شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت که نیاز است بدانید

در زمان های گذشته ، اعتقاد چندانی به طراحی سایت وجود نداشت ، اما با گذشت سال ها و وجود پروژه های موفقیت آمیز در طراحی وب سایت که باعث گسترش کسب و کار بسیاری از افراد شد ، بسیاری از افراد و کسانی که دارای کسب و کار هستند ، اقدام به طراحی یک وب سایت استاندارد و داینامیک کرده اند. در ادامه مقاله ما اطلاعاتی در رابطه با ویژگی هایی که ، وب سایت شما باید دارا باشد ، تا موفق و پربازدید باشد و عواملی که در قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار هستند، در اختیار شما قرار می دهیم. امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت که نیاز است بدانید

بررسی عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

 

همان طور که گفته شد وب سایت شما باید دارای ویژگی هایی باشد تا کاربر پسند و پربازدید باشد که این امر باعث گسترش بیشتر کسب و کار شما نیز می شود. پس بهتر است که با دقت به ویژگی هایی که در زیر گفته می شود، دقت کنید.

1-استاتیک یا داینامیک بودن سایت

یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت این است که اگر وب سایت شما استاتیک باشد، به این معنی است که توسط HTML کدنویسی شده است و وِیژگی مهمی که وب سایت های استاتیک دارند، این است که احتمالا آپدیت های جدید به وب سایت اضافه نمی شود و وب سایت احتمالا برای سازمان ها یا اداره های کوچک است که تنها اطلاعات کار یا اطلاعات شخصی خود را در این وب سایت ها قرار داده اند.

قیمت طراحی سایت استاتیک از قیمت طراحی سایت داینامیک ارزان تر است، اما در زمان نیاز به بروزرسانی صاحبان وب سایت باید برای بروزرسانی وب سایت خود هزینه زیادی را پرداخت کنند و بروزرسانی وب سایت فقط توسط طراح وب انجام پذیر می باشد.

اما وب سایت های داینامیک ، وب سایت هایی هستند که پویا هستند و دارای پنل کاربری و مدیریت محتوا می باشند و طراح سایت یا مدیر سایت می تواند بدون داشتن هیچ گونه علم برنامه نویسی یا کدنویسی، وب سایت داینامیک را مدیریت و کنترل محتوا کند.

در مجموع باید بگوییم که هزینه طراحی سایت استاتیک نسبت به طراحی سایت داینامیک کمتر است، اما هزینه بروزرسانی وب سایت های استاتیک بسیار گران تر از وب سایت های داینامیک می باشد.

2-نوع cms سایت

 

2fd7150d-e89e-4629-90c5-79a64dacea6a

(Content Managemen System) یا همان سیستم مدیریت محتوا سیستم و پنلی است که برای مدیریت محتوا متنی ، تصویری و ویدیو وب سایت به کار گرفته میشود .

شما از طریق  cms می توانید مطالب مختلفی در وب سایت خود ایجاد کنید یا به طور کل می توانید به  وب سایت خود از طریق این cms ها محتوا اضافه یا کم کنید.

یکی از سیستم های مدیریت محتوا که بسیار طرفدار دارد و همواره افراد را به طراحی سایت علاقمند کرده است ، وردپرس است.

طراحی سایت وردپرس امروزه تعداد بسیار زیادی طرفدار داشته و می توان گفت که حدود 60 الی 70 درصد از وب سایت های موفق جهان از طراحی سایت وردپرس استفاده کرده اند.

از مزایای طراحی سایت وردپرس می توان به ساده بودن کارکرد با این سیستم مدیریت محتوا ، وجود افزونه ها و قالب های رایگان فراوان ، قابلیت بهینه سازی وب سایت به بهترین شکل و ... اشاره کرد.

جوملا و دروپال از دیگر cms هایی می باشند که برخی از افراد از آنها استفاده می کنند.

انتخابی شما در قیمت طراحی سایت بسیار تاثیرگذار می باشد و شما می توانید با یک انتخاب درست از هزینه های اضافی   Cmsجلوگیری کنید.

طراحی سایت وردپرس توسط شرکت ساین وب می تواند بهترین تجربه برای شما باشد و می تواند باعث رشد و پیشرفت کسب و کار شما باشد.

3-عناصر گرافیکی و ظاهر سایت

18f1dbb3-9b60-4520-a457-fab62b328e0e

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت عناصر گرافیکی و ظاهر وب سایت تا حدود بسیار زیادی در قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار است.

اگر شما عناصر گرافیکی را برای وب سایت خود بخواهید طراحی کنید که هم زیبایی داشته باشند و هم کاربردی باشد، می تواند قیمت طراحی سایت شما را بیشتر کند اما در این صورت شما وب سایتی خواهید داشت که بسیار پربازدید و موفق خواهد بود.

برای مثال عناصر گرافیکی در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیر بسزایی دارند و نمی توان تاثیر آن را نادیده گرفت، اما وب سایت شما دارای عناصر گرافیکی زیبا و کارآمد باشد، کاربران زیادی به وب سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند.

4-کیفیت و امنیت هاست

برای اینکه وب سایت شما به صورت 24 ساعته و شبانه روز در اختیار کاربران قرار گیرد، باید کیفیت و امنیت هاست شما عالی باشد.

اگر هاست شما دارای امنیت و کیفیت بالایی نباشد ممکن است که وب سایت شما از دسترس خارج شود و این عامل باعث ضررهای زیادی می شود.

شما می توانید از بین هاست های میزبانی اشتراکی ، سرور نیمه اختصاصی و سرور اختصاصی یکی از این موارد را انتخاب کنید.

انتخاب هاست در قیمت طراحی سایت چندان تاثیر بسیاری ندارد.

کیفیت و امنیت هاست در طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم می باشد و شما نباید برای کم تر شدن قیمت طراحی سایت فروشگاهی اقدام به تهیه هاست بی کیفیت کنید.

5-شرکت طراح کننده سایت

2775a92e-b7e5-4be0-8fb3-7ce9a4c0d8b6

شرکتی که وب سایت شما را طراحی می کند، می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت طراحی سایت داشته باشد. در واقع یکی از مهمترین عوامل موثر در قیمت طراحی سایت همین مورد است .

برخی شرکت های طراحی سایت دارای قیمت های بالایی هستند که این قیمت ها بسیار زیاد می باشد و هر فردی نمی تواند این هزینه را پرداخت کند.

اما شما با طراحی سایت در شرکت ساین وب می توانید با نازل ترین و بهترین قیمت ، وب سایتی را داشته باشید که بسیار کاربر پسند و پربازدید باشد.

6-تعداد زبان های  سایت

اگر شما به دنبال طراحی سایت با تعداد زبان های بیشتری هستید ، مانند فارسی ، انگلیسی و عربی ، باید هزینه بیشتری را برای طراحی سایت پرداخت کنید و این اضافه کردن هر تعداد زبان باعث اضافه شدن چند درصدی از کل قیمت طراحی سایت به ازای هر زبان سایت میشود .

البته چند زبانه بودن وب سایت ، برای وب سایت هایی می باشد که دارای فعالیت هایی هستند که ممکن است برخی از کاربران خارجی به وب سایت مراجعه کنند.

امروزه بیشتر سایت ها یک زبانه هستند و از زبان های دیگر پشتیبانی نمی کنند، اما اگر شما می خواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید، می توانید از این عامل استفاده کنید.

حال شما با تمام ویژگی هایی که می تواند در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار باشد آشنا شدید.

 

امروزه بیشتر کسب و کارها و فروشگاه ها اقدام به طراحی سایت فروشگاهی میکنند و میخواهند که یک وب سایت برای فروشگاه خود داشته باشند، اما قیمت طراحی سایت فروشگاهی نیز برای آنها بسیار اهمیت دارد.

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت فروشگاهی

ddfb2d13-24bf-47ab-984b-75161ea8e85f

همان طور که احتمالا می دانید وب سایت ها دارای قابلیت هایی هستند که با اضافه شدن این قابلیت ها، قیمت طراحی سایت فروشگاهی شما نیز افزایش پیدا می کند.

1-طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

امروزه حدود 70 درصد از کسانی که در وب سرچ می کنند و در حال فعالیت در فضای وب هستند ، از تلفن همراه و تبلت استفاده می کنند. اگر وب سایت شما ریسپانسیو نباشد، خدمات یا محصولات شما به طور کامل در اختیار کاربران قرار نمی گیرد و این عامل باعث می شود که کاربران از وب سایت شما خارج شوند و در نتیجه کسب و کار شما تضعیف می شود.

2-نوع cms وب سایت فروشگاهی

نوع cms وب سایت فروشگاهی بسیار در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است.

همانطور که  احتمالا میدانید طراحی سایت به دو صورت ، طراحی سایت اختصاصی و یا استفاده از قالب های آماده انجام می گیرد.

انجام طراحی سایت اختصاصی برای بسیاری از کسانی که می خواهند اقدام به طراحی سایت کنند، به آن ها روی می آورند.

در طراحی سایت با وردپرس شما می توانید با افزونه ووکامرس محصولات خود را در وب سایت قرار دهید و آن ها را به فروش برسانید.

معمولا بیشتر سایت های فروشگاهی علاقمند به طراحی سایت وردپرس هستند.

3-پشتیبانی وب سایت

تصور کنید که وب سایت شما بعد از گذشت چند وقت از طراحی سایت وردپرس یا طراحی سایت اختصاصی ، دچار مشکل شود و یا به عنوان مثال محصولات شما در وب سایت قرار داده نشود و آپلود نشود.

به احتمال زیاد شما در این مواقع نمی توانید کاری برای درست شدن وب سایت خود انجام دهید، پس بهتر است که از خدمات پشتیبانی وب سایت استفاده کنید.

پشتیبانی وب سایت بر قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است اما نه در حد زیاد! اگر وب سایت شما دچار مشکل شود، شاید به خود بگویید که چرا از پشتیبانی استفاده نکردم، تنها برای اینکه قیمت طراحی سایت فروشگاهی کمتری دریافت کنم.

علاوه بر قیمت ، انتخاب طراح سایت هم بسیار مهم است که با چه شخص یا شرکتی  قرارداد بسته اید که مطمئن باشید ، طراح سایت همیشه در دسترس میباشد و در آینده پشتیبانی سایتتان را بر عهده می گیرند و به تعهد خود عمل میکنند .

نکاتی که گفته شد از مهم ترین عواملی هستند که در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار می باشند و شما می توانید با انتخاب های درست در قیمت طراحی سایت فروشگاهی ، صرفه جویی کنید و در عین حال وب سایتی بسیار موفق و پربازدید داشته باشید.

حال در ادامه ما به شما وب سایتی را معرفی می کنیم که می تواند خدمات طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت اختصاصی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

معرفی طراحی سایت ساین وب

 

0db9ae36-0926-490d-b2af-9cfddcd035dc

مهندسین ساین وب در سال 1391 شروع به فعالیت کرد و اولین فعالیت خود را در حوزه طراحی سایت انجام داد.

مجموعه ساین وب دارای 300 نمونه و پروژه موفق طراحی سایت در زمینه های مختلف از جمله طراحی سایت وردپرس، طراحی سایت فروشگاهی و ... می باشد و مهندسین و متخصصین طراحی سایت شرکت ساین وب همواره به دنبال طراحی سایتی بوده اند که پویا و داینامیک باشد و از لحاظ رعایت اصول پارامتر نیز بسیار استاندارد باشد.

شرکت ساین وب دارای حدود 100 پروژه خارجی خارج از کشور در کشورهای فرانسه، انگلیس، استرالیا و ... داشته است که این موضوع از برترین افتخارهای شرکت ساین وب است.

مجموعه ساین وب در ابتدا ،  قبل از قرارداد طرح احتمالی  ( وایرفریم ) وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد، بعد از تایید و رضایت شما از طرح وب سایت ، مهندسان ساین وب ، وب سایت شما را به بهترین شکل طراحی می کنند.

اگر اطلاعاتی در مورد طرح وایر فریم ندارید یک نمونه طرح وایر فریم را در زیر مشاهده کنید .

 

6a8b7fbf-a34a-4188-83d1-bc3752a5a864

مهندسان ساین وب علاوه بر طراحی سایت به دو صورت اختصاصی و وردپرس ، سئو وب سایت را هم به گونه ای انجام دهند که وب سایت شما در حوزه مورد نظر جزو رتبه های برتر موتور جست و جوی گوگل باشد.

شما با مراجعه به سایت ساین وب  به آدرس  ( www.signwebdesign.ir ) می توانید نمونه کارها و پروژه های شرکت ساین وب را مشاهده کنید و مقایسه ای بین شرکت ساین وب با سایر شرکت های طراحی سایت انجام دهید تا متوجه برتری این شرکت نسبت به سایر شرکت های طراحی شوید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied