شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

مراکز خرید گرجستان

بدون شک یکی از بخش های تفریحی هر سفر، گشت و گذار در مراکز خرید شهر مقصد است. شهر تفلیس نیز دارای مراکز تجاری و تفریحی متعددی بوده که هزینه اجناس و کیفیت کالاها در هر کدام از این مراکز خرید متفاوت است؛ بنابراین دست شما برای انتخاب مرکز خرید باز بوده و می توانید بر اساس بودجه و کالای مدنظر خود، مرکز تجاری مناسب را انتخاب کنید؛ در ادامه مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید گرجستان می پردازیم.

بدون شک یکی از بخش های تفریحی هر سفر، گشت و گذار در مراکز خرید شهر مقصد است. شهر تفلیس نیز دارای مراکز تجاری و تفریحی متعددی بوده که هزینه اجناس و کیفیت کالاها در هر کدام از این مراکز خرید متفاوت است؛ بنابراین دست شما برای انتخاب مرکز خرید باز بوده و می توانید بر اساس بودجه و کالای مدنظر خود، مرکز تجاری مناسب را انتخاب کنید؛ در ادامه مطلب به معرفی بهترین مراکز خرید گرجستان می پردازیم.

 

مرکز خرید ایست پوینت

اگر شما نیز از زمره افرادی هستید که دوست دارید لباس ها و اجناس مورد نیاز خود را از برندهای معتبر و معروف تهیه کنید، مرکز خرید ایست پوینت (East Point) یکی از بهترین مراکز خرید در گرجستان برای شماست. این مرکز خرید دارای ۱۵۰ فروشگاه و غرفه بوده و برندهای معروفی همچون جین وست، آدیداس، نایک و... در آن شعبه دارند. این مرکز تجاری یکی از پویاترین و شلوغ ترین پاساژها در تفلیس است و از مهم ترین و مشهورترین مال های گرجستان نیز به حساب می آید. ایست پوینت علاوه بر فروشگاه ها و غرفه های تجاری،‌ امکانات تفریحی و رفاهی متعددی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است؛ از جمله امکانات این مرکز تجاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • چندین سالن سینما ( مجموعه سینمایی معروف IMAx)
  • زمین بازی کودکان
  • بولینگ
  • چند رستوران با منوی بین المللی
  • کافی شاپ

images_1689416215_64b272179d89d.png

 

مرکز خرید تفلیس مال

تفلیس مال (Tiblisi mall) نیز همانند ایست پوینت،‌ یکی دیگر از مشهورترین و محبوب ترین مال های گرجستان است؛ اما تفاوت های چشمگیری با سایر مراکز تجاری در تفلیس دارد. معماری متفاوت، سنتی و خاص سازه این پاساژ، آن را در بین سایر مراکز خرید متمایز نشان می دهد؛ معماری تفلیس مال از معماری سنتی و اصیل گرجستان الهام گرفته شده و این مورد به خودی خود، این مرکز تجاری را به یکی از جاهای دیدنی تفلیس مبدل کرده است.

در این مرکز خرید شعبه های متعددی از برندهای مختلف پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه دیده می شود و  فروشگاهای کیف و کفش این مرکز تجاری، کالاهای باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. علاوه بر غرفه های تجاری متعدد، تفلیس مال دارای چندین گالری هنری مختلف است که بازدید از آن ها، مخصوصا برای هنردوستان خالی از لطف نیست. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه،‌می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • سالن سینما
  • چند کافه مجلل و بزرگ
  • فودکورت
  • هاوسر مارکت
  • پارکینگ با ظرفیت ۲۷۰۰ خودرو
  • و...

images_1689416236_64b2722c8c99c.png

 

مرکز تجاری هنری گالریا تفلیس

گالریا تفلیس (Galleria Tbilisi) را می توان یکی از کلاسیک ترین مراکز تجاری تفلیس معرفی کرد؛ این پاساژ، بهشت هنردوستان و علاقه مندان به صنعت فیلم، سریال و تئاتر است که امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. یکی از قدیمی ترین و کلاسیک ترین سالن های اجرای تئاتر تفلیس گرجستان در این مرکز تجاری واقع شده و بسیاری از علاقه مندان به صنعت سینما و تئاتر را به سمت خود جذب می کند. گالریا تفلیس علاوه بر سالن تئاتر،‌ یک سالن سینمای بزرگ نیز دارد. می توانید قبل یا بعد از ساعت شروع فیلم در سینما یا اجرا در تئاتر،‌ به گشت و گذار در غرفه های تجاری این پاساژ بپردازید و برای رفع خستگی و تجدید انرژی به رستوران و کافه های متعدد این مجموعه بروید؛ به طور کلی می توان امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه را در لیست زیر خلاصه کرد:

  • سالن بولینگ
  • سالن تئاتر
  • سالن سینما
  • فودکورت
  • کافه
  • شهربازی سرپوشیده کودکان
  • و...

images_1689416258_64b27242dc1ea.png

 

مرکز تجاری مرانی مال

مرانی مال (Merani Mall) یکی از مراکز خرید متوسط و مقرون به صرفه تفلیس از نظر قیمت است که نسبت به مال های بزرگ و پر زرق و برق گرجستان همچون تفلیس مال و ایست پوینت، خلوت تر است. این مرکز تجاری دارای ۴ طبقه بوده و  نمای ظاهری و بیرونی آن، از معماری سنتی تفلیس الهام گرفته شده است. از جمله برندهای معروف و شناخته شده ای که در مرانی مال شعبه دارند، می توان جین وست، ماسیمو دوتی، پارفوا و... را نام برد. از جمله امکانات رفاهی این مرکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران
  • کافه

 

مر کز تجاری لیلو

اگر قصد دارید در سفر به گرجستان، سوغاتی ها و یادگاری های مختلف و مخصوصی را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید، بهتر است به لیلو مال (Lilo Mall) سری بزنید. این مرکز خرید غرفه های متعدد و زیادی در زمینه سوغات و صنایع دستی گرجستان را خود جای داده است و از بهترین مکان ها برای آشنایی با فرهنگ و سنت های تفلیس به شمار می آید. علاوه بر فروشگاه های صنایع دستی، غرفه های دیگری نیز به ارائه خدمات و کالا در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و جواهر می پردازند.

images_1689416274_64b2725259485.png

 

مرکز تجاری مگالین

مرکز خرید مگالین (Megalin) برای کسانی مناسب است که به دنبال خرید لوازم خانگی و برقی در تفلیس هستند. اکثر غرفه ها و فروشگاه های این مرکز تجاری به فروش لوازم الکترونیک و تکنولوژی مشغول بوده و در کنار آن ها، فروشگاه های کتاب،‌ موبایل، اکسسوری های جانبی و... نیز دیده می شود. نمای داخلی این پاساژ، دارای ظاهری مدرن و جدید است و شهروندان تفلیسی از مشتری های پر و پا قرص این مرکز تجاری هستند.

 

خرید بلیط و رزرو اقامتگاه در گرجستان

گرجستان یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان طی یک دهه اخیر است. فاصله کم و یک و نیم ساعته گرجستان با کشورمان ایران باعث شده است که ایرانیان زیادی در سال های اخیر، ‌این کشور را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. اگر به تفلیس سفر کردید، بهتر است ابتدا بازدید از جاهای دیدنی این شهر را در اولویت قرار دهید؛ بعد از گشت و گذار در جاذبه های گردشگری گرجستان، وقت آن رسیده است که سری به مراکز خرید معروف و متعدد آن بزنید؛ به خاطر داشته باشید که بهتر است بلیط سفر و اقامتگاه خود در گرجستان را حداقل ۳ ماه زودتر از موعد سفر رزرو کنید؛ شما می توانید تمامی برنامه ریزی های سفر خود به گرجستان را اعم از خرید بلیط رفت و برگشت و رزرو اقامتگاه را در سایت فلای تودی انجام دهید تا از بهترین خدمات و کامل ترین پشتیبانی بهره مند شوید. تخفیف های مختلف تورهای گردشگری فلای تودی را از دست ندهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی