شمانیوز
شما نیوز

آیفون ۱۲ چه مشکلاتی دارد؟

مشکل جدی مدل جدید آیفون یعنی آیفون ۱۲ به باتری و شارژ آن مرتبط است.

آیفون ۱۲ چه مشکلاتی دارد؟

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو که همین اواخر به بازار موبایل راه یافتند توجه بسیاری را به خود جلب کردند. این مدل از موبایل‌های جدید شارژر مگاسیف دارند که به گفته شرگت اپل از ضربه و آسیب تغییر ولتاژ ناگهانی برق به آیفون (موبایل) را جلوگیری می‌کند.

این شارژر حدود ۴۰ دلار برای مصرف‌کنندگان هزینه دارد. به گفته کاربران پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، این شارژر‌ها باتری موبایل را در مدت زمان کوتاهی از کارایی ۱۰۰ درصد، پایین می‌آورند. این موضوع را می‌توانید در استفاده از فلش موبایل و مقایسه آن با مدل‌های قبلی آیفون دریابید.

کاربران معتقدند در آیفون ۱۲ ارتقای چشمگیری نسبت به مدل پیشین وجود ندارد. شرکت اپل نه برای توسعه فناوری؛ بلکه برای کسب سود از شهرت خود این مدل را تولید و در بازار عرضه کرده است، زیرا کارشناسان بازاریابی بر این عقیده هستند که برای پایداری شهرت نباید بیشتر از یک مدت زمان معین، عرضه محصول جدید به تعویق بیافتد.

جنس سیلیکونی شارژر

یکی از کاربران از شارژر آیفون ۱۲ خود بعد از تنها ۱ روز استفاده تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد قسمتی از آن رو به پارگی است. او نوشته بود نمی‌دانم تا چند ماه آینده دیگر از شارژر اثری خواهد ماند یا نه!



اسناد پشتیبانی صادر شده توسط اپل نشان می‌دهد کارت‌های اعتباری، نشان‌های امنیتی، گذرنامه‌ها و کلید‌های کارتی را نباید بین آیفون ۱۲ و شارژر مگاسیف قرار دهید. چرا که تراشه‌های RFID و نوار‌های مغناطیسی در آن اقلام توسط فرآیند شارژ آسیب خواهند دید.

 

 

منبع: پارسینه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied