شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز + تصاویر

تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سه راه فرودگاه شهر اهواز رونمایی شد.

رونمایی از تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز + تصاویر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: موسی شاعری شهردار اهواز صبح دوشنبه در مراسم رونمایی از تندیس حاج قاسم سلیمانی در اهواز اظهار کرد: شهر اهواز اولین میزبان پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش بود، شهر اهواز اولین شهر ایران است که نام یک اتوبان و بلوار بزرگ را به نام این شهید بزرگوار و همچنین ابومهدی مهندس مزین کرد و امروز مفتخریم که از اولین تندیس این شهید در کشور پرده‌برداری می‌کنیم و امروز خوشحالیم که با استفاده از ظرفیت‌های درون استان، این تندیس زیبا توسط هنرمندان درون استان ساخته شده است.

وی افزود: این تندیس برای این است که یادمان بماند که مدیون چه کسی هستیم، شهرداری اهواز به دنبال این است که در راستای توسعه شهر حرکت کند، گام بردارد و پروژه‌های متعدد را در دست اجرا داریم که انشا الله به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اهواز بیان کرد: ملت ایران یاد شهدا را به ویژه این شهید بزرگوار را گرامی خواهد داشت و در قلب ما زنده و جاودان خواهد بود و پرچمی که برافراشت در اهتزاز خواهد بود.

 

رونمایی از تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز

رونمایی از تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز

رونمایی از تندیس شهید قاسم سلیمانی در اهواز

 

غلامرضا شریعتی استاندار خورستان نیز در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به واسطه خدمات سردار در زمان جنگ و سیل اخیر به استان خوزستان و برگزاری تشیع با شکوه پیکر آن بزرگوار تلاش شد که اولین استانی باشیم که از تندیس شهید رونمایی می‌شود.

استاندار خوزستان اضافه کرد: شهدا الگوهای جامعه هستند و باید با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و ترویجی یاد و خاطرشان همیشه ماندگار باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied