شمانیوز
شما نیوز

جدیدترین قابلیت واتس آپ فاش شد

مارک زاکربرگ در طی کنفرانس خود از برخی جزئیات بروزرسانی آینده واتس‌اپ رونمایی کرد.

جدیدترین قابلیت واتس آپ فاش شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: برنامه‌های زیادی برای تلفن‌های همراه وجود دارد که قابلیت پرداخت‌های مالی را برای کاربران فراهم می‌کند. از جمله این برنامه‌ها می‌توان به Apple Pay، Google Pay، Samsung Pay و LG Pay اشاره کرد. چنین برنامه‌هایی می‌توانند به سادگی مبلغ قابل توجهی را برای شرکت‌های مالک فراهم کنند.

 

برای مثال شرکت شناخته شده اپل برای هر مبادله مالی انجام شده ۰.۱۵% دریافت می‌کند، این یعنی در یک پرداخت صورت گرفته به مبلغ ۲۰۰ دلار مبلغی حدود ۳۰ سنت به شرکت اپل اختصاص داده می‌شود. این درآمد به تنهایی قابل توجه نیست، اما لازم به ذکر است که برنامه شرکت اپل روزانه بیش از یازده میلیون تراکنش توسط کاربران را به خود اختصاص می‌دهد. حالا کسب درآمد از چنین روندی توجه یک شرکت دیگر را نیز جلب کرده است.

 

قابلیت انجام تراکنش در واتس‌اپ

به گفته برخی خبرگذاری‌های معتبر، در طی کنفرانس هفته گذشته شرکت فیسبوک مدیرعامل این شرکت، مارک زاکربرگ، اعلام کرد که قصد دارد تا برنامه‌های واتس‌اپ و مسنجر فیسبوک را به پلتفرم‌های خصوصی برای اتصال مشاغل تبدیل کند. در طی این عمل کاربران می‌توانند مبادلات مالی خود را در این برنامه انجام دهند. در طول کنفرانس صورت گرفته مارک زاکربرگ گفت: " یک مثال از قابلیت‌های جدید واتس‌اپ که ما بر روی آن کار کرده‌ایم آن است که کاربران می‌توانند به راحتی ارسال تصاویر، مبلغ مورد نظر خود را به طرف مقابل ارسال کنند " این شخص همچنین یک بازه زمانی برای پروژه خود مشخص کرد و افزود " من خیلی در این باره هیجان‌زده هستم و انتظار دارم تا این برنامه در چندین کشور مختلف مورد استفاده قرار گیرد. من در نظر دارم تا تیم ما بتواند فعالیت زیادی بر روی این پروژه انجام دهد و تا شش ماه آینده آن را آماده کند.

 

جدیدترین قابلیت واتس‌اپ مشخص شد

 

در حال حاضر ما موفق شدیم تا برنامه را در سال ۲۰۱۸ با یک میلیون نفر در هند آزمایش کنیم و وقتی هزاران نفر هر روز از این برنامه استفاده کردند ما متوجه شدیم که این پروژه کاملا کارآمد و مفید خواهد بود". این برنامه ممکن است در روز‌های آغازین تنها در چند کشور در حال توسعه قابل استفاده قرارگیرد. زاکربرگ همچنین اعلام کرد کنترل تراکنش‌ها برای این شرکت بسیار مهم است چرا که این شرکت قرار شده تا از تمامی کاربران شاغل و صاحب کسب و کار موجود در فسیبوک، اینستاگرام مسنجر و واتس‌اپ پشتیبانی کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied