شمانیوز
شما نیوز

حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی

ملکی از تصادف مرگبار بامداد امروز در بزرگراه نیایش تهران خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران   با اشاره به تصادف مرگبار در بزرگراه نیایش تهران در بامداد امروز جمعه ۴ بهمن ماه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۰:۰۸ بامداد اتفاق افتاد که طی این حادثه از ۵ سرنشین خودروی ۲۰۶ که دو خانم و سه مرد جوان بودند، دو مرد جان خود را از دست داده و سه نفر نیز مصدوم شدند.

 

او با اشاره این حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش گفت: این تصادف حد فاصل بین محله فرحزاد و بزرگراه یادگارامام اتفاق افتاده است که طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در ادامه بیان کرد: علت وقوع تصادف هنوز نامشخص است، این خودرو هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی حرکت منحرف شده و با گاردریل‌ها در مسیر بلوار برخورد کرده که باعث واژگونی و متلاشی شدن خودرو شده است.

 

ملکی درخصوص وضعیت مصدومان این حادثه گفت: طی این حادثه ایربگ‌های خودرو عمل کرده بود، یکی از دو خانم سرنشین از خودرو به بیرون پرتاب شده و خوشبختانه مشکل خاصی نداشت. همچنین یک مرد جوان لحظاتی قبل از واژگونی خودرو از ماشین خارج شده بود که از ناحیه مچ پای چپ، دچار جراحت شدید شده بود.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: یک خانم هم در قسمت پشتی ماشین در شرایطی بسیار خطرناک و دو آقا در قسمت جلوی ماشین قرار گرفته بودند؛ آتش‌نشانان با مشاهده این شرایط بلافاصله عملیات رهاسازی را با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و سه دستگاه جرثقیل آغاز کردند که توانستند سریعا هر سه نفر را از ماشین خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

 

حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش

 

حادثه مرگبار در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied