شمانیوز
شما نیوز

قابلیت جدید مایکروسافت در macOS + جزئیات

Microsoft Teams for macOS اکنون از اشتراک صدا سیستم پشتیبانی می کند.

قابلیت جدید مایکروسافت در macOS + جزئیات

 به دنبال به روزرسانی اخیر که باعث بهبود عملکرد برنامه شده است ، Microsoft Teams for macOS بار دیگر به روز شده است - این بار با پشتیبانی از اشتراک گذاری سیستم سیستم با دیگران. در همان زمان ، مایکروسافت تأیید کرد که به روزرسانی آینده اعلان های بومی را در نسخه macOS برنامه فعال می کند.

 

همانطور که توسط ویندوز جدیدترین ذکر شده است ، در حال حاضر آخرین نسخه Microsoft Teams for Mac در نهایت به کاربر اجازه می دهد هنگام اشتراک گذاری صفحه کامپیوتر ، صدای سیستم را به اشتراک بگذارد. این ویژگی مدتها در انتظار کاربران Mac بود زیرا نسخه ویندوز Microsoft Teams همیشه این گزینه را داشته است. البته کاربر می تواند انتخاب کند که صفحه را با صدا به اشتراک بگذارد یا خیر.

 

Microsoft Teams for macOS در حال دریافت ویژگی جدیدی است که در نهایت به دیگران امکان می دهد هنگام پخش صفحه ، صدای پخش صدا را در MacBook شما بشنوند. تیم ها برای Windows همیشه از این ویژگی پشتیبانی کرده اند و این گزینه اختیاری است. پس از فعال شدن ، می توانید کلیپ صوتی یا تصویری را بر روی دستگاه خود پخش کرده و به دیگران اجازه دهید صدای سیستم را بشنوند ، که برای معلمان و مشاغل واقعاً مفید خواهد بود.

 

مایکروسافت همچنین تأیید کرده است که پشتیبانی از اعلان های سیستم بومی در Teams در MacOS با به روزرسانی آینده فعال می شود. این شرکت اوایل این ماه اعلان های بومی را برای کاربران ویندوز 10 آغاز کرد و انتظار می رود این ویژگی خیلی زود روی Mac وارد شود.

 

تیم های مایکروسافت در macOS در حال حاضر از سیستم اطلاع رسانی مخصوص به خود استفاده می کنند که کاملاً با سیستم عامل Apple سازگار نیست. با اعلان های بومی ، هشدارهای تیم همراه با سایر پیام های دریافتی در مرکز اعلانات نشان داده می شود.

 

هنوز هیچ تاریخ رسمی برای انتشار این به روزرسانی تأیید نشده است ، اگرچه مایکروسافت هنوز هم می گوید که در آوریل در دسترس خواهد بود. همچنین مشخص نیست که چه زمانی این برنامه از تراشه M1 پشتیبانی بومی می گیرد ، زیرا همچنان از طریق Rosetta 2 در Mac های جدید قابل اجرا است.

 

می توانید آخرین نسخه Microsoft Teams را از وب سایت رسمی Microsoft دانلود کنید.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied