شمانیوز
شما نیوز

نحوه بروزرسانی به نسخه بتا اندروید ۱۱

شرکت گوگل به طور رسمی نحوه دریافت اندروید ۱۱ را اعلام کرد.

نحوه بروزرسانی به نسخه بتا اندروید ۱۱

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که شرکت گوگل پیش نمایشی از نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را در فضای مجازی منتشر کرده اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، این شرکت تاکنون نتوانسته است نسخه بتای این سیستم عامل را در دسترس کاربران قرار دهد. اخیرا این شرکت تصمیم گرفته است که نسخه بتای اندروید ۱۱ را منتشر کند. اولین نسخه بتای اندروید ۱۱ هم اکنون برای گوشی‌های Pixel 2, 2 XL, 3, 3 XL, 3a, 3a XL, 4, و 4 XL در دسترس کاربران قرار دارد و کاربران این گوشی‌ها می‌توانند پس از ثبت نام در برنامه Beta  این نسخه از اندروید را دریافت کنند.

علاوه بر این در صورتی که کاربران در حال استفاده از پیش نمایش اندروید ۱۱ باشند می‌‎توانند از طریق نرم افزار OTA بروزرسانی مربوط به بتا سیستم عامل اندروید را دریافت کنند؛ علاوه بر این کاربران امکان استفاده از نرم افزار Flash Android Google را نیز خواهند داشت.

نحوه بروزرسانی به نسخه بتا اندروید ۱۱

 

نحوه نصب نسخه بتا اندروید ۱۱

راحت‌ترین روشی که در حال حاضر در دسترس افراد قرار دارد استفاده از نرم‌افزار بتا اندروید ۱۱ و ثبت نام در آن است و از این طریق کاربر می‌تواند در عرض چند دقیقه نسبت به نصب اندروید ۱۱ روی گوشی خود اقدام کند. در اولین گام برای نصب نسخه بتا سیستم عامل اندروید ۱۱ کاربر باید با یکی از گوشی‌های مذکور به وب سایت بتا سیستم عامل ۱۱ مراجعه کند و پس از مشاهده گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از این سیستم عامل روی لینک ثبت‌نام کلیک کند.

همچنین برای برخی از افراد اعلانی مبنی بر امکان نصب مستقیم این نسخه بتا نمایش داده شده است و این افراد می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات گوشی خود وارد قسمت System Update شوند و به راحتی نسخه بتا را دریافت کنند. علاوه بر این ممکن است از زمان ثبت‌نام تا زمان آغاز دانلود این سیستم عامل چند دقیقه زمان لازم باشد و به سرعت مراحل دانلود آغاز نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied