شمانیوز
شما نیوز

گردشگری ، محور اصلی توسعه جزیره قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از 4 پروژه عمرانی و گردشگری سطح جزیره قشم بازدید کرد.

گردشگری ، محور اصلی توسعه جزیره قشم

به گزارش شمانیوز و به نقل از برنا، علی درویش پور در این بازدیدها که بعد از ظهر روز جمعه 24 اردیبهشت ماه صورت گرفت، جهت تسریع روند اجرا و تکمیل این طرح ها دستوراتی را صادر و بر لزوم توسعه هرچه بیشتر خدمات ارائه شده تاکید کرد.

درویش پور در اولین ایستگاه از بازدیدهای روز جمعه خود، با حضور در محل پروژه عمرانی احداث بلوار شمالی شهر درگهان در جریان روند اجرا این پروژه قرار گرفت. مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پس از استماع سخنان مدیران مسئول و پیمانکار این پروژه دستورات لازم جهت رفع موانع پیش روی این پروژه و تسریع در روند اجرای آن را صادر کرد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه این بازدیدها از روند اجرای عملیات عمرانی باند جنوبی قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس بازدید کرد. باند جنوبی قطعه ۳ این بزرگراه به طول ۷.۸ کیلومتر حدفاصل اسکله کاوه تا میدان درگهان را به یکدیگر متصل می کند. بزرگراه خلیج فارس در ۲ مسیر رفت و برگشت تعریف شده است که عرض هر باند به ۱۱.۵ متر می رسد.

درویش پور با بیان اینکه سرعت بخشیدن اجرای پروژه های عمرانی سطح جزیره یک ضرورت است، تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با احداث بزرگراه استاندارد علاوه بر ایمن سازی راه ها و رفع ترافیک جاده ای، زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به ساکنان و گردشگران در جزیره خواهد بود.

سایت تفریحی - گردشگری جزایر ناز و همچنین کمپ پارک ساحلی مهتاب (ریگو) سومین و چهارمین مقصد بازدیدهای روز جمعه درویش پور و هیات همراه وی بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید با تاکید بر اهمیت توسعه ظرفیت های گردشگری موجود در جزیره قشم، بیان کرد: گردشگری محور اصلی توسعه جزیره است و تکمیل هرچه سریعتر زیرساخت های این حوزه باید در اولویت باشد.

درویش پور همچنین خاطرنشان کرد: قشم با داشتن جاذبه های بی نظیر گردشگری، توانایی تبدیل شدن به یکی از قطب های اصلی گردشگری کشور را داراست و باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم.

گفتنی است علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، حسین ناصری نژاد مدیر امور فنی و زیربنایی، نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری، امیر سرلک مدیرامور درگهان، تورج امانی مدیر تشریفات و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم همراهی می کردند.

توسعه گردشگری قشم + علی درویش پور

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied