شمانیوز
شما نیوز

چهره بدون آرایش همسر پژمان بازغی سوژه رسانه ها شد + عکس

مستانه مهاجر عکسی عجیب از خود به مناسبت شروع پاییز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

چهره بدون آرایش همسر پژمان بازغی سوژه رسانه ها شد + عکس

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی عکسی عجیب از خود به مناسبت شروع پاییز در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. مستانه مهاجر ، همسر پژمان بازغی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون عکسی سیاه و سفید و بدون آرایش در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او تدوینگر سینما و تلویزیون ایران است.او سال 1353 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به فعالیت در فیلم سن پطرزبورگ، سریال سفر در خانه و سریال ستارخان اشاره کرد.

 

عکس خیلی عجیب مستانه مهاجر، همسر پژمان بازغی با شروع پاییز + عکس

مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1381 در 28 سالگی در فیلم آبادان به کارگردانی مانی حقیقی به عنوان تدوینگر فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سن پطرزبورگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مستانه مهاجر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فاطمه معتمدآریا، احسان امانی، هدیه تهرانی و جمشید مشایخی را تجربه کرد.

 


هدیه تهرانی از شغل دوم و خاصش رونمایی کرد + عکس


 

پژمان بازغی همراه همسرش مستانه مهاجر و دخترش نفس / عکس - موسیقی ایرانیان

مستانه مهاجر در سال 1388 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 فیلم مهم سینما حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم مستانه مهاجر در این سال، فعالیت در فیلم سلام بر عشق به کارگردانی اصغر نعیمی و فعالیت در فیلم سن پطرزبورگ به عنوان تدوینگر محسوب می‌شود.

 

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    عالی

  • زهرا صدیق

    خانم مستانه مهاجر به زیبایی خود وانچه خدا داده اعتماد دارند.
    درود بر شما

    • ناشناس

      واقعا تحسین بر انگیزه