شمانیوز
شما نیوز

دو اردوی تمرینی ملی پوشان کشور درکیش به طور همزمان برپا شد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از آماده سازی زمین های فوتبال مجموعه المپیک و دو اردوی تمرینی ملی پوشان کشور در کیش بازدید نمود.

دو اردوی تمرینی ملی پوشان کشور درکیش به طور همزمان برپا شد

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفرآهنگران رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان عصر چهارشنبه 22اردیبهشت به همراه برخی معاونان و مدیران این سازمان و مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با حضور درمجموعه المپیک از روند آماده سازی زمین های فوتبال برای میزبانی از اردوی آمادگی ملی پوشان کشورمان که خرداد امسال دراین جزیره برگزارمی شود بازدید و بر تسریع این روند و تکمیل تمامی امکانات در جهت میزبانی شایسته ازملی پوشان کشورمان تاکیدکرد.

بر اساس این گزارش ، تامین نور زمین ها برای تمرینات درهنگام شب باخریداری تجهیزات لازم ، بهسازی چمن زمین بازی ، نصب صندلی های جدید در نیمکت ذخیره ها ، نصب صندلی و نوسازی جایگاه ویژه رسانه ها نوسازی رختکن، رنگ آمیزی نرده ها و بخشهایی پیرامونی زمین هاو  رنگ آمیزی صندلی و محوطه تماشاچیان از جمله اقدامات زیبا سازی و نوسازی در زمین های شماره یک و دو مجموعه ورزشی المپیک کیش بود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش همچنین در بازدید از اردوی تمرینی دو تیم ملی تیراندازی باکمان معلولان وفوتبال نابینایان کشور که در حال حاضردرجزیره کیش درحال برگزاری است ضمن بررسی شرایط و امکانات ورزشی هر رشته ازنزدیک درجریان تمرینات این تیم ها  قرارگرفت.

جعفر آهنگران در بازدید ازتمرینات اردوی تیم ملی تیر اندازی با کمان ملی معلولان کشورمان که برای رقابتهای بین المللی در اروپا آماده می شوند باسرمربی این تیم، ملی پوشان و همچنین اعضای تیم تیراندازی باکمان کیش گفتگو کرد.

وی با تقدیر از ورزشکاران با انگیزه کشورمان به ویژه جوانان سخت کوش جزیره کیش ، برای توسعه زمین تیر اندازی باکمان در مجموعه المپیک با استفاده از فضای موجود درمجاورت این زمین قول مساعد داد و گفت: با اجرای این طرح مجموعه تیر اندازی باکمان جزیره کیش می تواند میزبان تیم های مطرح دنیا باشد که این امر علاوه بر ارزآوری، زمینه ارتقاء توانمندی و مهارت ورزشکاران کیش را فراهم می کند.

جعفر آهنگران سپس از تمرینات تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورنیز بازدید و با سرمربی این تیم و برخی بازیکنان گفتگو کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری اردوهای تدارکاتی این رشته درجزیره کیش ، تیم ملی فوتبال نابینایان را افتخاری برای هموطنان برشمرد و از تلاش آنا درجهت اعتلای نام ایران عزیز درمیادین بین المللی ورزشی تقدیرکرد.

لازم به ذکر است تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان عصر روزهای  27 و 28 اردیبهشت با تیم ملی فوتبال  نابینایان روسیه درجزیره کیش دیدارمی کنند. این مسابقات از رسانه ملی به صورت همزمان پخش خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied