شمانیوز
شما نیوز

عالی ترین بسته اینترنت موبایل برای مشترکان همراه اول و ایرانسل

بسته‌های اینترنت بلندمدت ایرانسل بعد از تهدید و خط و نشان کشیدن وزارت ارتباطات سر جایشان برگشته‌اند. حالا آنهایی که مدام از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند و برای کمتر شدن هزینه‌هایشان بسته‌های بلندمدت می‌خرند، خیالشان راحت‌تر است اما همراه اول که چند هفته قبل بسته‌های بلندمدت یک ساله و شش ماهه را حذف کرده بودند، هنوز جلوی دستور وزارات ارتباطات مقاومت می‌کند

عالی ترین بسته اینترنت موبایل برای مشترکان همراه اول و ایرانسل

بسته‌های اینترنت بلندمدت ایرانسل بعد از تهدید و خط و نشان کشیدن وزارت ارتباطات سر جایشان برگشته‌اند. حالا آنهایی که مدام از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند و برای کمتر شدن هزینه‌هایشان بسته‌های بلندمدت می‌خرند، خیالشان راحت‌تر است اما همراه اول که چند هفته قبل بسته‌های بلندمدت یک ساله و شش ماهه را حذف کرده بودند، هنوز جلوی دستور وزارات ارتباطات مقاومت می‌کند. بررسی بسته‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت ایرانسل و همراه اول نشان می‌دهد مشترکان ایرانسل دوباره می‌توانند برای خرید بسته‌های بلندمدت اقدام کنند؛ این اپراتور بسته یکساله ۷۲ گیگابایتی این اپراتور ۱۵۵ هزار تومان است و بسته یکساله ۴۸ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشد. در بین بسته‌های کوتاه‌مدت، از آنجایی که همراه اول حجم بسته‌ها را بالاتر در نظر گرفته، قیمت هر گیگابایت در آن‌ها کمتر به نظر می‌رسد، ولی باید توجه داشته باشید که شما در مدت کوتاهی باید کل بسته را مصرف کنید. همچنین مشترکان ایرانسل در انتخاب بسته‌های کوتاه‌مدت قدرت انتخاب بالاتری دارند و می‌توانند سراغ بسته‌های ساعتی، یک روزه، سه روزه، هفتگی و ۱۵ روزه بروند. انتخاب مشترکان همراه اول به بسته‌های روزانه و هفتگی محدود شده است

 

بهترین بسته اینترنت یک ساله؛ هر گیگابایت دو هزار و ۱۵۰ تومان

ایرانسل یک جفت بسته اینترنت بلندمدت یک ساله برای مشتریانشان در نظر گرفته‌است. اگر سیمکارت ایرانسل دارید می‌توانید بسته ۴۸ گیگابایتی را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان بخرید که در این حالت هر گیگابایت برایتان دو هزار و ۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. گزینه به‌صرفه‌تر خرید بسته ۷۲ گیگابایتی ۱۵۵ هزار تومانی است که در آن هزینه هر گیگابایت دو هزار و ۱۵۰ تومان خواهد بود و ارزان‌ترین اینترنت همراه به حساب می‌آید. مشترکان همراه اول در دور تازه سیاست‌های همراه اول نمی‌توانند بسته یک ساله خریداری کنند. چیزی که به شدت مورد انتقاد وزارت ارتباطات است.

 

بهترین بسته اینترنت شش ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۳۹۰ تومان

ایرانسل دو بسته اینترنت شش ماهه برای مشترکانش در نظر گرفته است. بسته کم‌حجم ۳۶ گیگابایتی این اپراتور ۹۵ هزار تومان قیمت دارد که هزینه هر گیگابایت آن دو هزار و ۶۴۰ تومان محاسبه می‌شود. اگر زیاد از اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است سراغ بسته پرحجم ۴۸ گیگابایتی بروید که قیمت آن بر اساس هر گیگابایت دو هزار و ۳۹۰ تومان محاسبه شده. همراه اول فعلا مشترکان خود را از خرید بسته شش ماهه هم محروم کرده است. 

 

بهترین بسته اینترنت چهار ماهه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۱۲۰ تومان

ایرانسل دو بسته کم‌حجم ۱۵ گیگابایتی و ۲۵ گیگابایتی برای مشترکانشان در نظر گرفته‌ است. قیمت بسته‌های ۱۵ گیگابایتی ۵۴ هزار تومان است که در آن هزینه هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه شده است. بسته پرحجم ۲۵ گیگابایتی به نظر صرفه بیشتری دارد. چراکه در این بسته هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۱۲۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. این بسته‌ها نسبت به بسته‌های سه‌ماهه قیمت بالاتری دارند. چراکه مدت اعتبار آن‌ها بیشتر است و شما فرصت بیشتری برای مصرف حجم اینترنت در اختیار خواهید داشت.

 

بهترین بسته اینترنت سه ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۲۶۰ تومان

اگر مشترک ایرانسل هستید و می‌خواهید اینترنت سه ماهه بخرید، دو گزینه پیش روی شماست. می‌توانید سراغ اینترنت کم حجم ۱۸ گیگابایتی بروید که خرید آن ۴۷ هزار تومان هزینه دارد، یا اینکه بسته ۲۴ گیگابایتی را انتخاب کنید که قیمت آن ۵۸ هزار تومان است و هزینه هر گیگابایت برایتان تقریبا دو هزار و ۴۲۰ تومان تمام می‌شود.

 

بهترین بسته اینترنت دو ماهه؛ هر گیگابایت سه هزار تومان

مشترکان ایرانسل برای انتخاب بسته‌های دو ماهه دستشان بازتر است. آن‌ها می‌توانند علاوه بر دو بسته ۱۰ و ۱۵ گیگابایتی سراغ بسته پرحجم ۲۰ گیگابایتی هم بروند. این بسته ۶۰ هزار تومان قیمت دارد و هزینه هر گیگابایت در آن سه هزار تومان در نظر گرفته شده است. اگر زیاد از اینترنت موبایل استفاده نمی‌کنید، می‌توانید سراغ بسته ۱۵ گیگابایتی با قیمت ۴۶ هزار تومانی بروید که هر گیگابایت آن سه هزار و ۷۰ تومان است. بسته ۱۰ گیگابایتی هم با قیمت سه هزار و ۶۰۰ تومان به ازای هر گیگابایت و در مجموع ۳۶ هزار تومان فروخته می‌شود و برای کسانی که در طول روز زیاد از اینترنت استفاده نمی‌کنند، مناسب به نظر می‌رسد. مشترکان همراه اول نمی‌توانند بسته یک ماهه خریداری کنند. 

 

بهترین بسته اینترنت یک ماهه؛ هر گیگابایت دو هزار و ۹۵۰ تومان

ایرانسل و همراه اول برای کسانی که بسته‌های اینترنت یک ماهه می‌خرند، اینترنت هدیه در نظر گرفته‌اند. آن‌ها معادل ۱۰ درصد حجم بسته‌ای که می‌خرید را برای ساعات صبح تا ظهر هدیه می‌دهند. مثلا اگر بسته سه گیگابایتی بخرید، در کنار آن ۳۰۰ مگابایت اینترنت از ساعت شش صبح تا ۱۲ ظهر به شما تعلق خواهد گرفت. قیمت بسته‌ها چندان تفاوتی با هم ندارد و نهایتا ۱۰۰ تومان ارزان‌تر یا گران‌تر هستند. بسته کم‌حجم یک گیگابایتی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و پرحجم ۱۰ گیگابایتی ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. با این حساب اگر بسته کم‌حجم بخرید، هزینه هر گیگابایت اینترنت برایتان ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان آب می‌خورد، ولی اگر سراغ بسته‌های پرحجم بروید، این هزینه می‌تواند تا دو هزار و ۹۵۰ تومان کاهش پیدا کند. ایرانسل در کنار بسته‌های عادی یک ماهه، سه بسته شبانه هم دارد. بسته نامحدود یک ماهه برای ساعات دو بامداد تا هفت صبح هشت هزار و ۵۰۰ تومان است. بسته پنج گیگابایتی شبانه هزار تومان و بسته ۳۰ گیگابایتی شبانه مخصوص سایت‌های داخلی سه هزار تومان است.

 

بهترین بسته اینترنت ۱۵ روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۷۰۰ تومان

بسته‌های دو هفته‌ای یا ۱۵ روزه صرفا توسط ایرانسل ارائه می‌شوند و حجم آن‌ها بین ۴۰۰ مگابایت تا پنج گیگابایت متغیر است. بسته کم‌حجم ۴۰۰ مگابایتی هفت هزار تومان قیمت دارد و این یعنی هزینه هر گیگابایت در آن ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده. بسته پرحجم پنج گیگابایتی ۱۵ روزه هم ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود که به نظر صرفه اقتصادی بیشتری دارد. چراکه در صورت خرید این بسته برای هر گیگابایت سه هزار و ۷۰۰ تومان هزینه خواهید کرد.

 

بهترین بسته اینترنت هفت روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۲۵۰ تومان

بسته‌های کم‌حجم هفتگی هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول یک قیمت دارند. بسته‌های ۲۰۰ مگابایتی چهار هزار و ۴۰۰ تومان هستند. بسته هفتگی پرحجم ایرانسل پنج گیگابایتی است و ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود و بسته پرحجم همراه اول شش گیگابایتی است و ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد. قیمت هر گیگابایت در این بسته سه هزار و ۲۵۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین بسته اینترنت سه روزه؛ هر گیگابایت چهار هزار و ۴۰۰ تومان

مشترکان ایرانسل می‌توانند بین بسته‌های روزانه و هفتگی، سراغ بسته‌های کوتاه‌مدت سه روزه هم بروند. حجم آن‌ها بین ۱۵۰ مگابایت تا ۲.۵ گیگابایت متغیر است. بسته کم‌حجم سه هزار و ۵۰۰ تومان است و بسته پرحجم آن ۱۱ هزار تومان فروخته می‌شود. در این بسته هزینه هر گیگابایت اینترنت چهار هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

بهترین بسته اینترنت یک روزه؛ هر گیگابایت سه هزار و ۳۰۰ تومان

بسته‌های روزانه اینترنت حداقل ۶۰ مگابایتی هستند. هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول بسته کم‌حجم روزانه را هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند، با این تفاوت که همراه اول این بسته را صرفا برای مشترکان سیمکارت اعتباری در نظر گرفته است. بسته پرحجم ایرانسل ۲.۵ گیگابایتی با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان است و بسته پرحجم همراه اول سه گیگابایتی است و ۹ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. این یعنی قیمت هر گیگابیت اینترنت در این بسته‌ها سه هزار و ۳۰۰ تومان است. ایرانسل علاوه بر بسته‌های عادی، اینترنت شبانه هم در نظر گرفته. بسته یک گیگابایتی شبانه برای ساعت دو تا هفت صبح ۹۰۰ تومان است. همچنین بسته اینترنت داخلی شبانه این اپراتور هم با حجم ۵۰۰ مگابایت ۲۰۰ تومان قیمت دارد.

 

بهترین بسته اینترنت ساعتی؛ هر گیگابایت هزار و ۳۰۰ تومان

تماشای فوتبال، اکران آنلاین فیلم و لایو اینستاگرام و … حجم زیادی از اینترنت می‌گیرد و کسانی که معمولا از اینترنت همراه استفاده نمی‌کنند، در چنین مواقعی به مشکل خواهند خورد. کسانی که سیمکارت ایرانسل دارند می‌توانند از بسته‌های پرحجم ساعتی استفاده کنند. بسته یک گیگابایت یک ساعته دو هزار تومان، دو گیگابایت دو ساعته سه هزار تومان و سه گیگابایت سه ساعته چهار هزار تومان است. همچنین می‌توان روی بسته‌های نامحدود شبانه با قیمت ۹۰۰ تا دو هزار تومان هم حساب باز کرد.

 

 

منبع:فرارو

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied