شمانیوز
شما نیوز

خواستگاری تتلو از بازیگر سرشناس هالیوود غوغا به پا کرد + عکس

چندی پیش قبل از اینکه صفحه اینستاگرام امیرتتلو بسته شود ، زیر یکیاز پست های اینستاگرام امیلا کلارک بازیگر محبوب سریال...

خواستگاری تتلو از بازیگر سرشناس هالیوود غوغا به پا کرد + عکس

چندی پیش قبل از اینکه صفحه اینستاگرام امیرتتلو بسته شود ، زیر یکیاز پست های اینستاگرام امیلا کلارک بازیگر محبوب سریال گیم آو ترونز کامنتی از امیر تتلو دیده می شود که در آن از این بازیگر هالیوودی خواستگاری کرده و نوشته با من ازدواج می کنی؟ امیرحسین مقصودلو  معروف به تتلو در سال ۱۳۶۲  در شهر تهران متولد شد. او یکی از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

celebrytiha_1199423441536402864012609090059907551331670n

آغاز فعالیت

امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روز‌ها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲ ، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف  منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود.

همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت. تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد.

 


هدیه تهرانی از شغل دوم و خاصش رونمایی کرد + عکس


 

امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحه رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پرونده صوتی خبر از پشیمان شدنش داد.

تتلو

ترانه برای تیم ملی

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده‌است.

ترانه برای انرژی هسته ای

حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیه ۲۰۱۵،  ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشه یک ناو نظامی ایرانی خواند که خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست. این ترانه که با کمک نیرو‌های مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبه اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.

 بازداشت مجدد

تتلو در ۲ شهریور ۱۳۹۵ دوباره بازداشت شد. در چند روز قبل از آن وی به دادسرا احضار شده بود. وی پس از ۶۲ روز به قید وثیقه آزاد شد. در ۱۵ آبان ۱۳۹۵، دادستان تهران اعلام کرد یکی از خوانندگان زیرزمینی به اتهام «تشویق جوانان به فساد و فحشا به تحمل ۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده، ولی به دلیل رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شده‌است. رسانه‌ها این خواننده را تتلو عنوان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Melika*mehr

    تتلو عشقه عشـــــــــــــــــق
    درسته من فقط ۱۶ سالمه ولی تتلو برام حرف اوله
    چون به قول معروف آن چیز که در عالم است در آدم است
    تتلو به دید بعضیا بد هست
    چون حقیقت رو میگه
    ولی من عاااشقشم

  • M.A

    تتلورو هم دوس دارم هم بدم میاد ازش ....
    نظری ندارم

  • مریم

    تتلو همیشه
    عخشم
    بوده و هست⁦❤️⁩

  • ابولی

    داش عشقی

  • Y

    تتلو رو خوشم میاد چون حقیقت جهان رو فاش میکنه اما یکم سبکه

  • دنیا

    ایول تتلو تکی

  • 😑

    حرف های حق از دهنت میاد بیرون ولی بی ادبی. خوب یه آهنگ بده بیرون منم بتونم دانلودکنم دیگه...
    منظورم یه آهنگ بدون فحشه حالا علیه بعضیا هم باشه اشکالی نداره ولی فحش نهههههه. 😑😑😑

  • حنانه

    جووون جون😍😍

  • فاطی

    تتلو عشقه عشق حرف ندااره دمت گرم

  • ناشناس

    تتلو ❤♥♥♥♥