شمانیوز
شما نیوز

معرفی بهترین بازی های سال کنسول سونی PS4 در سال 2019 + عکس

شرکت سونی به تازگی با انتشار ویدویی در فضای مجازی برترین عناوین عرضه شده برای کنسول PS4 در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

معرفی بهترین بازی های سال کنسول سونی PS4 در سال 2019 + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی در حال حاضر بزرگ‌ترین سازنده کنسول در جهان است و در کنسول PS4 توانست بالاترین آمار عناوین انحصاری کنسول‌ها را نیز از آن خود کند. این شرکت چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد در آینده‌ای نزدیک که انتظار می‌رود چند ماهه آینده باشد، از نسل جدید کنسول خود رونمایی کند، این خبر باعث خوشحالی بسیاری از گیمرها و سازندگان بازی شد. همچنین شرکت سونی مشخصات سخت افزاری کنسول بعدی خود را نیز اعلام کرده تا توسعه دهندگان عناوین بتوانند متناسب با این سخت افزار به طراحی بازی‌های جدید خود بپردازند.

 

از طرفی هم کنسول PS4 روزهای پایانی عمر خود را سپری می‌کند و شرکت سونی در این روزها از تمام توان خود برای راضی نگه داشتن گیمرهای این کنسول استفاده می‌کند. این شرکت به تازگی در اروپا ویدیویی منتشر کرده که در آن نام برخی از برترین عناوین کنسول PS4 آورده شده است. شرکت سونی در این ویدیو اعلام کرد که عناوینDeath Stranding ، Concrete Genie، Days Gone و MediEvil در حال حاضر بهترین عناوین شرکت سونی هستند که به ابتخاب سونی به عنوان برترین بازی‌های سونی انتخاب شده‌اند.

 

برترین عناوین سال ۲۰۱۹ از دید سونی

 

همچنین در این ویدیو عناوینی مثل Resident Evil 2، Sekiro و Devil May Cry 5 نیز وجود داشتند؛ حضور این عناوین در ویدیویی سونی اصلا جای تعجب ندارد چرا که از این عناوین همین انتظار هم می‌رفت. اما در این ویدیو جای خالی عناوین شرکت راک استار نظیر RDR 2 و GTA V به شدت احساس می‌شد و انتظار می‌رفت یکی از عناوین بسیار بزرگ این شرکت در ویدیو منتشر شده از سوی سونی وجود داشته باشد.

 

با این حال عمر کنسول PS4 به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و احتمالا باید در روزهای آینده شاهد انتشار ویدیوهای بیشتری از سوی شرکت سونی درباره این کنسول باشیم؛ همچنین سونی در این روزها برای خرید از فروشگاه پلی استیشن تخفیفات ویژه‎‌ای در نظر گرفته است و به این ترتیب گیمرها می‌توانند عناوین دلخواهی را که تاکنون موفق به اجرای آن‌ها نشده‌اند را تجربه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied