شمانیوز
شما نیوز

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و جنجال ساز مهاجرت کرد!؟ + عکس

ریحانه پارسا بازیگر جوانی که ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی حسابی جنجال به پا کرد این بار با انتشار یک استوری شوکه کننده به حواشی پیرامونش دامن زد و هوادارانش را به فکر فرو برد که آیا او با انتشار این متن قصد مهاجرت از کشور را دارد؟

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه و جنجال ساز مهاجرت کرد!؟ + عکس

ریحانه پارسا بازیگر جوانی که ماجرای ازدواجش با مهدی کوشکی حسابی جنجال به پا کرد این بار با انتشار یک استوری شوکه کننده به حواشی پیرامونش دامن زد. ​ و هوادارانش را به فکر فرو برد که آیا  او با انتشار این متن قصد مهاجرت از کشور را دارد؟پدر ریحانه پارسا شغل آزاد و مادرش خانه دار است، بچه اول خانواده و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد. میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

 

ریحانه+پارسا+

 

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. تا جایی که بسیاری از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند!

ازدواج ریحانه پارسا با روزبه حصاری

گفتنی است روزبه حصاری و ریحانه پارسا خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و تنها با یک ساعت اختلاف از ازدواج خود با عکس های خبر دادند ابتدا روزبه حصاری و سپس ریحانه پارسا بدون اشاره به یکدیگرخبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و در کامنت ها به یکدیگر تبریک گفتند و این باب شایعه ازدواج این دو را قوت بخشیده است. زیرا اولین نفری که ازدواج روزبه حصاری را تبریک گفته ریحانه پارسا بوده و همچنین اولین کسی که ازدواج ریحانه را به او در کنار همسر خوشتیپش تبریک گفته روزبه حصاری بوده است.

 

jpg (1)

ریحانه پارسا که با سریال «پدر» وارد عرصه بازیگری شد در 23 اسفند 1398 با مهدی کوشکی ازدواج کرد. این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند. گفتنی است؛ مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن و دل ایفای نقش می‌کند. این دو سر تئاتر اولئانا (دی 98) کنار هم حضور داشتند.

ریحانه پارسا متولد 77 با آقای مهدی کوشکی متولد 59 یه اختلاف سنی 18 ساله دارد، کوشکی همچنین صاحب یک پسر نوجوان نیز می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied