شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

محبوب ترین خانواده ها در انیمیشن های 2021

انیمیشن یکی از جذاب ترین و تماشایی ترین سبک های فیلم می باشد که مخاطبان زیادی دارد. در سال های اخیر حتی انتشار ویروس کرونا نیز موجب پایین آمدن کیفیت این ژانر از فیلم و سریال نشد. این ویروس تغییری را در سبک زندگی افراد به وجود آورد که می توان گفت بسیاری از خانواده ها همراه با کودکان و نوجوانان خود، انیمیشن های گوناگونی را تماشا کردند. همین مورد نیز موجب محبوبیت بیشتر انیمیشن های منتشر شده در سال 2020 و 2021 شد. علاوه بر این، بسیاری از والدین که تصور می کردند، انیمیشن تنها برای کودکان مناسب است، خودشان طرفدار برخی از انیمیشن ها شدند.

محبوب ترین خانواده ها در انیمیشن های 2021

کارتون ها و انیمیشن ها نیز موضوعات مختلفی را در بر گرفته و به نمایش گذاشته اند. ژانر هایی مانند خانوادگی، اجتماعی، اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی ،آموزشی و... که این موارد موجب شده است که این نوع سبک از فیلم محدودیت سنی نداشته و تمامی افراد با سنین مختلف بتوانند انیمیشن ها را تماشا کنند و از دیدن آنها لذت ببرند.

طبق معمول در سال 2021 نیز برخی از این انیمیشن ها که با ژانر خانوادگی بود، بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به عنوان محبوب ترین و بهترین انیمیشن های خانوادگی شناخته شدند. به همین خاطر ما این مطلب را برای شما عزیزان تدوین کرده ایم تا شما را با لیستی از بهترین و محبوب ترین انیمیشن های خانوادگی در سال 2021 آشنا کنیم تا شما دیدن آنها را از دست ندهید. این دسته از انیمیشن ها را می توان به همراه خانواده نیز تماشا کرد؛ چرا که موضوعات آن علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز جذاب می باشد.

لیست محبوب ترین انیمیشن های خانوادگی

در انیمیشن های خانوادگی معمولا شخصیت های یک خانواده درگیر ماجراجویی ها و اتفاقات زیادی شده اند و به کمک هم توانسته اند مشکلات و سختی ها را از پیش روی بردارند و یا برخی از این انیمیشن ها مانند کارتون خانواده آدامز 2، خانواده ای را نشان می دهد که به شکل هیولا هستند و این متفاوت بودنشان هم باعث نمی شود که صمیمیت خانوادگی خود را از دست بدهند. همین موضوع نیز موجب جذاب شدن بیشتر ماجرا می شود. البته در انیمیشن های خانوادگی معمولا مسائلی باعث دور شدن اعضای خانواده از هم می شود؛ اما در انتها اعضای این خانواده متوجه می شوند که هیچ چیز با ارزش تر از خانواده شان نیست.

محبوب ترین انیمیشن های خانوادگی که در سال 2021 منتشر و اکران شد عبارت است از:

  • انیمیشن خانواده آدامز
  • انیمیشن خانواده هیولاها
  • انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها
  • انیمیشن لوکا

تمامی انیمیشن های ذکر شده در سال 2021 منتشر شده و مخاطبان استقبال زیادی از آنها کرده اند.

انیمیشن خانواده آدامز

یکی از زیباترین انیمیشن های خانوادگی که قسمت دوم آن در سال 2021 منتشر شد، انیمیشن خانواده آدامز است. این انیمیشن محصول شرکت مترو گلدوین مایر MGM می باشد. کارگردانان کارتون خانواده آدامز 2، گرگ تایرنان و کنراد ورنون می باشند. این انیمیشن در روز هالووین منتشر شد و خیال بسیاری از مخاطبان خود را راحت کرد که با کمبود سرگرمی مواجه نمی شوند. صدا پیشگان قسمت اول انیمیشن خانواده آدامز در قسمت دوم آن نیز حضور داشتند و موقعیت های جذاب و تماشایی را برای مخاطبان خود رقم زدند.

در این انیمیشن خواهید دید که مورتیسیا و گومز از اینکه وقت کمتری را برای فرزندان خود می گذارند، ناراحت و نگران هستند؛ چرا که فرزندان شان در حال بزرگ شدن هستند و این دو پدر و مادر می خواهند که خاطرات به یاد ماندنی و خوبی را برای فرزندان خود در این سن رقم بزنند. به همین خاطر گومز برای احیای روابط خود و همسرش با فرزندان شان، تصمیم می گیرد که خانواده خود را برای گذراندن تعطیلات آخر هفته به مسافرت ببرد. در این تعطیلات اتفاقات هیجان انگیز و خنده داری برای اعضای این خانواده رخ می دهد که این انیمیشن را جذاب و دیدنی کرده است.

انیمیشن خانواده هیولاها

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که در سال 2021 اکران و منتشر شده است، انیمیشن خانواده هیولاها 2 می باشد. این انیمیشن جذاب به کارگردانی، هولگر تاپه، انیمیشنی کمدی و خانوادگی است. کارتون خانواده هیولاها محصول مشترک بریتانیا و آلمان می باشد. قسمت دوم این انیمیشن در سال 2021 اکران شده است که در ادامه قسمت اول آن می باشد. در این قسمت خواهید دید که جنگ خانواده با هیولاها همچنان ادامه دارد. بابا یاگا و رنفیلد برای آنکه بتوانند از شر شکارچی هیولا ها نجات پیدا کنند، به مومیایی و گرگینه تبدیل می شوند.

پس از آن، خانواده Wishbone برای اینکه بتواند دیگر دوستانش را نجات دهد، اتفاقات زیادی برایش رخ می دهد و در انتها متوجه می شود که هیچ کس در دنیا کامل نیست و هر کس برای خود ایراداتی دارد؛ اما در نهایت می تواند خوشبختی را در زندگی خود پیدا کند.

انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها

انیمیشن میچل ها در برابر ماشین ها

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب در سال 2021، انیمیشن میچل ها در برابر ماشین های می باشد. این کارتون، در ژانر های ماجراجویی، علمی تخیلی، کمدی و خانوادگی نیز قرار دارد. کارتون میچل ها در برابر ماشین ها به کارگردانی، مایکل ریانداو جف روو است. این انیمیشن محصول مشترک کشور های کانادا، آمریکا و فرانسه می باشد که توسط کمپانی  سونی پیکچرز تهیه شده است. در این انیمیشن خواهید دید که خانواده ای 4 نفره که دارای 2 فرزند هستند، متوجه می شوند که هیچ یک از علاقه مندی های شان با یک دیگر یکی نیست.

در این انیمیشن دختر خانواده با تلاش های فراوان در دانشگاه فیلم سازی، قبول می شود و قصد ترک کردن خانواده را دارد. پدر این خانواده برای بهبود روابطش با دخترش سعی می کند که وقت بیشتری را با او بگذراند به همین خاطر تصمیم می گیرد که دخترش را به همراه پسر و همسرش به دانشگاه ببرد. دانشگاه دختر این انیمیشن در شهر دیگری واقع شده و مسافت نسبتا طولانی دارد. در ادامه این داستان خواهید دید که میچل ها در اوایل سفر خود با تغییراتی در زمین روبرو می شوند. این تغییرات حمله رباط هایی است که می خواهند همه انسان ها را به سلطه خود در بیاورند. این خانواده شجاع برای نجات دنیا با این ربات ها شروع به جنگیدن می کند و اتفاقات هیجان انگیز و دیدنی را رقم می زند.

انیمیشن لوکا

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و دیدنی که در سال 2021 منتشر شد، انیمیشن لوکا می باشد. این انیمیشن به کارگردانی انریکو کاساروسا، محصول شرکت والت دیزنی می باشد. داستان این انیمیشن درباره خانواده ای است که شبیه به پری دریایی هستند و در زیر آب های ایتالیا زندگی می کنند. در نظر انسان های روی زمین این پری های دریایی، هیولا می باشند و آنها هر لحظه به دنبال صید یکی از این پری های دریایی می باشند. خانواده هیولا های دریایی در این داستان دارای پسری زرنگ و کنجکاو است که دوست دارد درباره کسانی که بر روی زمین زندگی می کنند، اطلاعات زیادی را کسب کند و پاسخ سوالاتش را بگیرد؛ اما پدر و مادرش پاسخ درستی را به او نمی دهند.

یک روز که لوکا همانند روز های دیگر برای چراندن ماهی ها می رود، وسیله ای را پیدا می کند که برای انسان ها می باشد. کنجکاوی او بیشتر می شود و ناگهان پسر بچه دیگری را که به دنبال این وسایل است می بیند. او با این پسر بچه دوست شده و به دنیای روی زمین قدم می گذارد. اتفاق عجیبی هنگام آمدن لوکا بر روی زمین رخ می دهد، آن هم این است که او به شکل انسان در می آید. این پسر بچه بازیگوش با دیدن عکس های یک موتور، دلش می خواهد که آن را به دست آورد. او برای رسیدن به آرزویش باید با انسان های واقعی مسابقه دهد. نکته قابل توجه اینجاست که اگر ذره ای آب روی بدن لوکا و دوستش بریزد، آن قسمت بدن شان شبیه به ماهی می شود و این موضوع داستان را بسیار جذاب و دیدنی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied