شمانیوز
شما نیوز

خبر خوب درباره پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان

سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به استمرار فرآیند آموزش برای دانش‌آموزان گفت: همانطور که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از ابتدای تعطیلات، آموزش تعطیل نیست؛ جریان آموزش از اولین روز تعطیلی در مدارس غیردولتی نیز فعال بوده و فرآیند آموزش ادامه داشت.

خبر خوب درباره پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان
به گزارش شمانیوز: مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی ادامه داد: مدارس غیردولتی  موظف به ارائه برنامه درسی هستند لذا مدیران، فرهنگیان و معلمین این مدارس با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند و به انحاء مختلف و با استفاده از شیوه‌های متنوع الکترونیکی و شبکه‌های مجازی در بحث آموزش و یادگیری دانش‌آموزان فعال بوده و آموزش را ادامه دادند.
 
صالح، تعیین شهریه یک دانش‌آموز را  بر اساس هزینه‌های تمام شده برای یک مدرسه عنوان کرد و گفت : در  شرایط فعلی نیز مدارس موظف به پرداخت اجاره بهای ملک بوده و همچنین موسسین باید حقوق اسفند معلمانشان را پرداخت کنند.
 
وی تصریح کرد: هیچ یک از هزینه‌های مدارس کاسته نشده، نه اجاره بهایی حذف شده و نه حق التدریسی، و موسسین موظف به پرداخت آنها هستند و از اولیاء تقاضا داریم نسبت به پرداخت اقساط شهریه دانش آموزان خود مساعدت کنند تا موسسین بتوانند حقوق فرهنگیان را پرداخت کنند.
 
صالح افزود: از اولیا، موسسین و  معلمان می‌خواهیم تا در شرایط فعلی با همدلی و همکاری فرآیند آموزش را تداوم ببخشند.
 

 

خالکوبی معنادار بهاره رهنما لورفت + عکس خالکوبی

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied