شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

نسل جدید گلکسی فولد تاشو سامسونگ نامی دیگر دارد

براساس گزارش‌ها شرکت سامسونگ در رویداد 5 آگوست آنلاین خود از چند محصول جدید چون سری گلکسی نوت 20 پرچمدار، تبلت گلکسی تب اس 7 و چندی دیگر رونمایی می‌کند.

نسل جدید گلکسی فولد تاشو سامسونگ نامی دیگر دارد

به گزارش شمانیوز: در این بین قرار است بزودی جانشین گلکسی فولد با نام گلکسی فولد 2 نیز در این رویداد معرفی شود. اما براساس اطلاعات دریافتی، نام نسل بعدی Galaxy Fold ، گلکسی فولد 2 نیست، بلکه به عنوان Galaxy Z Fold 2 معرفی خواهد شد.

تاکنون شایعات مختلفی درباره این محصول سامسونگ که هنوز معرفی نشده، به بیرون درز کرد. از جمله آنها باید به طراحی بهبودیافته، دوربین عقب سه گانه 108 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس یا استاندارد، حافظه رم 12 یا 8 گیگابایتی و باتری 4200 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 25 واتی اشاره کرد.

سامسونگ  در پی آن است تا محصولاتی قدرتمند را در جریان رویداد 5 آگوست آنلاین خود معرفی کند. گلکسی زد فولد 2 متاسفانه فاقد قلم اس پن بوده و ویژگی‌های کلیدی قابل توجهی را باید در آن شاهد باشیم. جزئیات دقیق وکافی نیست، از این رو بهتر بوده به انتظار ادامه دهیم تا مشخص شود سامسونگ برای نسل جدید گلکسی فولد چه برنامه‌ای دارد.

تا به حال تصاویر رندر مختلفی منتشر شد که به نظر رسیده سامسونگ بهبودی در ظاهر آن داشته و می‌خواهد تلفن هوشمندی عرضه کند که فاقد هر گونه مشکل در بخش نمایشگر است و با ویژگی‌های قابل توجه عرضه خواهد شد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده منتظر بمانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied