شمانیوز
شما نیوز

قیمت پراید | قیمت پژو پراید امروز | قیمت پراید چقدر شد؟

قیمت پراید در بازار همچنان می‌تازد | قیمت پراید در مرز مدار 300 میلیونی

قیمت پراید جهش 5 میلیونی می زند و بعد چند مدت کاهش یک تا دو میلیونی پیدا می کند.

قیمت پراید در بازار همچنان می‌تازد | قیمت پراید در مرز مدار 300 میلیونی

قیمت پراید برای متقاضیان خرید خودرو اهمیت زیادی دارد. با اینکه بیش از یکسال و نیم از تولید آخرین پراید می گذارد اما کماکان این خودرو و قیمت پراید در رصد مصرف کنندگان است. قیمت پراید به طرز باور نکردنی از سال جدید افزایش پیدا کرد. قیمت پراید جهش 5 میلیونی می زند و بعد چند مدت کاهش یک تا دو میلیونی پیدا می کند

قیمت جدید پراید

پراید ۱۱۱ به 204 میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت 175 میلیون تومان عرضه می‌شود.پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied