شمانیوز
شما نیوز

تغییر چهره عجیب آتنه فقیه نصیری بعد از 3 سال مبارزه با ام اس + عکس

آتنه فقیه نصیری خانم بازیگر در حال مبارزه با بیماری ام اس است. به تازگی عکس جدید آتنه فقیه نصیری در اینستاگرام منتشر شده است.

تغییر چهره عجیب آتنه فقیه نصیری بعد از 3 سال مبارزه با ام اس + عکس

آتنه فقیه نصیری بازیگر زن ایرانی سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شده است. وی چند سال پیش با فریبرز عرب نیا ازدواج کرد که پس از مدتی از هم جدا شدند. آتنه فقیه نصیری بازی در سریال آسمان همیشه ابری نیست، شلیک نهایی و فیلم مزرعه پدری را در کارنامه هنری خود دارد. سه سالی است که خانم بازیگر در حال مبارزه با بیماری ام اس است. به تازگی عکس جدید آتنه فقیه نصیری در اینستاگرام منتشر شده است.

 

تغییر چهره باورنکردنی آتنه فقیه نصیری بعد از بیماری اش +عکس

 

آتنه فقیه نصیری متولد ۲۳ آبان ۱۳۴۷ در تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است، مدتی از دوران کودکی خود را در چالوس بوده. مدرک لیسانس زبان اسپانیایی را از دانشگاه آزاد سال ۱۳۷۲ دریافت کرده است.

 


هدیه تهرانی از شغل دوم و خاصش رونمایی کرد + عکس


 

در فروردین ۱۳۹۵ او اعلام کرد به ام اس مبتلا شده است. آتنه فقیه نصیری با اشاره به بیماری خود گفت: مبتلا به بیماری ام اس شده ام اما خوشبختانه این بیماری پیشرفته نیست و تحت درمان هستم.

آتنه فقیه نصیری به «شهرزاد۲» پیوست - اخبار سینمای ایران و جهان - سینماپرس

وی ادامه داد:هنگام بازی در مجموع شمعدونی به کارگردانی سروش صحت متوجه بیماری ام اس شدم و مدت سه سال است که در حال مداوا هستم البته بیماری پیشرفته نیست و می توانم راه بروم و کارهای روزانه را انجام بدهم.

خبر خوش آتنه فقیه‌نصیری در مورد بیماری اش

وی ادامه داد:بدلیل شرایط بیماری و اینکه پزشکان تاکید کردند نباید عصبی بشوم و فعالیتی هم نداشته باشم که دچار خستگی شوم؛ فعلا فعالیتهای هنری را تعطیل کرده ام. فقیه نصیری افزود:امیدوارم با ادامه درمان و کسب سلامتی کامل بتوانم بزودی به فعالیت های فرهنگی بازگردم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied