شمانیوز
شما نیوز

عکس لو رفته از ظاهر جنجالی داور محبوب عصر جدید + عکس دیده نشده

آریا عظیمی نژاد داور معروف و محبوب برنامه عصر جدید را می بینید. این عکس متعلق به دوران جوانی آریا عظیمی نژاد می باشد.

عکس لو رفته از ظاهر جنجالی داور محبوب عصر جدید + عکس دیده نشده

آریا عظیمی نژاد داور معروف و محبوب برنامه عصر جدید را می بینید. این عکس متعلق به دوران جوانی آریا عظیمی نژاد می باشد. آریا عظیمی نژاد  متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ است. پدر  آریا عظیمی نژاد  جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می‌باشد که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سال‌های ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود.  آریا در شش سالگی در این مجموعهٔ عروسکی همراه خواهرش پوپک، نقش آفرینی کرده‌است. در ادامه این عکس را در سایت شمانیوز مشاهده می کنید.

 

عکس دیده نشده از ظاهر جنجالی و متفاوت داور عصر جدید + عکس

 

همچنین بخوانید :

عکس دیده نشده از آریا عظیمی نژاد و پسرش اعلا + عکس

 

 

آریا عظیمی نژاد سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس نزد اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زند وکیلی آموزش دید.  عظیمی‌نژاد در سال ۲۰۰۴ میلادی توانست مقام دوّم را در جشنوارهٔ بین‌المللی موسیقی Langollen بریتانیا را در رشتهٔ موسیقی فولکلوریک بین‌المللی با تکنوازی سه‌تار به‌دست‌آورد.

 

آشنائی آریا با جاسلین پوک آهنگ‌ساز نام‌دار بریتانیائی سبب همکاری وی با این آهنگ‌ساز اهل بریتانیا در چندین پروژهٔ موسیقی فیلم شد. ساخت موسیقی برای خوانندگان سرشناس ایرانی از دیگر فعّالیت‌های حرفه‌ای او می‌باشد.

 
زندگینامه (بیوگرافی) آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز | فایندز

آهنگسازی برای خوانندگان معروف

او برای خوانندگان معروف ایرانی هم فعالیت داشته است که می توان به محمد اصفهانی، علیرضا عصارف حسین خواجه امیری و فریدون آسرایی اشاره کرد. از جمله کارهای او کـه با اقبالی فراوان روبه‌رو شد، ساخت موسیقی برای قطعه”آمدم ای شاه پناهم بده” با صدای استاد کریمخانی‌بود کـه برای بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان ساخته شد.

 

علاقه به موسیقی محلی

علاقه او به موسیقی محلی باعث شد تا یک مجموعه موسیقی از نواحی ایران را گردآوری کند و از آنها در ساخت موسیقی فیلم تاثیر بگیرد. او کنسرت های مختلفی را هم به صحنه برده است که می توان به کنسرت او در تالارهای تهران و انگلیس اشاره کرد.

 

فعالیت به عنوان خواننده

آریا عظیمی‌نژاد علاوه‌بر موزیک ساز بـه‌عنوان نوازنده و خواننده تیتراژ نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته اسـت. مهم ترین اثر وی در حرفه‌ی نوازنده، سریال قرعه اسـت. مهمترین اثر آریا عظیمی‌نژاد در حرفه‌ی خواننده تیتراژ، سریال جراحت اسـت. او سال 1388 در 36 سالگی برای فیلم طلا و مس بـه کارگردانی همایون اسعدیان توانست در 28مین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد سیمرغ شود.

 

آریا عظیمی نژاد، از دستمزد نجومی عصر جدیدی ها و تجربه ناشنوایی اش ...

شهرت در خارج از ایران

او در سال 1383 مقام دوم جشنواره موسیقی انگلیس در رشته موسیقی محلی با تکنولوژی سه تار را به دست آورده است. این اتفاق باعث شد که او با خانم جاسلین بوک آهنگساز و نوازنده پیانو آشنا شود و با هم کار کنند.

 

علایق آریا عظیمی نژاد

او بسیار کم صحبت می کند و حجب اخلاقی کـه دارد مانع از برون‌ریزی خشم اوست. او تنهایی رابه رفت و آمد‌های زیاد ترجیح می دهد و کمتر در جمع حاضر میشود اما برای دوستان و خانواده‌اش وقت زیادی می گذارد. آریا عظیمی نژاد درکنار رویا نونهالی، امین حیایی و سید بشیر حسینی داوری مسابقه عصرجدید را برعهده دارد.

 

ازدواج آریا عظیمی نژاد 

او ازدواج کرده است و متاهل است و حاصل ازدواج او یک فرزند پسر می باشد.

 

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و همسرش + عکس های خصوصی و اینستاگرامش ...

ناشنوا شدن آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در برنامه خندوانه گفت که 10 سال به طور کامل ناشنوا بوده است. او در مورد بیماری اش گفت : من در سن 20 سالگی متوجه آسیب دیدگی گوشم شدم و پس از مراجعه به دکتر به من گفتند که تا سال دیگر ناشنوا می شوی و باید کار موسیقی را کنار بگذاری و همین هم شد. من در سن 30 سالگی «کر» مطلق بودم و هیچ چیز را نمی شنیدم و تنها از روی لب خوانی متوجه جملات و حرف ها می شدم. اما بعد از 10 سال و دوندگی های زیاد روزی وارد مطب دکتری حاذق شدم و با روند درمان این دکتر شنوایی کاملم را به دست آوردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied