شمانیوز
شما نیوز

آیگپ ثبت نام واکسن کرونا کوو ایران برکت را آغاز کرد

پلتفرم آیگپ به عنوان یکی از بستر های ثبت نام از متقاضیان فاز سه مطالعات بالینی واکسن کرونا کوو ایران برکت معرفی شد.

آیگپ ثبت نام واکسن کرونا کوو ایران برکت را آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی آیگپ، با توجه به اینکه در مرحله نخست، اثربخشی واکسن کوو ایران برکت بر روی افراد دریافت کننده 5 میکروگرم، بیش از 90 درصد بوده است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آغاز فاز دوم و سوم غربالگری واکسن کوو ایران برکت خبر داد. بر این اساس یکی از راه‌های ثبت نام و غربالگری این واکسن در آیگپ است و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر نسخه اندروید و آی‌او‌اس از طریق نسخه وب آیگپ نیز اقدام به ثبت نام نمایند.همچنین کد ملی کاربران جهت احراز هویت الزامی است. این در حالی است که جامعه آماری 20 هزار نفری در این فاز از طریق آیگپ ثبت نام می شوند.

 

نحوه ثبت نام واکسن کوو ایران برکت

داوطلبان برای ثبت نام کافی است وارد پلتفرم آیگپ شده سپس به بخش آیلند مراجعه و وارد سرویس مربوط به واکسن کوو ایران برکت شوند. پس از تایید توافق نامه در مرحله بعدی می‌بایست اطلاعات خود را وارد نمایند. در این مرحله نیاز است تا تمام موارد خواسته شده شامل اطلاعات فردی و پزشکی را به درستی تکمیل کنند. برخی از سوالات به صورت چند گزینه‌ای و برخی دیگر تشریحی هستند. پس از ثبت تمامی اطلاعات کد پیگیری برای هر کاربر در آیگپ ارسال می شود.

 

شرایط داوطلبان برای حضور در آزمایش بالینی

  • عدم بارداری و تعهد به عدم بارداری در 2 ماه پس از دریافت دوز دوم
  • عدم حضور در سایر مطالعات بالینی شرکت های تولید کننده واکسن
  • محدوده سنی 18 تا 75 سال
  •  

010200 Vaccine Iner

داوطلبان ثبت نام شده در صورتی که برای غربالگری مورد تایید قرار بگیرند ، زمان مراجعه به آزمایشگاه به همراه نام مرکز درمانی جهت انجام تست های بالینی مشخص و برای داوطلب از طریق آیگپ ارسال خواهد شد.

پس از انجام تست‌های فوق طی یک سال تمام علائم بالینی داوطلب چک خواهد شد تا از نتایج عملکرد واکسن اطمینان حاصل شود.

در پایان اگر تا به حال نسبت به نصب پلتفرم آیگپ اقدام نکرده اید می توانید از طریق استور های ایرانی و یا شماره گیری #10*4030* اقدام نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied