شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

شرکت مارکتینگ آکام آتا، بازاریابی را تعریف می کند

به نقل از مدیر عامل شرکت آکام آتا (سهامی خاص)، هسته اصلی مفهوم مارکتینگ را موارد زیر تشکیل می دهند.

شرکت مارکتینگ آکام آتا، بازاریابی را تعریف می کند

 

1- نیاز ها (Needs) – هر آنچه که ما نیاز داریم مانند آب، غذا، پوشاک و غیره

2-خواسته ها (Wants ) –  هر آنچه ما می خواهیم و می پسندیم مانند غذای خاص مثل همبرگر و یا لباس خاص

3-تقاضا (Demands) – هر آنچه که ما هزینه پرداخت آن را داریم بطور عامیانه پول داریم بخریمش (بعد از دو وجود مورد اول)

 

اگر این سه مورد بالا وجود اشته باشند ما کالا  یا خدمتی داریم بر اساس نیازها، خواسته ها، و تقاضای مخاطب است و قابل فروش. مسلما برای کالاها و خدماتی که بر اساس نیاز و خواسته و توان مالی مخاطبین تولید شود مشتری های بالقوه وجود دارد.

 بنابراین یک شرکت مارکتینگ مانند شرکت آکام آتا و یا یک تیم بازاریابی تمام تلاش خود را می کند که کالا و خدمات به نحوی ارائه شود که بتواند نیازها و خواسته های مشتریان را برآورده کرده و در عین حال با وجود توان پرداخت هزینه خرید خدمات و کالاها – تقاضا و قصد خرید هم بوجود آید.

تعاریف مارکتینگ

  • مارکتینگ یعنی برآورده کرده و گاها بوجود آوردن این سه مورد (نیاز، خواسته، تقاضا)، و فراهم کردن همه چیز که به رضایت مشتری ختم شود.
  • مارکتینگ یعنی نگهداشت مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید.
  • مارکتینگ یعنی فراهم کردن همه چیز برای تیم فروش که بتواند بهتر بفروشد.
  • مارکتینگ یعنی برنامه ریزی همه جانبه و مشتری محور برای خلق ارزش.

     

شرکت مارکتینگ و دکتر فیلیپ کاتلر

 

به نقل از شرکت مارکتینگ آکام آتا، دکتر فیلیپ کاتلر - مارکتینگ را این گونه تعریف می کند: " مارکتینگ، علم و هنر اکتشاف، تولید و ارائه ی ارزش ها به منظور برآوررن نیازهای یک بازار هدف و رسیدن به سود می باشد. مارکتینگ در واقع خواسته ها و نیازهای تحقق نیافته را معرفی می کند. حجم بازار مورد نظر را شناسایی نموده، پتاسیل سودآوری آن را مشخص می کند و به ارزیابی مقدار کمی آن می پردازد. به طور دقیق تعیین می کند که شرکت مورد نظر در کدام بخش ها قابلیت خدمت رسانی بهتری دارد و مناسب ترین محصولات و خدمات را برای شرکت طراحی و ارائه می کند.

 

شرکت مارکتینگ آکام آتا

 

بازاریابی یا مارکتینگ شامل تحقیقات، هدف گذاری، و ارتباطات است. شرکت مارکتینگ آکام آتا با برنامه ریزی و اجرای بازاریابی برای تیم فروش همچون شخم زدن برای یک کشاورز عمل می کند. تیم مشاوران بازاریابی شرکت آکام آتا در واقع با این کار به دپارتمان و تیم فروش شما کمک می کنند تا مشتریان برای پذیرش یک مکالمه ی فروش مستقیم آماده می کند.

شرکت آکام آتا به عنوان یک شرکت مارکتینگ، در کنار شما، تبادل و تعاملی مداوم با مشتری به شیوه ای که با آموزش و آگاهی دادن به او، در گذر زمان یک ارتباط مستمر می آفریند را اجرا می کند. این گذر زمان اهمیت دارد زیرا اعتماد تنها در گذر زمان حاصل می شود. با اعتماد، یک شرکت تولیدی و یا خدماتی - محصولات و خدمات ویژه ی خود را تولید کرده و یا ارایه می کند و مشتری هایش به اندازه ی خود شرکت از این محصولات به وجد می آیند. شرکت مارکتینگ آکام آتا می کوشد مشتریان را به حامیان، وفاداران متعصب، مشتری های دائمی، و گاهی حتی دوستان شرکت شما تبدیل کند. مارکتینگ راهی به واقع عالی برای مشخص کردن آن چیزی است که مردم را جذب می کند، آنها را در مورد برند شما به هیجان می آورد، و آنها را درگیر فرآیندهایی می کند که بهترین بخش آن برقرار ارتباط دوستی است.

شرکت آکام آتا به عنوان یک شرکت مارکتینگ به شما کمک می کند به نیازها و خواسته های مصرف کننده ها، دستیابی پیدا کنید. شرکت مارکتینگ آکام آتا به شما در روش های ارائه خدمات و محصولات، قیمت گذاری با توجه به قیمت رقبا و تقاضا، تعامل با مخاطبان و مشتریان جدید و قدیمی، بازار هدف، بخش بندی بازار هدف، ورود به بازار های جدید و همچنین کانال های جدید بازاریابی کمک می کند.

مارکتینگ از دیدگاه شرکت آکام آتا یعنی، محصولاتی و خدماتی که پس داده نمی شوند و مصرف کنندگانی که دوباره باز می گردند و این یعنی رضایت مشتریان که هدف نهایی بازاریابی است. شرکت مارکتینگ برای مردم تجربه های عالی و منحصر به فردی را می آفریند و این میل را در آنها ایجاد می کند تا آن تجربه را به اشتراک بگذارند.

مارکتینگ زحمت کمی برای صاحبان کسب و کار دارد و در عوض کارهای زیادی برای مشتری انجام می دهد. بازاریابی به آموزش مشتری می پردازد و نیازهای او را برآورده می کند؛ که در نهایت رضایت و اعتماد مشتریان و وفاداری آنها را به ارمغان میاورد.  مارکتینگ همان شیوه ای است که شما با آن داستان خود را تعریف می کنید تا مشتری ها، شرکا، سرمایه گذاران، کارکنان و یا هر کس دیگری را که شرکت شما با آنها سر و کار دارد، به خود جذب و قانع کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

یکی دیگر از خدمات شرکت آکام آتا، بازاریابی اینترنتی - دیجیتال مارکتینگ و سئوSEO   است. مسلما در عصر جدید با ظهور گوشی های موبایل هوشمند، افزایش چشم گیر استفاده از اینترنت و راه اندازی هزاران هزار کسب و کار اینترنتی – دیجیتال مارکتینگ، حضور در فضای مجازی و ارتباط و تعامل حتی بازاریابی و فروش از طریق وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها مورد استقبال زیاد صاحبان کسب و کار در دنیا قرار گرفته است. حتی اخیرا، بسیاری از کسب و کار های سنتی دنیا نیز علاقه مندی خود را برای استفاده از فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ نشان داده اند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied