شمانیوز
شما نیوز

استوری لینکدین فعال شد + عکس

بر اساس اعلام لینکدین، این شبکه اجتماعی همانند فیس بوک و اینستاگرام به قابلیت پخش استوری مجهز شد.

استوری لینکدین فعال شد + عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از سوشال مدیا تودی، لینکدین یک شبکهٔ اجتماعی براساس روابط تجاری‌ست که بیشتر برای معرفی و ارتباطهای کاری و تجاری طراحی شده است. اواخر پاییز گذشته بود که مالک این شبکه اجتماعی، یعنی شرکت مایکروسافت از اضافه کردن قابلیت استوری در لینکدین خبر داد؛ خبری که واکنشهای مختلفی را به همراه داشت. برخی به دلیل آنکه فضای این شبکه اجتماعی برای ارتباط کارفرمایان و افراد جویای کار طراحی شده، استفاده از آن را غیرحرفه‌ای دانستند.

 با این حال لینکدین به آزمایش استوری شبیه به اسنپ چت در اپلیکیشن خود پرداخت تا قالب محاوره ای جدیدتری را برای مکالمات تجاری مورد بررسی قرار دهد.   

حالا لیندکین اعلام کرده که قابلیت جدید استوری به زودی برای کاربران برزیل در دسترس خواهد بود و این در حالی است که  تنظیمات و جزئیات جدیدی نیز به برنامه اصلی اضافه کرده است.

 

11 - Copy

3

2

همانطور که در تصویر بالا می بینید قابلیت استوری در لینکدین شبیه به  فیسبوک و اینستاگرام است؛  نوار استوری  در بالای صفحه قرار گرفته و انواع استیکرها و ابزارهای مختلف برای تزئین قابهای تصویری شما در استوری وجود دارد.

همچنین جزئیات بیشتری در مورد استوری این شبکه اجتماعی در صفحات Helped LinkedIn برای کمک به کاربران وجود دارد.

ویژگیهای استوری در لیندکدین:

* در حال حاضر ایجاد استوری فقط از طریق گوشی موبایل امکان پذیر است.

* همدت زمان پخش هر استوری  فقط 20 ثانیه است.

*  در استوری‌های لینکدین فقط ویدیوها اجازه انتشار دارند بنابراین خبری از تصاویر ثابت نیست.

* استوری‌ها به مدت  24 ساعت روی نوار ابزار قابل مشاهده برای فالورهاست و پس از آن  در پروفایل افراد باقی می‌مانند.

* کاربران می توانند استوری خود یا دیگران را مستقیما با یکی دیگر از اعضای لینکدین از طریق مسیج به اشتراک بگذارند.

* استوری لینکدین هماننند اینستاگرام این قابلیت را دارد که می توان به کاربر استوری دهنده از طریق همان صفحه پیام فرستاد البته در مراحل اولیه راه اندازی این قابلیت، کاربران نمی توانند برای صفحات شرکتها پیام بفرستند.

* همچنین کاربران می توانند از طریق صفحه تنظیمات مشخص کنند که استوری برای چه کسانی قابل نمایش باشد.

به گزارش شمانیوز، لینکدین در اواسط ماه آوریل اعلام کرد که قابلیت استوری برای نخستین بار طی چند هفته آینده برای کاربران برزیل قابل دسترسی است و به تدریج دسترسی به آن در کشورهای دیگر نیز امکان پذیر خواهد بود.

گفتنی است از لحاظ فنی این نخستین باری نیست که لینکدین با فرمت استوری های رسانه های اجتماعی کار کرده است. در سال 2018، این کمپانی یک ویژگی مشابه به نام Student Voices را مورد آزمایش قرار داد. با استفاده از این ویژگی، دانشجویان می توانند ویدیوهای متعددی را برای لیست پخش دانشگاهی ارسال کنند این ویدیوها به طور زنده در اپلیکیشن لینکدین به نمایش گذاشته می شوند.

 برخلاف ویژگی Student Voices که به نوع کاربران (فقط دانشجویان) و محتوای ارسالی (ویدیوهای محض، بدون هیچ یک از جذابیت های به کار رفته در اینستاگرام) محدود می شود، به نظر می رسد که ویژگی جدید استوری های لینکدین می تواند سرویس دهی گسترده تری را فراهم آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied