شمانیوز
شما نیوز

امام جمعه کیش درخطبه های نماز عید سعید فطر تاکید کرد:

مسئولان باید با برنامه ریزی صحیح برای حل مشکلات مسکن ساکنان جزیره کیش تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در خطبه های نمازعید سعید فطر بر ضرورت حل مشکلات مسکن ساکنان کیش تاکیدکرد.

مسئولان باید با برنامه ریزی صحیح برای حل مشکلات مسکن ساکنان جزیره کیش تلاش کنند.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش ، صبح امروز پنجشنبه 23 اردیبهشت در مصلای بزرگ کیش و درخطبه های نمازعید سعید فطر با اشاره به اینکه خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه و دیگر آیین های مذهبی فرصت مناسبی برای طرح مسائل مهم جامعه و مردم است گفت: امروز مسکن یکی ازمسائل مهم ساکنان جزیره کیش است که با تلاش مسئولان فعالیت های موثر و خوبی هم درجهت رفع این مشکلات انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر تامین هزینه مسکن برای برخی ساکنان به ویژه اقشارکم درآمد جزیره کیش دشوارشده است تاکید کرد: مسئولان و نهادهای مرتبط باید با اعمال سیاست صحیح و برنامه ریزی دقیق به سرعت برای حل مشکلات مسکن درکیش تلاش کنند.

 

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به زحمات مدافعان سلامت در یک سال و نیم گذشته برای مقابله با همه گیری کرونا از تلاش های مسئولانه و شبانه روزی کادردرمانی بیمارستان ، مرکز توسعه سلامت و همه دست اندرکاران پیشگیری و مقابله با کرونا و مدافعان سلامت درجزیره کیش تقدیر کرد و گفت : این انسان های مخلص و زحمتکش برای ارائه خدمات درمانی به ساکنان و گردشگران کیش ایثارگرانه زحمت کشیدند واز آسایش و سلامت خود گذشتند.

 

وی عید فطر را عید بندگی، رعایت تقوای الهی و جشن پیروزی عبادی خواند وگفت : این عید فرخنده روز شادی و عید روزه داران واقعی و مخلص، قاریان قرآن وتمام کسانی است که خداوند عبادات آنها را درماه مبارک رمضان پذیرفته است.

 

نماز عبادی سیاسی فطر با حضور گسترده ساکنان و گردشگران مومن جزیره کیش و با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله اجتماعی درمحوطه باز مصلای بزرگ این جزیره به امامت حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش برگزارشد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied