شمانیوز
شما نیوز

بابک جهانبخش از عشق جدید و ابدی اش رونمایی کرد + عکس دیده نشده

بابک جهانبخش با انتشار عکس پسرش آرتا نوشت: "تا آخرین لحظه ی عُمرم عشق تو رو بغل می گیرم. "

بابک جهانبخش از عشق جدید و ابدی اش رونمایی کرد + عکس دیده نشده

بابک جهانبخش خواننده محبوب و پرطرفدار کشور با انتشار عکس پسرش آرتا نوشت: "تا آخرین لحظه ی عُمرم عشق تو رو بغل می گیرم."   بابک جهانبخش با نام شناسنامه ای علی جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در بوخوم آلمان است  بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است. بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز کرد  بابک جهانبخش  بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

پسر بابک جهانبخش

 

آنچه دیگران می خوانند :

ماجرای مهاجرت محمدرضا حیاتی از زبان خودش + فیلم

 

 

اولین کسی که بابک جهانبخش را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.

 

تحصیلات بابک جهانبخش

مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است

 

781148_600

شروع از آلمان تا ایران

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

 

 

شهرت با نخستین آلبوم

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال 1384 آلبوم چی شده را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد

 

بیوگرافی و تصاویر همسر سابق و جدید بابک جهانبخش

ازدواج با مروارید شهریاری همسر اولش در انگلیس

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

 

بیوگرافی مروارید شهریاری

مروارید شهریاری، متولد تهران و دارای مدرک مدیریت بازرگانی است، او در حال حاضر یک شرکت بازرگانی و یک کتاب ترجمه شده تخصصی در حوزه بازگانی دارد

 

طلاق ازهمسر اول

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

 

AndroidOnlineNewsImage

ازدواج مجدد

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

 

فوتبال ورزش حرفه ای

فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است فوروارد و هافبک راست، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم بوخوم، بازیکن تیم های مختلف رده سنی پایین اش بودم .در یک دوره حتی کاپیتان یکی از تیم ها بودم لباس تیم مان هم آبی بود.

 

استقلالی ام

وقتی از بوخوم برگشتم به ایران، از آنجایی که همه خانواده من استقلالی بودند، من هم به این تیم علاقه مند شدم و بعد در مدرسه فوتبال این باشگاه هم ثبت نام کردم.

فوتبالم هم خوب بود و خوب هم پیشرفتکردم. ولی چون خلق و خوی من با بچه هایی که آنجا بودند فرق داشت، بعضی بی احترامی ها در آن روزها به من خیلی فشار می آورد.

 

Babak-Jahanbakhsh-To-Injaee-1398

همین باعث شد که دیگر قید فوتبال را بزنم

جالب اینجا بود چون همه میدانستند که من از آلمان آمده ام توقع یک یورگن کلینزمن از من داشتند و فکر می کردند که من یک آدم فضایی هستم هیچکس گلزنی های من را نمیدید و همیشه از من توقع داشتند که باید بهترین باشم.

 

ساز تخصصی

در سنین نوجوانی پیانو و گیتار مینواختم و بعد شروع کردم به آهنگسازی، تنظیم و…

 

اهل سفر کردن، کتاب خواندن هستید؟

اهل سفر کردن هستم ولی به خاطر مشغله زیاد وقت کتاب خواندن را ندارم.

کارتونهای زمان کودکیات یادت هست؟

تام و جری، پلنگ صورتی و فوتبالیستها

اهل فیلم دیدن هستید؟ آخرین فیلمی که دیدهاید چه بود؟

خیلی زیاد، «نفوذی» فیلم قشنگی بود.

دوست داشتی به کدام دوره از زمان سفر میکردید؟ چرا؟

زمان فرعون، چون میخواستم بپرسم که این اهرام مصر را به چه شکل ساخته اند.

 

ای-وای-اجرای-زنده-در-کنسرت-بابک-جهانبخش-1024x656

روز اولی که به مدرسه رفتی را یادت هست؟

روز اولی که به مدرسه رفتم یادم میآید که یک کلاههایی شبیه همین کلاههای تولد خودمان به ما میدادند، داخل این کلاهها پر از شکلات و پاستیل بود و ما سال اولیها را بین مقاطع بالاتر میچرخاندند که همه به ما خوشامد بگویند اما من به جای اینکه حواسم به جشن باشد همش دستم در آن کلاه بود و شکلات و پاستیل میخوردم.

 

رژیم غذایی

من ذاتا استعداد چاقی دارم؛ البته نه به این معنا که خیلی چاق شوم ولی اگر رعایت نکنم، خیلی زود تپل می شوم و به همین دلیل رژیم غذایی ام را معمولا رعایت می کنم.به نظرم یک هنرمند لازم است که تناسب اندام هم داشته باشد.

 

پوشش و لباس

خیلی برایم مهم است و حس می کنم بخشی از وجود یک انسان و مخصوصا یک هنرمند است؛ البته خیلی اهل این نیستم که دائم به ظاهر و موهایم برسم و مدل های مختلف را امتحان کنم .من اتفاقا در بحث پوشش هم طرفدار سادگی و راحتی هستم.

 

پیشنهادات بازیگری

برای ورود به سینما پیشنهاداتی داشته ام، ولی تا الان که مقاومت کرده ام ! به نظرم انجام بعضی از کارها فرد را تخریب می کند و هرکسی هرکاری نباید انجام دهد. نباید باوری که مردم از تو دارند را خراب کنی …

 

مسافرتی

اهل سفرم؛ مخصوصا جاهایی که دریا دارد بیشتر می روم و با طبیعت انسم بهتر است

 

به آهنگ هایم خیلی شبیه هستم

این خواننده موسیقی پاپ درباره نوع سبک موسیقی هایش و این که چقدر شبه ترانه هایش است با صراحت گفت:من عین ترانه هایم هستم و اصلا ترانه هام، خود من هستند چون آنها را با تمام وجودم خلق می کنم .

بابک جهانبخش در واکنش به این سوال که چرا اکثر ترانه های تو غمگین است گفت:شاید این طور باشد اما در بطن ترانه های من امید موج می زند .

وی خواست مخاطب و نزدیک بودن کارکترش به ترانه های اینچنینی را دو علت اصلی خواندن کارهای غمگین می داند و می گوید:من هیچ وقت خواندن ترانه های تلخ را دوست نداشتم بنابراین همیشه سعی می کنم در کارهایم روح امید موج بزند چرا که آدمی به امید زنده است .

 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    خیلی صداشونو دوست دارم براشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

  • فریماه

    من طرفدار پرپا قرصش هستم وصدای فوق العاده ای دارند