شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

فروش گوشیهای Narzo 10A آغاز شد+ جزییات

گوشی ریلمی مدل Narzo 10A که چندی پیش طی یک مراسم آنلاین رونمایی شده بود از ظهر جمعه در فروشگاههای هند در دسترس عموم قرار گرفت.

فروش گوشیهای Narzo 10A آغاز شد+ جزییات

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از لایومنت،  تلفنهای هوشمند ریلمی (Realme) در سری Narzo  که شامل Narzo 10A  و Narzo 10 می شود در اوایل ماه مه طی یک مراسم آنلاین رونمایی شده بودند اما عرضه آن‌ها به دلیل شیوع کرونا دوبار به تعویق افتاد. ظهر جمعه اما فروش مدل Narzo 10A  در هند آغاز شد و هم اکنون به صورت آنلاین از طریق Flipkart یا وب سایت رسمی Realme قابل خرید خواهد بود.

این مدل از گوشی ریلمی در دو رنگ آبی و سفید و با قیمت 8,499 روپیه (معادل 112 دلار) موجود است و نسبت به گوشیهای هوشمند دیگر قیمت مناسبتری دارد.

Narzo 10A  در ابعاد 8.95×75×164.4 میلی‌متر طراحی شده و 195 گرم وزن دارد. این گوشی به ادعای شرکت سازنده، در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است.

 

بررسی اجمالی گوشیهای Realme Narzo 10A

گوشیهای  Narzo 10 و Narzo 10A را نمی توان دو گوشی کاملا جدید دانست؛ این دو گوشی  در واقع نسخه‌های تغییر نام داده شده Realme 6i و Realme C3  با کمی تغییر در طراحی برای عرضه در بازار هند هستند.

مدل Narzo 10A که فروش آن، جمعه در بازار هند آغاز شد گوشیهای مقرون به صرفه‌ای هستند که از تراشه‌ مدیاتک به نام Helio G70 به همراه  رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره برده اند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD + با وضوح صفحه نمایش 1600 در 720 پیکسل است که با پوششی از گوریلا گلس مقاوم‌سازی شده است.

 

b29cc656-4fcb-4193-9d8b-b9e7f77d1ac5

 

امکانات دوربین در Narzo 10A

این مدل دیلمی از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی f/2.4 میزبانی می‌کند اما در پشت، یک ماژول دوربین سه‌گانه وجود دارد اجزای این ماژول را دوربین‌های واید ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز پرتره (احتمالا عمق سنج) ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

ضبط ویدیو نیز با وضوح 1080p و سرعت 30 فریم در ثانیه و همچنین فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت 120 فریم در ثانیه، از دیگر قابلیت‌های مجموعه دوربین ذکر شده است.

 

download

 

ظرفیت باتری

ظرفیت باتری Realme Narzo 10A  نیز ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت است متأسفانه خبری از درگاه USB-C  و تکنولوژی شارژ سریع نیست و تنها  از طریق درگاه microUSB با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود.

گفتنی است میزان دوام باتری در حالت استندبای 30 روز، در صورت تماس 43.9 ساعت، در هنگام مسیریابی 25.6 ساعت و با پخش فیلم 20.8 ساعت عنوان شده است. نکته جالب اینکه باتری در Narzo 10A از شارژ معکوس سیمی (reverse charging) پشتیبانی کرده و به این ترتیب می‌توان از این گوشی به عنوان پاوربانک برای دیوایس‌های دیگر استفاده کرد البته برای این کار، به کابل OTG نیاز است.

 

مجهز به حسگر اثر انگشت

وجود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی  که به گفته شرکت سازنده در 0.27 ثانیه، می‌تواند گوشی را قفل‌گشایی کند یکی از ویژگیهای مثبت این گوشی است البته ریلمی در این گوشی به حسگر اثر انگشت بسنده نکرده و امکان قفل‌گشایی از طریق تشخیص چهره را نیز برقرار کرده است.

سیستم‌عامل گوشی Narzo 10A اندروید 10 و رابط کاربری آن realme UI است. گیرنده رادیو FM و امکان استفاده از حافظه خارجی 265 گیگابایت از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این گوشی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied