شمانیوز
شما نیوز

اتفاق عجیب در واتس آپ در سال 2020 + عکس

در جدیدترین آمار منتشر شده توسط واتساپ مشخص شد که بیشترین پیام‌های ارسالی در این پیام‌رسان در روز سال نو میلادی رد و بدل شده است.

اتفاق عجیب در واتس آپ در سال 2020 + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش بود که پیام‌رسان‌های نسل جدید شروع به کار کردند و در مدت بسیار کمی موفق شدند سراسر اینترنت را تحت تصرف خود درآورند. می‌توان دلیل اصلی محبوبیت پیام‌رسان‌ها را وجود امکانات زیاد و راحتی استفاده از آن‌ها دانست. یکی از این پیام‌رسان‌ها واتساپ است که تاکنون کاربران بسیاری زیادی از سراسر دنیا به‌خصوص اروپا به سوی خود جذب کرده است.

 

مسیر ۱۰ ساله پیام‌رسان واتساپ

باور کردن این که اکنون ۱۰ سال است که مردم از واتساپ استفاده می‌کنند واقعا سخت است. خوشبختانه، شرکت پیام رسان اینجاست که به ما یادآوری می‌کند واتساپ در آگوست ۲۰۰۹ برای آیفون عرضه شد. یک سال پس از آن، نرم‌افزار واتساپ به اندروید رسید و پس از آن دیگر دنیای فناوری هرگز به اکوسیستم پیام‌رسانی گذشته خود بازنگشت.

 

سال نو میلادی ۲۰۲۰، مهم‌ترین روز پیام‌رسان واتساپ

سال گذشته واتساپ اینفوگرافیک جالبی منتشر کرد که برخی از مهمترین لحظه‌های این پیام‌رسان از زمان انتشار آن را برجسته می‌کرد. امروز، شرکت واتساپ اعلام کرد که روز سال نو میلادی بزرگترین روز پیام رسانی در تاریخ ۱۰ سال گذشته واتساپ بود و بیشترین پیام‌ها در آن روز رد و بدل شده‌اند.

 

سال نو میلادی، رکورد پیام‌های ارسالی در واتساپ را شکست

 

در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، بین ساعت ۱۲ ظهر و ۲۳:۵۹ شب مردم در سراسر جهان ۱۰۰ میلیارد پیام به هم دیگر ارسال کردند و اینگونه این روز تبدیل به رکورددار واتساپ در ۱۰ سال گذشته شد. همچنین در این میان بیش از ۱۲ میلیارد عکس فرستاده شد.

 

مورد استفاده‌ترین قابلیت‌های واتساپ در سال گذشته 

البته اگر برای شما سوال شده است که کدام ویژگی‌های این پیام‌رسان در طول سال گذشته بیشترین استفاده را داشته‌اند به مواردی که در ادامه آورده شده توجه کنید. این قابلیت‌ها شامل پیام متنی، استاتوس، ارسال عکس، تماس و پیام صوتی می‌شوند.

 

امروز واتساپ بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در هر ماه دارد و احتمالاً تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۲ میلیارد کاربر خواهد رسید. این برنامه اکنون در سیستم عامل‌های اندروید و iOS موجود است، اما یک برنامه دسکتاپ نیز از ماه مه ۲۰۱۶ برای این پیام‌رسان عرضه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied