شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

ارزان ترین مارکت خرید قالب وردپرس

مارکت های زیادی در حوزه اینترنت وجود دارند که در فروش قالب و افزونه وردپرس فعالیت دارند ولی بسیاری از آنها یا از قالب های نال شده استفاده می کنند یا بسیار گران هستند تم آف تضمین بهترین و ارزان ترین قالب وردپرس و تضمین اورجینال بودن محصول را می دهد.

ارزان ترین مارکت خرید قالب وردپرس

مارکت های زیادی در حوزه اینترنت وجود دارند که در فروش قالب و افزونه وردپرس فعالیت دارند ولی بسیاری از آنها یا از قالب های نال شده استفاده می کنند یا بسیار گران هستند تم آف تضمین بهترین و ارزان ترین قالب وردپرس  و تضمین اورجینال بودن محصول را می دهد

 تم آف یکی از بزرگترین مرجع قالب وردپرس و افزونه وردپرس می باشد که با بهترین قیمت میتوانید این محصولات را خریداری کنید

 

نحوه ی راه اندازی سایت با استفاده از قالب های وردپرسی

همانطور که می دانید شما برای راه اندازی وب سایت خود به موارد زیر احتیاج پیدا خواهید کرد:

  • دامنه
  • هاست
  • قالب وردپرس
  • افزونه وردپرس

 

تمامی این موارد برای راه اندازی یک وب سایت ضروری است. در ابتدا شما باید اقدام به ثبت دامنه و تهیه هاست کنید. پس از تهیه هاست و ثبت دامنه، می توانید وردپرس را نصب کرده و تنظیمات موردنیاز خود را برای آن انجام دهید. سپس برای داشتن وب سایت زیباتر و با امکانات بیشتر، به یک قالب نیاز خواهید داشت.

چگونه قالب وردپرس مناسب برای کسب و کار خود را تهیه کنیم؟

نکات خرید قالب وردپرس شامل موارد زیر است :

•        ارتباط طراحی و نوع قالب با توجه به حوزه فعالیت

•        قالب راستچین شده و دارای فونت های زیبا

•        قالب ریسپانسیو (نمایش در دستگاه های مختلف از جمله موبایل،تبلت،لپتاب)

•        امکان شخصی سازی و تغییر تمام بخش های آن

•        امکان نصب به صورت بسته آسان

•        سازگار با صفحه سازهای گرافیکی مانند المنتور ، ویژوال کامپوزر

•        سرعت بالا و امتیاز مناسب در سایت هایی مانند جی تی متریکس

•        پشتیبانی خوب و منظم

•        بروزرسانی مداوم و اشکال زدایی با تو به آپدیت های php

•        سازگاری با پلاگین های پرکاربرد

•        به کیفیت و استانداردهای کدنویسی شده توجه کنید: یک قالب وردپرس با کد ضعیف می تواند تأثیرات منفی بر عملکرد وب سایت شما داشته باشد. به عنوان مثال کد غیر استاندارد می تواند همه چیز را در وب سایت شما کند تر کند، پایگاه داده شما را با موارد ناخواسته مسدود کند و حتی آن را در معرض هکرها قرار دهد.

•        ویژگی های مورد نیاز خود را لیست کنید: این موضوع تا حد زیادی بستگی به نیاز شما دارد. با این حال، ویژگی های خاصی وجود دارد که همیشه برای هر نوع وب سایتی ضروری است.

•        الزامات و بودجه خود را تعیین کنید : از خرید قالب وردپرس ، شما باید از الزامات و نیازهای خود آگاه باشید. با بررسی و کشف ماهیت و نوع وب سایتی که در حال ساخت یا راه اندازی آن هستید، شروع کنید. آیا یک وب سایت فروشگاهی یا یک وب سایت شرکتی؟ آیا تعداد زیادی عکس و محصول  وجود خواهد داشت؟ و ... پس با بررسی کامل تمامی جوانب و فعالیتی که دارید می توانید نوع قالب وردپرس را که به بهترین شکل با نیازهای شما مطابقت دارد، تعیین کنید. علاوه بر این، بودجه شما نیز مهم است. شما باید تعیین کنید که می خواهید تا چه میزان برای قالب خود هزینه کنید. توجه داشته باشید که یک قالب خوب از استانداردهای برنامه نویسی پیروی می کند و مرتباً به روز می شود.

بهترین قالب های وردپرس کدامند؟

تعیین بهترین قالب وردپرس به دلیل تنوع بالای آن ها کار بسیار دشواری است. با این حال در ادامه برخی از پرفروش ترین و محبوب ترین قالب ها در ایران و سراسر جهان را معرفی خواهیم کرد

در ادامه سعی شده برخی از قالب های وردپرس چندمنظوره و فروشگاهی را معرفی کنیم که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته باشند. قالب های چندمنظوره  و شرکتی از پرکاربردترین و در عین حال قوی ترین قالب های طراحی سایت هستند. قالب های وردپرس قدرتمند، امکانات فروشگاهی و پرداخت آنلاین را براحتی می توان در این نوع قالب ها مشاهده کرد

 

قالب شرکتی سالینت Salient   |

قالب سالینت یک قالب چند منظوره حرفه ای و  مناسب سایت های شرکتی، سازمانی، فروشگاهی، شخصی و … میباشد. این قالب حرفه ای از افزونه قدرتمند ویژوال کامپوزر استفاده می کند با این تفاوت که این افزونه را کاملا شخصی سازی کرده و این امر باعث افزایش سرعت کار با این افزونه شده است. قالب سالینت در مجموعه قالب های مدرن وردپرس قرار می گیرد و در این میان رتبه برتر را نسبت به طراحی و افکت های نمایشی دارد

 

 

 

9869877e-8be8-4cfe-beb3-b3179a0a108a

بهترین مرجع فروش قالب های وردپرس در ایران و خارج از کشور

در بازار امروزه با پیشرفت کسب و کار آنلاین، مراجع بسیار زیادی برای ارائه ی قالب ها به وجود آمده اند. بنابراین مسئله این است که شما هرگز نمی دانید کدام منابع قابل اعتماد هستند زیراهمیشه این خطر وجود دارد که همراه با قالب خود، کد مخرب دریافت کنید. به همین خاطر خرید از یک فروشگاه معتبر، بسیار مهم است. ما در ادامه می خواهیم منابع معتبر برای تهیه قالب را معرفی کنیم.

 

 

تم آف

تم آف بهترین مرجع خرید قالب وردپرس اورجینال   ، فارسی و همچنین خرید افزونه وردپرس و ارائه دهنده خدمات وردپرس است. این پلتفرم، دارای طیف گسترده ای از قالب های وردپرس و همچنین افزونه هایی است که نیازمندی انواع کسب و کارها را به خوبی پوشش داده است. همانطور که می دانید، یکی از مهم ترین عناصر سایت شما امنیت آن است. قالب های ارائه شده در تم آف (ThemeOff.ir)، به صورت مداوم به روز رسانی و رفع اشکال می شوند. با به روز رسانی قالب های خود، شما می توانید تمامی باگ ها و مشکلات امنیتی را برطرف کرده  و جدید ترین تکنولوژی های روز دست پیدا کنید همچنین مجموعه تم آف خدماتی مانند طراحی سایت ، سئو ، نیز انجام میدهد و شما متوانید صفر تا صد طراحی سایت و سئو (بهینه سازی موتر های جستجو مانند گوگل) با بهترین بازدهی به ما بسپارید. شما میتوانید درتم آف براحتی دانلود قالب وردپرس را انجام دهید.

 

 

 

تم فارست (themeforest)

Themeforest یک مرجع فروش قالب های وردپرسی است که در آن می توانید به هزاران قالب دسترسی پیدا کرده و قالب مناسب را برای وب سایت وردپرس خود خریداری کنید. تم فارست در واقع بخشی از بازار Envato است. مهم نیست که کسب و کار شما چیست، در این سایت احتمالاً قالبی وجود دارد که برای شما مناسب خواهد بود.

قالب های متنوع دیگردر زمینه های دیگری  نیز وجود دارد که ممکن است کاملا متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد. چند مورد معرفی شده تنها برخی از این قالب های وردپرس آماده بودند. چه کاربر تازه کار وردپرس باشید، چه مدیر یک فروشگاه یا شرکت، وب سایت تم آف   (ThemeOff.ir)  برای شما بهترین و با کیفیت ترین قالب ها را با قیمت و پشتیبانی مناسب آماده کرده است.

ارتباط با پشتیبانی تم آف  : 09170620010

ایمیل پشتیبانی  : themeoff.ir@gmail.com

 

آدرس سایت : https//ThemeOff.ir

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied