شمانیوز
شما نیوز

ماجرای دوربین زیر نمایشگر Mate 40 هوآوی

یکی از افشاگران دنیای فناوری، شایعه وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی Mate 40 هوآوی را تکذیب کرد.

ماجرای دوربین زیر نمایشگر Mate 40 هوآوی

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که اطلاعات متعددی از یک طراحی جدید برای افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این طراحی که تاکنون از چند شرکت مختلف دیده شده است، دوربین سلفی زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. در واقع می‌توان گفت که دوربین مخفی شده و در نتیجه ما به نمایشگر بزرگ‌تری دسترسی داریم. اما هنوز هیچ شرکتی نتوانسته به طور جدی ادعا کند به فناوری ساخت چنین دوربینی دست پیدا کرده است.

مدتی پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که از وجود فناوری مذکور در سری آینده هوآوی خبر می‌داد. نام خانواده‌ای که گفته می‌شود دوربین سلفی آن‌ها قرار است زیر صفحه نمایش قرار بگیرد، هوآوی Mate 40 است. اما عمر این شایعه زیاد نبود، زیرا یکی از افشاگران مطرح دنیای فناوری آن را تکذیب کرده است. تکذیب شدن این شایعه افراد زیادی را از دیدن فناوری جدید دوربین سلفی ناامید کرد. اما شاید بتوان در محصولات دیگر، دوربین زیر نمایشگر را مشاهده کرد.

شایعه وجود دوربین زیر نمایشگر Mate 40 هوآوی تکذیب شد

توضیحات افشاگر دنیای  فناوری  درباره Mate 4

این فرد ادعا می‌کند که خود به شخصه Mate 40 را دیده و آن را در دست گرفته و متاسفانه خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن نبوده است. البته او اطلاعات دیگری از طراحی نمایشگر Mate 40 در اختیار ما قرار نداده است؛ در نتیجه ما اکنون نمی‌دانیم که در این دستگاه از حفره درون صفحه نمایش استفاده شده یا دوربین سلفی آن در ناچ قرار خواهد گرفت.

باید منتظر بمانیم تا متوجه شویم آیا شرکت‌های سازنده تلفن همراه سرانجام می‌توانند از دوربین زیر صفحه نمایش به طور جدی در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنند یا قرار نیست این طرح هیچ وقت به مرحله اجرایی برسد. این فناوری می‌تواند کمک بسیاری به افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied