شمانیوز
شما نیوز

گوگل در حال توسعه ویژگی پیگیری قیمت برای کروم در اندروید است

جدیدترین نسخه Chrome در Android ، ویژگی جدید ردیابی قیمت را برای هشدار در مورد افت قیمت شروع کرده است.

گوگل در حال توسعه ویژگی پیگیری قیمت برای کروم در اندروید است

به گزارش شمانیوز : SmartDroid گزارش می دهد که ویژگی جدید را در نسخه 90 Chrome دریافت کرده است ، اگرچه به نظر نمی رسد برای همه قابل اجرا باشد. Chrome پس از فعال شدن ، از نظر افت قیمت ، برگه های باز شما را کنترل کرده و در صورت بروز اعلان برای شما ارسال می کند.

 

این می تواند عملکرد مفیدی برای برنامه Android داشته باشد که با پسوندهای ردیابی قیمت مانند Keepa که برای کلاینت دسک تاپ Chrome در دسترس هستند سازگار نیست. اما این الزام که باید یک برگه را به منظور ردیابی قیمت های آن باز نگه دارید ، بسیار مشکل است. امیدوارم که گوگل قبل از اینکه ویژگی به طور گسترده در دسترس باشد ، راه حل دقیق تری پیدا کند.

 

 

نحوه پیگیری قیمت در کروم در سیستم عامل اندروید 

پس از فعال شدن ، این ویژگی از منوی تنظیمات در صفحه انتخاب برگه قابل دسترسی است. عکس صفحه: 9to5Google

 

Untitled

 

این ابزار به شما اجازه می دهد "کاهش قیمت در برگه های خود را مشاهده کنید".

اگر نسخه Chrome شما با این ویژگی به روز شده است ، می توانید آن را از طریق منوی تنظیمات سه نقطه در سمت راست بالای صفحه نمایش صفحه انتخاب کنید که در آن به عنوان "پیگیری قیمت ها" ذکر شده است. اگر به نظر نرسد ، Android Police و 9to5Google گزارش داده اند که شما می توانید با رفتن به "chrome: // flags / # enable-tab-grid-layout" در نوار آدرس ، با ضربه زدن به منوی کشویی ، آن را دستی فعال کنید. و "اعلان های قیمت فعال شده" را انتخاب کنید. قبل از ظاهر شدن ویژگی ، ممکن است لازم باشد مرورگر شما دوباره راه اندازی شود. این تکنیک برای همه مفید نیست ، زیرا ما با استفاده از این روش قادر به فعال کردن ویژگی نبودیم.

 

اخبار مربوط به ویژگی ردیابی قیمت Chrome تنها چند ماه پس از اضافه شدن مرورگر Edge مایکروسافت به یک ابزار مقایسه قیمت ، منتشر شد که مدت کوتاهی با پشتیبانی داخلی از کد کوپن و تبلیغات دنبال شد. Firefox همچنین در سال 2018 یک ویژگی ردیابی قیمت را به نام Price Wise به صورت سه بعدی آزمایش کرد. هرچند به نظر نمی رسد از آن زمان تاکنون نسخه رسمی دریافت کرده باشد.

 

 

* جدیدترین اخبار استارتاپی و تکنولوژی را در صفحه فناوری اطلاعات شمانیوز بخوانید ..... 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied