شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تاثیر وب سایت بر کسب و کارها چیست؟

یک وب سایت این توانایی را دارد که بسته به کیفیت طراحی سایت شما تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، چه خوب و چه بد. از این گذشته، "81٪ از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می دهند." بدون یک وب سایت، برای خریداران دشوار است که کسب و کار شما را در نظر بگیرند.

تاثیر وب سایت بر کسب و کارها چیست؟

یک وب سایت این توانایی را دارد که بسته به کیفیت طراحی سایت شما تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، چه خوب و چه بد. از این گذشته، "81٪ از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می دهند." بدون یک وب سایت، برای خریداران دشوار است که کسب و کار شما را در نظر بگیرند. برخی از تأثیرات مثبت یک وب سایت می تواند بر روی برخی از مشاغل داشته باشد، به شرح زیر است:

  1. یک وب سایت کمک می کند تا زمین بازی در برابر رقبای بزرگ تر یکسان شود
  2. اعتبار شما ر بالا خواهد برد
  3. اگر برای سئو سایت بهینه سازی شود، مارکت و دید بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند

وب سایت اشتباه می تواند کسب و کار شما را نابود کند!

این روزها، وب سایت شما یکی از اولین چیزهایی است که یک مشتری بالقوه هنگام برخورد با تجارت شما به دنبال آن است. آنها کارت ویزیت یا آدرس فیزیکی شما را نمی خواهند: آنها آدرس وب سایت شما را می خواهند.

به طور خلاصه: اگر شما یک وب سایت ندارید عملا در تجارت و کسب و کار نیستید.

یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که فکر می کنند با هر وب سایتی میتوانند کسب و کار خود را رونق بخشند در صورتیکه این رویکرد می تواند فاجعه بار باشد! علاوه بر این، نداشتن وب سایت بهتر از داشتن یک وب سایت بد است.

طراحی پلتفرم یا سامانه هوشمند بسته به نوع و سطح کسب و کار یعنی اینکه طراحی استارت آپ یا طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شرکتی باشد در رابطه با نوع فعالیت و استراتژی مارکت و سازمان شما متنوع خواهد بود. شما حتما باید به طراح سایت یا تولید کننده استارت آپ خود اطلاع دهید که این سامانه برای پوشش دهی چه سطحی انجام خواهد شد که این سطح در استراتژی بازاریابی شما مشخص شده است که شامل:

  1. سطح محله
  2. سطح شهر یا استان
  3. سطح کشوری
  4. سطح بین المللی و چند زبانه
  5. مخاطبین مورد هدف
  6. پرسونای هدف
  7. سگمنت بازار مورد هدف

اما چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

یک وب سایت عالی این توانایی را دارد که تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، به خصوص اینکه بازار هدف و مشتریان بالقوه شما چگونه به تجارت شما نگاه می کنند. برداشت های اولیه مهم است و طراحی وب سایت عالی به روش های زیر بر تجارت شما تأثیر می گذارد:

  1. اعتبار ایجاد کنید
  2. ایجاد اعتماد
  3. بازدیدکنندگان را درگیر کنید
  4. تولید سرنخ
  5. از مشتریان خود حمایت کنید
  6. فروش بیشتر را ببندید
  7. یک وب سایت عالی می تواند درآمد کسب و کار و نتیجه نهایی شما را افزایش دهد.

طراحی وب سایت اینترنتی

نکته کلیدی این است که یک وب سایت با یک استراتژی کاملاً فکر شده، در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود برای جذب مشتری سرنخ ایجاد کنید.

ساخت یک وب سایت با یک هدف و استراتژی مشخص به شما کمک می کند تا سرنخ ها و فروش را افزایش دهید و در نهایت به رشد کسب و کار خود کمک کنید. حتی بهتر از آن، وب سایت شما 24/7 قابل مشاهده است و آن را به یک دارایی بازاریابی ارزشمند تبدیل می کند.

در اینجا پنج دلیل اصلی برای نیاز به وب سایت آورده شده است:

  1. در دنیای وب باید حضور داشت

برای کسب‌وکارهایی که موقعیت فیزیکی دارند، یک وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا از بازار آنلاین استفاده کنید - چیزی که به شما کمک می‌کند با افزایش دسترسی‌تان، درآمدتان را افزایش دهید.

اگر شما یک کسب و کار خانگی هستید، پس ایجاد حضور آنلاین ضروری است. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مشروعیت بخشیدن به کسب‌وکارتان در عین ارائه نقطه مرجع به مخاطبان هدف است.

  1. آیا نیاز به قانع کننده بیشتری دارید؟

فروش اینترنتی سهم یا درآمد زیادی را برای خرده‌فروشانی مانند برادران محمدی (دیجی کالا ) یا اسنپ و ... در کنار مکان‌های فیزیکی آن‌ها که در سراسر کشور پراکنده است، تشکیل می‌دهد. کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز می‌توانند با یک وب‌سایت عالی از همین کار لذت ببرند.

یک وب سایت عالی کسب و کار شما را تقویت می کند، اعتماد ایجاد می کند و به مشتریان احتمالی شما اطمینان می دهد که قدم بعدی را با شما بردارند و تصمیم خرید بگیرند. بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی را از دست می دهد.

آیا واقعاً می خواهید در را بسته بگذارید وقتی فرصتی برای شما فراهم شده است؟

دلایل داشتن یک وب سایت

  1. ارائه اطلاعات

اگر شما محصولی را می فروشید یا خدماتی را ارائه می دهید که در آن سوالات متداول یا نمایش مورد نیاز است، یک وب سایت یک ابزار شگفت انگیز موثر است که اطلاعات را بر اساس تقاضا ارائه می دهد.

استفاده از وب سایت شما به عنوان یک ابزار یک انتخاب عالی است: به مشتریان بالقوه و مشتریان شما اطلاعاتی را که می خواهند بلافاصله ارائه می دهد - و زمان شما را آزاد می کند.

در برخی موارد، فقط داشتن آن اطلاعات، مشتریان واجد شرایط بالقوه‌ را به فروش نزدیک می کند.

  1. کسب و کار خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید

به سادگی هیچ شکل دیگری از بازاریابی یعنی سئو سایت به اندازه یک وب سایت برای فروش کسب و کار شما مؤثر نیست. یک وب سایت شما را دقیقاً در مقابل افرادی قرار می دهد که به دنبال خدمات شما هستند در زمانی که به آن نیاز دارند - چیزی که رفتار آنها را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

یک کارآفرین می تواند به معنای واقعی کلمه امروز یک کسب و کار راه اندازی کند و فردا شروع به جذب مشتریان جدید آنلاین کند. هزاران نفر هر هفته عضو این سامانه خواهند شد!

این قدرت محض بازاریابی اینترنتی یا سئو وب سایت است. با این حال، اگر می‌خواهید در این پدیده سرمایه‌گذاری کنید، به وب‌سایتی نیاز دارید که با استراتژی مناسب ساخته شده باشد تا از فرصت‌های بی‌شمار در دسترس شما و کسب‌وکارتان استفاده کند.

اگر به صورت آنلاین ظاهر نمی شوید، کسب و کار خود را از دست داده اید.

  1. تولید سرنخ

یک وب سایت ظرفیت فوق العاده ای دارد که به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید و چه به صورت آنلاین و چه آفلاین تبلیغ کنید.

با استفاده از وب سایت خود با هدایای رایگان و پیشنهادات وسوسه انگیز، می توانید تولید سرنخ خود را افزایش دهید و یک لیست بالقوه ایجاد کنید. چند نفر در اولین تعامل با تبلیغ شما خرید خواهند کرد؟ احتمالاً به اندازه ای که آرزو می کنید نیست، اما نکته کلیدی این است که آنها را وارد قیف بازاریابی خود کنید.

قیف شما فقط با ایجاد یک سرنخ ابتدا کار می کند و سپس برای بستن فروش دنبال می شود. وب سایت شما ابزاری عالی برای کمک به شما است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied