شمانیوز
شما نیوز

تیکه معنادار صبا راد به آزاده نامداری بعد از خروج از کشور + عکس

صبا راد؛ مجری سابق صداوسیما که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است با انتشار یک استوری به آزاده نامداری کنایه زد.

تیکه معنادار صبا راد به آزاده نامداری بعد از خروج از کشور + عکس

صبا راد؛ مجری سابق صداوسیما که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده است با انتشار یک استوری به آزاده نامداری کنایه زد.

 

عکس/ کنایه معنادار صبا راد به آزاده نامداری

 

 

نام : صبا

نام خانوادگی : راد

تاریخ تولد : 59/8/30

پیشه : مجری

شروع فعالیت : 1375

 

 

صبا راد مجری تلویزیون

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود. او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند، او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.

صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

 

26012a98dda759d7ac62bd0f30054ce6

 

ازدواج با مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی علاوه بر بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد.

 

 

نحوی آشنایی و ازدواج با مرتضی علی آبادی

صبا راد در گفتگویی گفت شاید برای بعضی ها عجیب و حتی غیر قابل باور به نظر برسد اما من و همسرم کاملاً به شکل سنتی با یکدیگر آشنا شدیم بواسطه یکی از دوستانم به هم معرفی شدیم و در مدت زمان کوتاهی با یکدیگر در مورد دیدگاه هایمان، پیرامون ازدواج صحبت کردیم متوجه شدیم که به لحاظ ذهنی به هم شباهت داریم به همین خاطر خیلی زود پای سفره عقد نشستیم.

 

 

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که حدود 6 ماه پیش از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

وی تصریح کرد:اگر هم تا به حال خبر جدایی ما رسانه ای نشده به این دلیل است که نمی خواستیم دغدغه های زندگی شخصی ما وارد زندگی مخاطبانی بشود که هوادار ما هستند.

 

 

 

ازدواج صبا راد با مانی رهنما


صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت.

همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.

تو رو میخوام درست مثل، شبی که ماهشو میخواد
مثه کشتی سرگردون، که بندرگاهشو میخواد، تو رو میخوام مثه خاکی که بیتابه یه بارونه، مثه قلبی که دور از عشق یه دم زنده نمیمونه. مانی رهنما، صبا راد، همسر، عشق، اردیبهشت ١٣٩٦

 

بیوگرافی صبا راد و دو همسرش+ تصاویر

61666593

 

شایعه ممنوع التصویری صبا راد


در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود.

از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود.
چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمیگردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود.

 

61666593 - Copy

 

این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟

این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به «صبا» به ذکر این جمله که:ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

 

b66015bb-8def-4916-a91b-075cfde671f8-862x1024

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied