شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + تغییرات

ساعت 18:00 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷/ قیمت سکه امروز در بازار تهران افزایش و نرخ ارز کاهش یافت.

سکه طرح جدید 24 هزار تومان، سکه طرح قدیم 5 هزار تومان، نیم سکه 5 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 2310 تومان افزایش قیمت داشت.

در بازار ارز، بهای دلار 410 تومان، یورو 250 تومان و درهم 112 تومان افت داشته است. در دو روز اخیر قیمت ارز پس از رشد هزار تومانی، مجددا نزولی شد و با افت قیمت امروز بهای دلار به زیر 11 هزار تومان رسید.

قیمت اونس طلا در بازار جهانی با 7 دلار و 65 سنت افزایش 1295 دلار و 29 سنت درج قیمت شد.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید 3،852،000 تومان 24،000+ تومان
سکه طرح قدیم 3،745،000 تومان 5000+ تومان
نیم سکه 1،995،000 تومان 5000+ تومان
ربع سکه 1،217،000 تومان 3000- تومان
سکه گرمی 665،000 تومان 1000- تومان
هر گرم طلای 18 عیار 352،070 تومان 2310+ تومان
اونس طلا 1295.29 دلار 7.65+ دلار
دلار 10990 تومان 410- تومان
یورو 12850 تومان 250- تومان
درهم 2992 تومان 112- تومان

**********************************************

ساعت 15:00 نرخ لحظه‌ای ارز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز: نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا$ ۱۰۹۴۰ تومان نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا$ ۱۰۹۹۰ تومان نرخ خرید هر اسکناس یورو€ ۱۲۷۵۰ تومان نرخ فروش هر اسکناس یورو€ ۱۲۸۵۰ تومان
***********************************************
ساعت 13:00 قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۷/۱۰/۲۴
امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به آخرین روز گذشته نوسان جزئی داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۵۱ هزار و ۱۲۳ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۹۳.۸ دلار معامله می‌شود. گفتنی است، سیر نزولی قیمت‌ها در بازار موجب شده تا قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی نسبت به صبح امروز کاهش یابد. برهمین اساس، قیمت دلار در این صرافی‌ها با کاهش ۶۰ تومانی نسبت به نرخ صبح امروز، ۱۰ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۴۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان است. یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۱۸ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۹۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

*************************************************

ساعت 12:30 قیمت ارز مسافرتی؛ امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۹۳۶ تومان اعلام کرده‌اند.
شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند. قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. گفتنی است، تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و روزانه این شعب به تعداد مشخصی از مسافران می‌توانند ارز بفروشند. شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۳۶ تومان و ۸ ریال، می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به دیروز ۶۳۸ تومان ارزان شده است. مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.منبع/تسنیم

*************************************************

ساعت 12:00 قیمت خرید دلار در بانک‌ها؛ امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان تعیین شد. بعد از شتاب ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارز‌های خانگی، بانک مرکزی از بانک‌ها خواست نسبت به خرید ارز‌های مردمی فعال شوند. برهمین اساس شعب ارزی بانک‌ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می‌کنند. دستور بانک مرکزی به بانک‌ها بعد از آن صادر شد که صرافی‌ها از خرید ارز‌های مردمی خودداری و میدان را به دلال‌ها واگذار کرده بودند. امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۵۶۸ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۶۶ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند. گفتنی است قیمت خرید دلار در بانک‌ها نسبت به دیروز ۵۴۵ تومان، قیمت خرید یورو ۶۲۰ تومان و قیمت خرید پوند ۷۱۲ تومان کاهش یافته است. نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا مدتی عموما رو به افزایش بود؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود یک ماه قبل بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.منبع/تسنیم

*************************************************

ساعت 10:00 قیمت ارز رسمی / کاهش نرخ ۲۵ ارز/ افزایش قیمت رسمی یورو و پوند بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن قیمت ۱۱ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز یکشنبه افزایش و قیمت ۲۵ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۱۱ ارز دیگر مانند دلار نیز ثابت ماند. براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه بیست و چهارم دی ماه ۹۷) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین امروز هر پوند انگلیس با ۸ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۹۳۷ ریال و هر یورو نیز با ۲۶ ریال رشد در مدت زمان مشابه ۴۸ هزار و ۱۸۶ ریال ارزش‌گذاری شد. افزون بر این هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۷۰۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۰۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۱۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۵۶ ریال، روپیه هند ۵۹۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۶۲۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۴۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۸۴۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۳۱ ریال قیمت خورد. از سویی دیگر، نرخ دلار نیوزلند ۲۸ هزار و ۵۸۶ ریال، راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۲۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۶۵۰ ریال، روبل روسیه ۶۲۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۱۸۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۲ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۳۳ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۹۳۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۰۶ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار ریال تعیین شد. همچنین نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۴۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۲۷۹ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۲۱۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۱ هزار و ۴۱۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۵۴ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۴۰۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۱۴۸ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۷۴۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۵۲۱ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۴ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۴۴۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۹۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

*************************************************

ساعت 09:30 / ارز دولتی / امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

دلار بانک مرکزی: ۴٢٠٠ ت.
پوند بانک مرکزی: ۵٣٩٣ ت.
یورو بانک مرکزی: ۴٨١٨ ت

*************************************************

ساعت 09:10 /بازار جهانی، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

انس طلا: ۱۲۹۱.۲ دلار (۳.۴) + نفت برنت: ۵۹.۹۱ دلار (-۰.۶۴) -
عدد داخل پرانتز: تغییر نسبت به روز قبل در همین ساعت می باشد (+ بیشتر و - کمتر از روز گذشته)

*************************************************

ساعت 09:00 قیمت جهانی نفت امروز ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۷۰ سنت، معادل ۱.۲ درصد کاهش به ۵۹ دلار و ۷۸ سنت رسید. پس از آنکه آمار‌های منتشر شده نشان داد که میزان واردات و صادرات چین کاهش یافته است، قیمت نفت برنت امروز دوشنبه به زیر ۶۰ دلار سقوط کرد. بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با ۷۰ سنت، معادل ۱.۲ درصد کاهش به ۵۹ دلار و ۷۸ سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا هم امروز با ۶۳ سنت، معادل ۱.۲ درصد افت به ۵۰ دلار و ۹۶ سنت رسید.

*********************************************

ساعت 08:00 / قیمت آنلاین تمام ارزها + قیمت طلا، قیمت سکه، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

(جهت مشاهده عکس با کیفیت بهتر روی عکس کلیک نمایید)

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + تغییرات

******************************************

ساعت 07:00 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ + تغییرات

*******************************************

ساعت 06:00 مرور بازار در روز گذشته (قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، دیروز یکشنبه ۲۳ دی ۹۷)

در بازار تهران دیروز (یکشنبه) قیمت برخی ارز کاهش و برخی دیگر افزایش یافت.

سکه طرح جدید 69 هزار تومان، طرح قدیم 8 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 3 هزار تومان کاهش قیمت داشت اما بهای نیم سکه 18 هزار تومان و سکه گرمی هزار تومان افزایش یافت.

در بازار ارز، دلار 850 تومان افت قیمت داشت اما نرخ یورو 200 تومان و درهم 94 تومان رشد کرد.

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت
سکه طرح جدید 3،828،000 تومان 69،000- تومان
سکه طرح قدیم 3،740،000 تومان 8000- تومان
نیم سکه 1،990،000 تومان 18،000+ تومان

ربع سکه

1،220،000 تومان 0
سکه گرمی 664،000 تومان 1000+ تومان
هر گرم طلای 18 عیار 354،150 تومان 3000- تومان
دلار 11400 تومان 850- تومان
یورو 13100 تومان 200+ تومان
درهم 3170 تومان 94+ تومان

***************************************

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر tgju.org می باشد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied