شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

8 راه موثر برای بالا بردن تعامل مشتری‌ها در اینستاگرام

در حال حاضر، اینستاگرام محبوب‌ترین شبکۀ اجتماعی میان بازاریابان اینترنتی است. میزان مشارکت مشتری‌ها در این پلتفرم 10 برابر فیس‌بوک، 54 برابر پینترست و 84 برابر بیشتر از توییتر است. اما جدا از این ارقام بزرگ، چالش‌هایی همانند تیک‌تاک در حال ظهور است که به کاهش بازاریابی اینستاگرام می‌انجامد.

8 راه موثر برای بالا بردن تعامل مشتری‌ها در اینستاگرام

بنابراین بازاریابان به دنبال‌ راه‌هایی مثل خرید فالوور اینستاگرام هستند تا به این ترتیب مشارکت و تعامل مشتری‌ها را افزایش دهند. به همین دلیل است که ما این 10 راه موثر برای بالا بردن تعامل مشتری‌ها در اینستاگرام را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا با استفاده از آن‌ها، عملکرد حساب تجاری خود را بهبود ببخشید.

 

 

1- به‌طور مداوم پست بگذارید

کسب و کارها و برندهای شخصی برای جذب دنبال‌کننده و افزایش نرخ مشارکت، باید فعال باشند. اما چقدر فعال؟

طبق مطالعات انجام‌شده، بهتر است روزی 1 الی 2 پست بگذارید. بدین ترتیب، فید اینستاگرام شما تازه و مرتبط باقی مانده و فرصت بیشتری برای جلب توجه کاربران خواهید داشت. انتخاب زمان مناسب برای ارسال پست نیز اهمیت زیادی دارد. این زمان می‌تواند برای هر نفر فرق کند. شما باید با آزمایش و بررسی حساب خود، این زمان طلایی را برای خود تعیین کرده و در آن ساعت‌ها پست‌هایتان را به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که در کنار اینکار با خرید لایک و کامنت می‌توانید پای پست‌هایتان را به اکسپلور اینستاگرام هم باز کنید.

6502cd2d-48a3-46de-89e1-8c26e74e43b5

بررسی اینسایت به شما کمک می‌کند تا بفهمید که دنبال‌کنندگان شما در چه روزها و چه ساعت‌هایی بیشترین فعالیت را دارند. بنابراین با ارسال پست در آن زمان‌ها، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که پست‌های شما همچنان در بالای فید آن‌ها ظاهر می‌شود.

69a61e26-aa93-4f4d-99bd-4eb2b33b72c9

2- هشتگ‌های مناسب انتخاب کنید

انتخاب هشتگ‌های مناسب برای پست‌های اینستاگرام می‌تواند به اندازه ظاهر شدن به‌عنوان یک پست برتر یا سقوط کردن در انتهای فید، سرنوشت‌ساز باشد!

به‌جای استفاده کردن از هشتگ‌هایی با میلیون‌ها پست و استوری، از هشتگ‌های اختصاصی‌تر استفاده کنید و شانس دیده‌شدن خود را بالا ببرید. برای کسب بهترین نتایج، بهتر است در مورد هر هشتگ خوب تحقیق کنید؛ مثلاً به نوع محتوای مربوط به هشتگ و همینطور تعداد لایک‌های تصاویر حتماً دقت داشته باشید. اگر تمامی این موارد با محتوای شما مطابقت داشته باشد، می‌توانید بهترین هشتگ را انتخاب کنید.

تعداد هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید نیز اهمیت زیادی دارد. اگرچه اینستاگرام اجازه می‌دهد تا حداکثر از 30 هشتگ در پست‌های خودتان استفاده کنید، اما وجود انبوهی از آن‌ها در زیر پست شما، می‌تواند بی‌هدف و غیرحرفه‌ای به ‌نظر برسد. برای اینکه تصمیم بگیرید تا چند هشتگ در هر پست استفاده کنید، بهتر است رقبای خودتان را بررسی کنید. ببینید آن‌ها معمولاً از چند هشتگ استفاده می‌کنند؛ سپس، تعداد مختلف را در پست‌های خود آزمایش کنید تا به بهترین نتیجۀ ممکن دست یابید.

فراموش نکنید که الگوریتم اینستاگرام روی رفتارهای اسپم حساسیت زیادی دارد. بنابراین به تعداد و نوع هشتگ‌هایی که استفاده می‌کنید، برای جلوگیری از مجازات شدن توسط اینستاگرام تنوع بدهید.

3- از ترافیک اینستاگرام برای بالابردن ترافیک وبسایت خود استفاده کنید

ترافیک اینستاگرام می‌تواند به افزایش بازدید وبسایت شما کمک کند؛ چراکه این پلتفرم، امکان ایجاد یک لینک قابل کلیک در بایوی شما را فراهم می‌کند. با پیشنهادات، اقدامات ویژه و ...، دنبال‌کنندگان خود را به کلیک کردن تشویق کنید.

اگر بیشتر از 10 هزار دنبال‌کننده داشته باشید، می‌توانید گزینۀ CTA را برای خود فعال کنید تا دنبال‌کنندگان با بالا کشیدن استوری، به صفحۀ لندینگ موردنظر شما بروند؛ اگر هم ندارید می‌توانید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام به این امکان دسترسی پیدا کنید. اگر با اینفلوئنسرها همکاری می‌کنید، URL خودتان را از طریق آن‌ها تبلیغ کنید. در نهایت برای بررسی و مشاهدۀ آمار مربوط به ترافیک، از نرم‌افزارهای مناسب تجزیه و تحلیل استفاده کنید.

586114d3-c990-4d42-932c-e5b870426b0e

4- سئو همه چیز است!

ایجاد یک استراتژی سئو برای حساب تجاری خود، در بستر رقابتی رو به افزایش اینستاگرام ضروری است. نام حساب خود را کوتاه، شیرین و به‌یادماندنی کنید. بایوی خود را با کلمه کلیدی‌های مربوط به کسب و کارتان پر کنید. به کلماتی فکر کنید که مردم در هنگام جستجو در اینستاگرام استفاده می‌کنند.

5- برای اعتباربخشی به برند، با اینفلوئنسرها همکاری کنید

بازاریابی اینفلوئنسرها در اینستاگرام، به‌طور فزاینده‌ای اهمیت یافته است. این کار به بازاریابان اجازه می‌دهد تا با همکاری آن‌ها، مخاطبان بیشتری را به سمت برند خود هدایت کنند. ازآنجایی که اینفلوئنسرها مستقل و جدا از کمپانی‌ها تلقی می‌شوند، همسویی نام تجاری شما با آن‌ها می‌تواند اصالت واقعی را به پیامی که می‌خواهید برسانید اضافه کند.

هر چند نحوۀ انتخاب اینفلوئنسر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بازاریابان می‌توانند به جذابیت کار با یک شخص مشهور توجه کنند. ضروری است که در ابتدا تعریف اینفلوئنسر را بدانید و یک استراتژی برای آن طراحی کنید. سپس باید یک دورۀ کمپین آزمایش کوتاه داشته باشید تا ببینید که شبکۀ دنبال‌کنندگان اینفلوئنسر، تا چه اندازه از برند شما استقبال می‌کنند. البته بهتر است قبل از همکاری با اینفلوئنسرها با خرید فالوور اینستاگرام اعتبار پیجتان را برای مخاطب تازه‌وارد بالا ببرید تا بهتر نتیجه بگیرید.

6- استوری‌های اینستاگرام را با آغوش باز پذیرا باشید

روزانه 500 میلیون کاربر از استوری‌های اینستاگرام دیدن می‌کنند. بنابراین استوری‌ها به محبوب‌ترین ویژگی در اینستاگرام تبدیل شده‌اند. استوری‌ها به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری محتوایی را می‌دهند که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شود. مزایای آن‌ها می‌تواند برای مدت زمان دسترسی و تعامل شما، بسیار طولانی‌تر باشد و شانستان برای حضور در اکسپلور را افزایش دهد.

استفاده از استوری‌ها می‌تواند برند شما را معتبرتر نشان داده و احساس فوریتی را ایجاد کند که به بالا بردن تعامل مشتری‌ها و افزایش فالوور در اینستاگرام ختم شود.

7- از اموجی‌ها به ‌طور موثر استفاده کنید

قدرت ایموجی‌ها در اینستاگرام رو به افزایش است. با وجود هزاران ایموجی، ایجاد یک استراتژی در مورد نحوۀ استفاده از آن‌ها بدون ایجاد ظاهری غیر رسمی ضروری است. اگر ایموجی‌ها به درستی استفاده شوند، می‌توانند به شما در برندسازی، سرگرمی و همچنین ارتباط احساسی بیشتر با مخاطبان کمک کنند.

8- اکانت اینستاگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید

هر چقدر که می‌توانید در مورد اکانت اینستاگرام خود اطلاع‌رسانی کنید. مثلاً می‌توانید لینک حساب خود را در فیس‌بوک یا توییتر خود گذاشته و مخاطبانتان را دعوت به دنبال کردن شما در اینستاگرام کنید.

همچنین شما می‌توانید از ابزارهای ارسال خودکار و تبلیغات متقابل اینستاگرام استفاده کنید. این ابزارها به شما امکان می‌دهند که فوراً از اینستاگرام در فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و ... پست کرده و دنبال‌کنندگان خود را از سراسر شبکه‌های اجتماعی جمع کنید. البته تحت تاثیر قرار دادن مخاطب‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی به میزان فالوور و لایک‌ پست‌های شما هم بستگی دارد؛ اگر تازه شروع کرده‌اید بهتر است با خرید لایک و خرید فالوور قدم قدرتمندی را بردارید.

اگر تازه کسب و کار خود در اینستاگرام را شروع کرده‌اید، بخوانید!

اکنون که نکات موثر برای بالا بردن تعامل مشتری‌ها در اینستاگرام را می‌دانید، آن‌ها را امتحان کنید و استراتژی کسب و کار خود را بچینید.

اگر به تازگی شروع به فعالیت در اینستاگرام کرده‌اید و فیدتان چنگی به دل نمی‌زند، بسیاری از ابزارهای آنلاین وجود دارد که به شما در مدیریت حساب‌های اجتماعی خود مانند اینستاگرام کمک می‌کند. یکی از این ابزارها اینستاپلاس است که ویژگی‌های اولیۀ یک اکانت بهینه، مثل خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید کامنت‌ و خرید بازدید اینستاگرام را با قیمت بسیار پایین برای شما فراهم می‌آورد.

سرویس اینستاپلاس با ابزارهای خود، آمار تعامل حساب اینستاگرام شما را افزایش خواهد داد. قیمت خدماتی که این سرویس ارائه می‌کند، نسبت به کیفیت آن بسیار به‌صرفه بوده و از بسته شدن حساب شما به دلیل اکانت‌های فیک و ربات‌ها جلوگیری می‌کند.

خدمات مختلف این سایت مثل خرید فالوور ، خرید کامنت اینستاگرام و ... از طرف اکانت‌های کاملاً واقعی ارائه می‌شود؛ بنابراین میزان ریزش خیلی کمی دارد. پیشنهاد می‌کنیم تا به این سایت سر زده و صفحۀ اینستاگرام خود را بهینه‌سازی کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied