شمانیوز
شما نیوز

برنامه مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته + جزئیات

روح‌الله عباسپور نماینده مردم بوئین ‌زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به طور جدی از عدالت در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته و افزایش حقوق آنها با نرخ تورم استقبال می‌کند و حمایت‌های لازم را نیز در این زمینه حتی اگر نیاز به اصلاح برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها نیز باشد را خواهیم داشت.

برنامه مجلس برای افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته + جزئیات

روح‌الله عباسپور با انتقاد از میزان حقوق دریافتی فرهنگیان بازنشسته، اظهار کرد: برخی از بازنشستگان آموزش و پرورش که ۱۵ سال قبل بازنشسته شده‌اند، هنوز افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم نداشته‌اند و نسبت به همان زمان، دریافتی ماهانه دارند.

وی افزایش نیافتن حقوق ماهانه برخی فرهنگیان متناسب با نرخ تورم را ظلمی در حق این قشر زحمتکش دانست و تصریح کرد: حقوق برخی فرهنگیان بازنشسته در حالی ثابت مانده که قیمت مسکن در ‌کوتاه‌مدت ۶ برابر افزایش یافته است.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه برخی معلمان بازنشسته حقوق دریافتی ماهانه‌شان کمتر از ۲ میلیون تومان است، افزود: این وضعیت باید اصلاح شود، نباید یک معلم که همه عمر، سرمایه و جوانی‌اش را برای اعتلای نسل این کشور قرار داده، امروز از کمترین حقوق برخوردار باشد.

عباسپور تصریح کرد: باید عدالت در پرداخت حقوق‌‌ها رعایت شود، امروز بسیاری از اقشار نسبت به رعایت نشدن عدالت در پرداخت حقوق‌هایشان گلایه‌هایی را به نمایندگان مجلس دارند که واقعاً این گلایه‌ها به‌جاست و باید رسیدگی شود.

نماینده مردم بوئین ‌زهرا در مجلس خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم به طور جدی از عدالت در پرداخت حقوق فرهنگیان بازنشسته و افزایش حقوق آنها با نرخ تورم استقبال می‌کند و حمایت‌های لازم را نیز در این زمینه حتی اگر نیاز به اصلاح برخی قوانین و آئین‌نامه‌ها نیز باشد را خواهیم داشت.

 
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    سلام واقعادستتان دردنکنه،بازنشستگان نیازمندحمایتند،یاعلی مدد

  • علی دهقان فرهنگی بازنشسته ۸۶

    درود برشمانماینده محترم بازنشستگان رادریابید تادیرنشده زیرااین قشرازبازنشستگان به گردن تک تک افرودجامعه حق دارند اگرانها نبودند باسوادی هم وجودنداشت ممنون ازنمایندگان با غیرت