه کرده و بلیط هواپیمای قشم را تهیه کنید. سفر هوایی به جزایر ایران مانند جزیره قشم یکی از راحت ترین روش های سفر است. برای تهیه ارزان ترین بلیط هواپیمای قشم، به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

سایت: https://www.flytoday.ir

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک 2، طبقه 2

تلفن: 021-42405000

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها