شمانیوز
شما نیوز

نفیسه روشن از رنگ موی جدید و لاکچری اش رونمایی کرد + عکس

عکسی که نفیسه روشن به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است را در ادامه می بینید.

نفیسه روشن از رنگ موی جدید و لاکچری اش رونمایی کرد + عکس

عکسی که نفیسه روشن به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است را در ادامه می بینید. نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. نفیسه روشن فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.

 

ظاهر متفاوت نفیسه روشن + عکس

 

تفریحات نفیسه روشن

به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاریم سری به پیست رالی می زند.

 

ازدواج نفیسه روشن :

برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

 

نفیسه-روشن

دنیای بازیگری:

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

 

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

 

نفیسه-روشن-در-سریال-ساختمان-85

فیلم های سینمایی نفیسه روشن

چک نسترن کاظم راست گفتار1390

انسان ها محسن توکلی1389

مادر زن سلام خسرو ملکان1385

شاخه گلی برای عروس قدرت الله صلح میرزایی1383

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی

    ایول