شمانیوز
شما نیوز

لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9

یک سایت فروش آنلاین مشخصات، طراحی و قیمت شیائومی Redmi 9 را افشا کرد.

لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9

به گزارش شمانیوز و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان: گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی جدید شیائومی، Redmi 9 قرار است ۲۵ ژوئن معرفی شود، اما یک سایت فروش آنلاین در فیلیپین با زودتر باز کردن صفحه این گوشی، مشخصات، طراحی و جزئیات آن را فاش کرد.

مشخصات فهرست شده در این سایت فیلیپینی همان مشخصاتی را نشان می‌دهد که پیش از این شایعه شده بود. گویا میان‌رده بعدی این شرکت بزرگ چینی قرار است با تراشه پردازنده Helio G80 به عنوان مغز خود و دو تنوع حافظه معرفی شود. این گوشی قرار است یک مدل با حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و مدلی دیگر با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی داشته باشد. در کنار این حافظه‌ها، یک بریدگی مخصوص کارت حافظه microSD هم در نظر گرفته شده تا افرادی که می‌خواهند، حافظه دستگاه خود را گسترش دهند.

شیائومی Redmi 9 دارای یک پنل نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD است که بالای این نمایشگر یک ناچ قطره‌ای شکل برای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن وجود دارد. پشت این گوشی هوشمند دارای بافت ویژه و ترکیبی از پنل پشتی دو گوشی Redmi K30 و Redmi Note 8 Pro است. این پنل محل قرارگیری دوربین چهارگانه دستگاه است که سنسور‌های آن ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق هستند.

 

لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9  لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9  لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9

 

این گوشی هوشمند با سه رنگ عرضه خواهد شد و یک باطری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت که با شارژر ۱۸ واتی به وسیله یک کابل USB-C شارژ خواهد شد. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود، یک حسگر تشخیص چهره، پشتیبانی از دو سیمکارت و جک ۳.۵ میلیمتری صدا است.

نسخه ۳۲ گیگابایتی Redmi 9 در سایت فیلیپینی فروش آنلاین ۱۴۰ دلار قیمت گذاشته شده است و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۱۵۰ دلار خواهد بود. در حال حاضر نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی در سایت‌های خرده فروشی برای پیش‌فروش گذاشته شده است. البته، این مسئله افشا شدن اطلاعات Redmi 9 عجیب به نظر می‌رسد چرا که شعبه فیلیپین شیائومی هیچ اطلاعات رسمی درباره آن را تأیید نکرده است. با این وجود، دیده شدن این گوشی در این سایت فروش آنلاین نوید این را می‌دهد که شیائومی به زودی این گوشی را معرفی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied