شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

۱۰ نکته که پیش از سفارش طراحی سایت باید بدانید

در دنیای امروز که اینترنت باعث شده است مردم در تمامی دنیا به یکدیگر دسترسی داشته باشند، قطعاً طراحی سایت یک‌راه موفقیت برای کسب‌وکار به‌حساب می‌آید. به‌خصوص اینکه در چند سال اخیر طراحی سایت فروشگاهی اولویت بسیاری از افراد قرارگرفته است زیرا مردم به خرید‌های آنلاین روی آورده و با توجه به اینکه جنبه‌های امنیتی در این زمینه نیز بیشتر شده است، مشتریان بدون هیچ‌گونه نگرانی ترجیح می‌دهند عمده خرید‌های خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

۱۰ نکته که پیش از سفارش طراحی سایت باید بدانید

برای طراحی سایت گروه‌های مختلفی همانند گروه طراحی سایت و سئو آنی آی تی در خدمت شما هستند تا بتوانند به شما در تمامی مراحل حتی برای بهبود سئو به شما کمک کنند؛ اما قبل از طراحی سایت باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید تا هزینه و وقت شما به بهترین شکل ممکن نتیجه داده و درواقع بتوانید به هدف نهایی خود برسید. در این مقاله این نکات را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

نکاتی که پیش از سفارش طراحی سایت باید بدانیم:

جالب است بدانید برخی از مشتریان که به گروه طراحی سایت و سئو سایت آنی آی تی مراجعه می‌کنند هیچ ذهنیتی در مورد انواع وب‌سایت‌ها نداشته و درنتیجه در طراحی سایت دچار مشکل خواهند شد:

  • نوع وب‌سایت موردنظر خود را مشخص کنید.

در اولین قدم شما باید به گروه طراحی سایت اطلاع دهید که چه نوع وب‌سایتی مدنظر دارید. آیا قرار است در وب‌سایت خود خدمات و کالا‌هایی را به فروش برسانید و یا اینکه این وب‌سایت برای امور سازمانی و یا شرکتی یا حتی امور پزشکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هرکدام از وب‌سایت‌های شرکتی فروشگاهی، وب‌سایت‌های تخصصی و... طراحی خاص خود را دارند و بنابراین زمانی که تصمیم گرفته‌اید بر اساس اهداف خود سایتی را طراحی کنید، حتماً باید نوع وب‌سایت را به گروه طراح اطلاع دهید.

  • مشتریان هدف خود را شناسایی کنید.

لازم است این نکته را جدی بگیرید. زمانی شما می‌توانید رتبه اول گوگل را درنتیجه جستجو‌های کاربران به دست بیاورید که بتوانید تعداد مشتری و کاربر بیشتری را جذب کرده باشید. در زمان طراحی سایت باید به گروه مهندسی خود اطلاع دهید مشتریان هدف شما دقیقاً چه قشری از افراد جامعه هستند. آیا قرار است خدمات و کالا‌هایی را برای نوجوانان و جوانان ارائه کنید و یا اینکه این سایت مختص والدین است؟ البته ممکن است سایت شما جنبه آموزشی داشته باشد. طراحی سایت برای هرکدام از مشتریان هدف کاملاً خاص و ویژه است؛ بنابراین باید این موضوع را در نظر بگیرید تا گروه طراحی سایت آنی آی تی بتواند بهترین وب‌سایت را بر اساس مشتریان هدف برای شما طراحی نماید.

  • امکانات موردنیاز سایت خود را بررسی کنید.

در مرحله سوم، بر اساس هدفی که از راه‌اندازی سایت دارید باید امکانات موردنیاز را نیز لحاظ کنید. برای مثال در طراحی سایت‌ فروشگاهی به امکاناتی برای دسترسی به درگاه‌های اینترنتی، خریدوفروش و مواردی از این قبیل نیاز دارند؛ بنابراین بر اساس هدف کاری، باید امکاناتی در سایت باشد که برای شما مفید واقع گردد در غیر این صورت هزینه زیادی را متحمل خواهید شد.

  • چه میزان هزینه برای راه‌اندازی سایت در نظر گرفته‌اید.

برخی از افراد در مرحله ابتدایی برای راه‌اندازی سایت، تصمیم می‌گیرند بودجه کمی خرج کنند تا درصورتی‌که این سایت رونق گرفت، به‌مرورزمان آن را ارتقا دهند؛ بنابراین میزان بودجه موردنظر خود را به گروه مهندسی طراحی سایت آنی آی تی اطلاع دهید.

طراحی سایت وردپرسی

  • با انواع سیستم‌های طراحی سایت آشنا شوید.

لازم است بدانید که در زمینه طراحی سایت، ابزار‌های پیشرفته زیادی وجود دارد که هرکدام از گروه‌های مهندسی بر اساس شرایط کاری خود از این ابزار‌ها استفاده می‌کنند. شاید برای شما این موضوع بسیار مهم باشد که از همان ابتدا سرعت سایت بالا بوده، امکانات زیادی داشته باشد و ازنظر امنیتی نیز شرایط آن بسیار ‌ایده آل باشد. قطعاً برای رسیدن به چنین اهدافی نیاز به ابزار‌های مدرن و پیشرفته برای طراحی سایت خواهد بود. زمانی که اهداف خود را در اختیار گروه‌های مهندسی قرار دهید، بر اساس آنچه در ذهن دارید، بهترین ابزار طراحی سایت را انتخاب خواهند کرد.

  • بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید.

یک مسئله بسیار مهم در زمینه طراحی سایت این است که در چند سال اخیر شاهد راه‌اندازی شرکت‌های متعدد متشکل از نیروهای مهندسی و متخصص در زمینه طراحی سایت هستیم اما به نظر شما آیا همه آن‌ها تجربه کافی برای راه‌اندازی یک سایت مناسب با امنیت بالا را دارند؟

به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز حتماً از گروه مهندسی انتخابی خود نمونه کار دریافت کنید. زمانی که شما به گروه طراحی سایت و سئو سایت آنی آی تی مراجعه می‌کنید قطعاً چنین شرایطی برای شما فراهم خواهد شد تا بتوانید نمونه کار‌های مختلف این گروه را مشاهده کنید. حتی شما می‌توانید از گروه آنی آی تی بخواهید که مشتریان قبلی را به شما معرفی کرده و از میزان رضایت آن‌ها اطلاعاتی به دست بیاورید. همین تحقیقات کوچک می‌تواند به شما کمک کند که بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب نمایید.

  • برای سایت خود لوگو و دامنه انتخاب کنید.

در طراحی سایت حتماً نیاز به یک لوگو و دامنه مناسب خواهید داشت. بهتر است در انتخاب دامنه بر اساس اهداف کاری خود عمل کنید چون در این صورت دامنه انتخابی شما برای همیشه در ذهن مخاطب خواهد ماند. همین موضوع در مورد لوگو نیز صدق می‌کند.

  • طرح انتخابی برای سایت، بسیار مهم است.

انتخاب طرح، یکی از مهم‌ترین مراحلی است که برای راه‌اندازی سایت باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال شاید سایت‌هایی را دیده باشید که به دلیل شلوغی بیش‌ازحد و استفاده از رنگ‌های تند شما را اذیت کرده و درنتیجه سریع آن سایت را ترک کرده‌اید؛ بنابراین در انتخاب رنگ‌ها و طرح تنها باید به این مسئله توجه داشته باشید که بر اساس شرایط کاری خود پیش بروید تا حتی طراحی سایت بتوانید موضوع کاری شما را در ذهن مخاطب زنده کند.

  • با گروه طراحی سایت قرارداد منعقد کنید.

همچنین شما باید برای طراحی سایت، با گروه انتخابی خود قرارداد منعقد کرده و تمامی شروط را در آن لحاظ کنید تا درصورتی‌که مشکلی در این زمینه به وجود آمد، به‌صورت قانونی بتوانید شرایط را پیگیری کرده و خساراتی را دریافت نمایید. عقد قرارداد کمک می‌کند که هر دو طرف نسبت به وظایف و مسئولیت‌های خود متعهد باشند تا برای طراحی سایت دچار مشکل نشوند.

  • تولید محتوای سایت فراموش نشود.

آخرین مرحله برای طراحی سایت، توجه به مسئله تولید محتوا است. راه‌اندازی یک سایت بسیار حرفه‌ای تنها بخشی از ماجرا بوده و نباید فراموش کنید که این سایت تا زمانی اعتبار دارد که هرروز شما بتوانید مطالب آموزنده را در داخل آن قرار داده و یا ازنظر ارائه خدمات‌ و کالا‌ها، سایت خود را به‌روزرسانی کنید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی سایت به سراغ گروه‌هایی بروید که در زمینه تولید محتوا نیز از شما حمایت می‌کنند.

طراحی سایت فروشگاهی

سخن پایانی

گروه طراحی سایت و سئو سایت آنی آی تی باسابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت‌های شرکتی، تخصصی و فروشگاهی و همچنین در زمینه بهبود سئو و سئو وردپرس در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا بتوانید بهترین سایت را طراحی و راه‌اندازی کرده و خدمات و فعالیت‌های خود را بیشتر از گذشته ارتقا دهید. قطعاً هر هزینه‌ای که برای طراحی سایت کنار بگذارید، با سود چند برابر در مدت‌زمان کوتاهی به شما بازخواهد گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied