شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز؛

انتشار لانچر جدید مایکروسافت و برای گوشی های اندرویدی

مایکروسافت به‌تازگی بزرگ‌ترین آپدیت اپلیکیشن لانچر اندرویدی خود یعنی مایکروسافت لانچر را منتشر کرده است.

انتشار لانچر جدید مایکروسافت و برای گوشی های اندرویدی

به گزارش شمانیوز به نقل از جی اس ام آرنا، مایکروسافت به‌تازگی بزرگ‌ترین آپدیت اپلیکیشن لانچر اندرویدی خود یعنی مایکروسافت لانچر را منتشر کرده است. مایکروسافت لانچر 6 حالا از یک طراحی جدید برخوردار است و نسخه پیش نمایش آن برای کاربران اندرویدی قابل دریافت است.

پس از انتشار شمار زیادی نسخه بتا از مایکروسافت لانچر 6، حالا همه کاربران استفاده کننده از سیستم عامل اندروید می‌توانند این لانچر را نصب کنند. گذشته از تغییرات ظاهری قابل رویت، ذکر این نکته ضروری است که نسخه جدید مایکروسافت لانچر از یک کد بیس متفاوت استفاده می‌کند. این به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های بیشتری را ارایه دهند.

از جمله قابلیت‌های جدید مایکروسافت لانچر 6 می‌توان به یک تم تیره جدید اشاره کرد که حالا با قابلیت دارک مود اندروید سازگاری دارد. هم‌چنین بخش خبرخوان حالا قابلیت شخصی‌سازی بیش‌تری را ارایه می‌دهد و به کاربران کمک می کند از اتفاقات اطراف خود آنطور که دوست دارد مطلع شود.

مایکروسافت لانچر از حالت افقی پشتیبانی می‌کند و آیکون‌هایش کاملا قابل تغییر است. این نسخه سریع‌تر بوت می‌شود و نیاز به رم کمتری دارد. هم‌چنین مصرف باتری نیز کاهش یافته است. هم‌چنین در مایکروسافت لانچر جدید می‌توانیم انیمیشن‌های جدید را مشاهده کنیم.

البته این لانچر چند مشکل جدی نیز دارد که انتظار می‌رود در آپدیت‌های بعدی برطرف شود. به عنوان مثال ژست‌های ناوبری اندروید 10 برای همه گوشی‌های قابل استفاده نیست و با در بخش یادداشت شاهد مشکلاتی در همگام‌سازی هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied