شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

قانون ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو لغو شد

در روزهای گذشته خبر قانون جدید واردات گوشی هوشمند موجب به وجود آمدن واکنش های شدید شده و در این بین وزارت صمت اعلامیه جدیدی صادر کرد که خبر از لغو این قانون پرحاشیه می دهد.

قانون ممنوعیت واردات گوشی بالای 300 یورو لغو شد

به گزارش شمانیوز به نقل از دیجیاتو، در روزهای گذشته خبر قانون جدید واردات گوشی هوشمند موجب به وجود آمدن واکنش های شدید شده و در این بین وزارت صمت اعلامیه جدیدی صادر کرد که خبر از لغو این قانون پرحاشیه می دهد.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اداره کل مقررات صادرات و واردات، هنوز هیچ ابلاغیه‌ای به گمرکات سراسر کشور مبنی بر اعمال ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه به ارزش بالای 300 یورو نداشته است، تاکید کرده که آنها کماکان منتظر اعلام نظر نهایی کمیته مشترک میان بانک مرکزی و وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند.

«سعید عباسپور»، مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تا این لحظه هیچ ابلاغیه‌ای به گمرک جمهوری اسلامی ایران مبنی بر ممنوعیت واردات گوشی‌های تلفن همراه بالای 300 یورو صادر نشده است، گفت: «در این رابطه کمیته مشترک میان بانک مرکزی و وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم نهایی را اعلام خواهند کرد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied