شمانیوز
شما نیوز

تنظیمات جدید توییتر؛

​شما انتخاب می کنید چه کسی به توییتان پاسخ دهد

توییتر در حال آزمایش تنظیمات جدیدی است که به کاربر حق انتخاب می دهد که چه کسی به توییت وی پاسخ دهد.

​شما انتخاب می کنید چه کسی به توییتان پاسخ دهد

به گزارش شمانیوز به نقل از سوشیال مدیاتودی، "کیوان بیک‌پور" رییس محصولات توییتر مراحل ابتدایی این پروژه را در اکتبر سال گذشته معرفی کرد و اکنون، توییتر به طور رسمی دسترسی گروه محدودی از کاربران به نسخه آزمایشی تنظیمات جدید را تایید کرده است.

 

b274518a-c850-4f60-ae8d-481c68fe80ff

71ed85f1-273a-4c53-b46c-b27b058fc3b6

27229446

 

بر اساس تنظیمات جدید، کاربران می توانند پاسخ مخاطبان به توییتهای خود را محدود و مشخص کنند چه کسی می‌تواند به توییت ها پاسخ دهد یا در گفتگوی کاربر و دیگران شرکت کنند.

در واقع تنظیمات جدید به کاربر این را امکان می دهد فقط افرادی که او دنبال یا منشن می کند اجازه شرکت در مکالمات و پاسخ به توییتهای وی را داشته باشند. اگر شما یکی از این کاربرانی باشید که به تنظیمات جدید دسترسی داشته باشد پیش از ارسال توییت می توانید از بین سه گزینه مشخص کنید که  چه افرادی امکان پاسخگویی به توییت را خواهند داشت:

1- همه (بر اساس تنظیمات پیش فرض)

2- تنها افرادی که شما دنبال می کنید

3- تنها افرادی که شما منشن می کنید

 

در صورتی که یکی از دو گزینه آخر را انتخاب کنید، توییتهای شما برچسبگذاری شده  و آیکون پاسخ به رنگ خاکستری می شود، بنابراین افرادی که جزو دو دسته آخر نباشند توییتهای شما را می بینند اما نمی توانند به آن پاسخ دهند. با این حال، آنها قادر ریتوییت  و لایک کردن آن هستند.

گفته می شود در حال حاضر  فقط گروه محدودی از کاربران برنامه های iOS و Android و همچنین وب سایت توییتر امکان دسترسی به تنظیمات جدید را دارند و این در حالی است که هنوز مشخص نیست که این ویژگی از چه زمانی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

به گزارش شمانیوز، تنظیمات جدید اگرچه می تواند زورگویی بسیاری از پاسخ دهنگان را محدود و گفتگو در این پلتفرم را آسان‌تر کند اما در عین حال می تواند منجر به بروز مشکلات بسیاری شود به طوری که بسیاری از کاربران می توانند دیدگاه های سیاسی یا تعصبات خود در مورد بسیاری از موضوعات را به دیگران تحمیل کنند و این در حالی است که خواننده آن توییت امکان پاسخ و ابراز عقیده خود را ندارد.

یعنی اگر افراد پاسخ های خود را محدود کنند، می توانند هر ادعایی را بدون هرگونه بررسی آنطور که دوست دارند، بیان کنند. همچنین برندها نیز می توانند با محدود کردن پاسخها، امکان هرگونه انتقاد را از کاربران مصرف کننده سلب و تنها امکان پاسخ دهی را برای کاربران راضی از محصولات فعال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied