شمانیوز
شما نیوز

این شارژر ۵ برابر سریعتر شارژ می‌کند

شارژر ۸۰ واتی بیسیم شیائومی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در کمتر از ۲۰ دقیقه پر کند و سرعت آن حتی از سریع‌ترین شارژرهای سیمی هم بیشتر است.

این شارژر ۵ برابر سریعتر شارژ می‌کند

حالا که شرکت "اپل" از شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی خود همراه با معرفی "آیفون ۱۲" رونمایی کرده است، شرکت "شیائومی" نیز از شارژر بی‌سیمی پرده برداشته است که بیش از پنج برابر سریع‌تر از آن است.

شارژر جدید شیائومی یک شارژر بیسیم ۸۰ واتی است که می‌تواند گوشی هوشمند "Mi ۱۰ Pro" را با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از صفر تا ۵۰ درصد تنها در ۸ دقیقه شارژ کند و شارژ کامل آن نیز فقط ۱۹ دقیقه طول می‌کشد.

شیائومی خاطرنشان کرد که این شارژر بی‌سیم، هر شارژر بی‌سیم دیگر و حتی بیشتر شارژرهای سیمی را هم شکست می‌دهد.

شرکت "اوپو" نیز به تازگی شارژر ۶۵ واتی خود موسوم به "AirVOOC" را رونمایی کرده است که فقط ۳۰ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی را به صورت بی‌سیم شارژ کند، اما این شارژر هنوز در قالب یک محصول تجاری وارد بازار نشده است.

شیائومی درحال‌حاضر دارای سریع‌ترین شارژری است که می‌توان خریداری کرد(در چین) و همچنین یک شارژر بیسیم ۵۰ وات دارد که می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی با Mi ۱۰ Ultra را در مدت ۴۰ دقیقه به شارژ کامل برساند.

با این وجود در ایالات متحده سریع‌ترین شارژر برای گوشی OnePlus ۸ Pro با شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی به صورت اختیاری عرضه می‌شود. هزینه این شارژر ۷۰ دلار است و ۲۹ دقیقه طول می‌کشد تا گوشی را ۵۰ درصد شارژ کند و حدود یک ساعت برای شارژ کامل آن زمان می‌خواهد.

از آنجا که سریع‌ترین شارژرهای سیمی تولید شده توسط تولیدکنندگان اصلی درحال‌حاضر ۶۵ وات هستند، این شارژر بی‌سیم ۸۰ واتی از شیائومی یک جهش قابل توجه است. شیائومی هنوز اعلام نکرده است که این شارژر چه زمانی به بازار می‌آید، اما قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

 
منبع: ایران آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied