شمانیوز
شما نیوز

بازگشایی مسیر دوچرخه سواری کیش

تا پایان خرداد با اجرای روشنایی مسیر 13 کیلومتری محور طلوع تا غروب، تمامی مسیر دوچرخه سواری کیش روشن می شود.

بازگشایی مسیر دوچرخه سواری کیش

به گزارش شمانیوز و به نقل ازشرکت عمران، آب و خدمات کیش، معاون امور شهری این شرکت از اجرای عملیات روشنایی مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش حدفاصل طلوع تا غروب جزیره خبر داد.

غفار آقازاده گفت: عملیات اجرای روشنایی این مسیر13 کیلومتری با نصب پایه های روشنایی دو طرفه طرح دلفین به ارتفاع ۴ متر و چراغ های ال ای دی تا شروع فصل تابستان به پایان می رسد  وتاکنون حدود یک کیلومتر از این طرح اجرا شده است.

آقازاده هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان وگردشگران در فضاهای عمومی و سواحل زیبای خلیج فارس عنوان کرد و افزود : معاونت امور شهری درتلاش است با اجرای روشنایی این مسیر 13 کیلومتری ، هیچ نقطه تاریکی در مسیر 57 کیلومتری دوچرخه سواری کیش وجود نداشته باشد و شهروندان وگردشگران بتوانند درتمامی ساعات شب درهمه قسمت های مسیر ویژه دوچرخه سواری تردد کنند.

گفتنی است با هدف تسریع در روند اجرای طرح روشنایی 13 کیلومتراز مسیر ویژه دوچرخه، تمامی تجهیزات مورد نیاز تهیه شده است .

شایان ذکر است مسیر ویژه دوچرخه سواری یکی از جاذبه های شهری وگردشگری جزیره کیش است که از دیرباز به عنوان یکی از مزیت های انتخابی کیش به عنوان مقصد سفر برای گردشگران به ویژه خانواده ها مطرح بوده است وازسویی همواره مورد استقبال و محل تردد روزانه شهروندان نیز هست. به همین دلیل با تمهیدات شرکت عمران، آب وخدمات کیش، اقدامات گسترده ای جهت بهسازی ، اصلاح و زیباسازی  و اجرای روکش حفاظتی و تامین روشنایی درکل این مسیر انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied