شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

ایسوس و معرفی نمایشگر VA27DQSB با فیلتر مراقبت از چشم

شرکت ایسوس به تازگی نمایشگر جدید 27 اینچی خود را به نام VA27DQSB معرفی کرد. مانیتوری که طراحی ساده و زیبایی دارد.

ایسوس و معرفی نمایشگر VA27DQSB  با فیلتر مراقبت از چشم

به گزارش شمانیوز: شرکت ایسوس به تازگی نمایشگر جدید 27 اینچی خود را به نام VA27DQSB  معرفی کرد. مانیتوری که طراحی ساده و زیبایی دارد. این نمایشگر با تمرکز روی حفاظت بیشتر چشم هنگام مطالعه توسعه یافته است. بنابراین افرادی که ساعت‌ها در پشت مانیتور برای انجام کار قرار می‌گیرند، با مدل ایسوس VA27DQSB  هیچ آسیبی به چشم آنها وارد نخواهد شد.

متاسفانه پنل نمایشگر دارای نور آبی بوده که اگر مدت زمان طولانی به صفحه نمایش خیره شویم، آسیبی را به چشم وارد می‌کند. در این بین شرکت ایسوس نمایشگر جدید VA27DQSB  را با تمرکز روی حفاظت چشم در برابر این نور و برخی موارد دیگر توسعه داده است.

VA27DQSB  کیفیت تصویر FHD دارد و از پایه انعطاف پذیر هم برخوردار است. با نرخ نوسازی 75 هرتز، یک نمایشگر حرفه‌ای برای تجربه کاربری روازنه بوده و حتی می‌تواند جذابیتی هم در کاربری داشته باشد. این مانیتور را در حالت افقی و عمودی می‌توان قرار داد تا کاربر راحتی بیشتری داشته باشد. در سایر مشخصه‌ها باید به نرخ تاخیر 5 میلی ثانیه‌ای و نرخ نوسازی بالا اشاره کرد.

شایان ذکر بوده مانیتور جدید ایسوس به فناوری  Flicker-Free مجهز است که برای محافظت چشم در کاربری طولانی خواهد شد. پنل به کار گرفته IPS  بوده و زاویه دید 178 درجه‌ای روی این مانیتور قابل مشاهده است. از قابلیت‌های ارتباطی آن باید به D-Sub، دیسپلی پورت، HDMI و غیره پرداخت. متاسفانه تاریخ عرضه و قیمت مانیتور جدید VA27DQSB  ایسوس اعلام نشد و برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied