شمانیوز
شما نیوز

مناقصه عمومی «پروژه تکمیل شبستان، ساختمان خادم و سرویس بهداشتی مصلای شهرستان ماکو (فاز اول)»

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در نظر دارد «پروژه تکمیل شبستان، ساختمان خادم و سرویس بهداشتی مصلای شهرستان ماکو (فاز اول)» را به شرح اسناد و مدارک مناقصه، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای، به شرکتهای پیمانکاری واجد شرایط واگذار نماید؛ لذا از متقاضیان محترم دعوت می شود مطابق با شرایط زیر نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.

مناقصه عمومی «پروژه تکمیل شبستان، ساختمان خادم و سرویس بهداشتی مصلای شهرستان ماکو (فاز اول)»

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو در نظر دارد «پروژه تکمیل شبستان، ساختمان خادم و سرویس بهداشتی مصلای شهرستان ماکو (فاز اول)» را به شرح اسناد و مدارک مناقصه، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای، به شرکتهای پیمانکاری واجد شرایط واگذار نماید؛ لذا از متقاضیان محترم دعوت می شود مطابق با شرایط زیر نسبت به خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند.

    دستگاه مناقصه گذار : سازمان منطقه آزاد تجاری_ صنعتی ماکو

    مهندس مشاور : مهندسین مشاور قالا سازه منطقه آزاد ماکو

    موضوع مناقصه و شرح مختصری از کار :

الف-  تکمیل شبستان، ساختمان خادم و سرویس بهداشتی مصلای شهرستان ماکو (فاز اول) شامل: باطله برداری و برداشت نخاله های موجود در داخل و اطراف ساختمان، پی کنی و خاکبرداری تا رسیدن بستر مناسب مورد تایید دستگاه نظارت، اجرای فنداسیون سنگی و بتنی، پر کردن فضای داخلی شبستان با مصالح مناسب ، اجرای سازه بتنی زونهای خدماتی شامل ستونها، تیرها و سقف، اجرای سازه تکمیلی شبستان شامل اجزای فلزی و بتنی، اجرای دیوار های پیرامونی شبستان و زونهای خدماتی و قسمتهایی که به تشخیص دستگاه نظارت لازم الاجرا می باشد، تکمیل پوشش سقف شبستان و اتصالات لازم و پوشش سقف قبلی طبق نقشه های ابلاغی و فهرست مقادیر.

ب- کلیه عملیات لازم طبق دستور دستگاه نظارت.

ج- تجهیز و برچیدن کارگاه.

 

    محل اجرای پروژه : استان آذربایجانغربی، منطقه آزاد ماکو، شهرستان ماکو، شهرک ولیعصر، جنب مجتمع تجاری امید ماکو.

    برآورد اولیه پروژه: بر اساس فهرست بهای ابنیه، تاسیسات مکانیکی و برقی سال ۱۳۹۹، با اعمال ضرایب قانونی جمعاً به مبلغ ۶۹٫۹۹۶٫۴۱۳٫۵۵۹ (شصت و نه میلیارد و نهصدو نودو شش میلیون و چهارصد و سیزده هزار و پانصدو پنجاه و نه ریال).

    مدت اجرای پروژه : دوازده (۱۲) ماه شمسی و دوره تضمین بیست و چهار (۲۴) ماه شمسی می باشد.

    رشته و گروه پیمانکار : داشتن حداقل صلاحیت پیمانکاری پایة پنج (۵) رشته ابنیه.

    مبلغ تضمین شرکت در مناقصه : تضمین شرکت در مناقصه به میزان  ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (سه میلیارد و پانصد میلیون) ریال می باشد که بایستی براساس دستورالعمل مندرج در دعوتنامه شرکت در مناقصه و شرایط مناقصه به همراه برگ پیشنهاد قیمت ارائه گردد.

    قیمت اسناد مناقصه: مبلغ۵٫۶۰۰٫۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد هزار ریال)

    نحوه دریافت اسناد مناقصه : پس از واریز مبلغ ۵٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۵۴۱۹۹۲۶۳۹۶ بانک ملت، بنام سازمان منطقه آزاد تجاری_صنعتی ماکو، بایستی اصل فیش واریزی توسط پست پیشتاز به آدرس “ماکو، بازرگان، ساختمان شماره ۲ سازمان منطقه آزاد ماکو، واحد امور مالی، ارسال گردد.

لازم به ذکر است تحویل اسناد مناقصه به متقاضیان به صورت الکترونیکی بوده و منوط به دریافت اصل فیش واریزی بانکی توسط واحد مالی سازمان و همچنین ارسال اسکن فیش واریزی بانکی مذکور به همراه اسکن رسید پستی حاوی کد مرسوله به آدرس پست الکترونیکی tech.eng.mfz@gmail.com توسط شرکت کنندگان می باشد و مراجعه حضوری متقاضیان ضروری نمی باشد.

    نشانی محل تسلیم پیشنهادها: ماکو، بازرگان، ساختمان شماره ۱ سازمان منطقه آزاد ماکو، دبیرخانه ساختمان شماره ۱ سازمان.

    مهلت واریز وجه خرید اسناد مناقصه : پس از چاپ آگهی نوبت دوم، از تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۹ لغایت ۱۸/۰۱/۱۴۰۰٫

    آگهی های نوبت اول و دوم به ترتیب در تاریخ های ۲۴/۱۲/۱۳۹۹و ۲۶/۱۲/۱۳۹۹ در روزنامه های “مناقصه مزایده” و “جهان اقتصاد” چاپ می گردد.

    مهلت ارسال اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت : تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۱/۱۴۰۰٫

    تاریخ و نحوه بازگشایی اسناد مناقصه : مناقصه گران محترم ضمن ارسال پاکات الف، ب و ج در پاکت لفاف، آگاهی داشته باشند که پاکات دریافتی رأس ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۰۲/۱۴۰۰، بازگشایی می شوند.

تبصره۱: حضور یک نفر نماینده معرفی شده از طرف هر یک از پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پاکات (با رعایت پروتکل های بهداشتی) آزاد است.

تبصره ۲: سازمان منطقه آزاد ماکو در رد یا قبول هر یک از پیشنهادها طبق قوانین و مقررات سازمان مختار است.

    تمامی اسناد مناقصه از جمله این آگهی باید به مهر و امضاء تعهد آور پیشنهاد دهنده(گان) برسد و همراه با پیشنهاد قیمت ارائه شود.

    از پیشنهادات واصله بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی سازمان های مناطق آزاد تجاری-صنعتی و دستورالعمل تعیین دامنه قیمت های متناسب پیشنهادی در مناقصات یک مرحله ای و دومرحله ای -ویرایش سوم به شماره ۱۵۸۷۶۴/۹۴ مورخ ۱۳/۰۷/۱۳۹۴، دو پیشنهاد به عنوان برندگان اول و دوم انتخاب میشوند.

    سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۰۰-۰۴۴، داخلی ۳۳۱، سرکار خانم مهندس آیرملو تماس حاصل فرمائید.

    هزینه چاپ آگهی ها بر عهده برنده مناقصه می باشد.

 

 

مرکز تولیدات رسانه منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied