شمانیوز
شما نیوز

درخشش بانوی تکواندوکار کیش در مسابقات بین المللی و اخبار کوتاه ورزشی

کسب مقاوم دوم رقابت‌های بین المللی جام پرسپولیس توسط ورزشکار جزیره کیش، نامزدی مربی شمشیر بازی برای هدایت تیم ملی، کارگاه داوری تکواندو بانوان و برگزاری کلاس مربیگری فوتبال از جمله اخبار کوتاه ورزشی این جزیره در روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت است.

درخشش بانوی تکواندوکار کیش در مسابقات بین المللی و اخبار کوتاه ورزشی

 به گزارش شمانیوز ، ششمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام پرسپولیس به میزبانی تیم تکاوران استان البرز با حضور ۵۱۲ بازیکن از ۲۷ کشور جهان در دو بخش بانوان و آقایان به صورت آنلاین برگزار شد.

 

در بخش بانوان همتا حاجیلویی تکواندوکار جزیره کیش عملکرد خوبی از خود نشان داد و موفق شد در رده بزرگسالان عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 

کارگاه باز آموزی داوری کاراته بانوان در کیش برگزار شد

هیات کاراته موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ،اولین دوره باز آموزی داوری بانوان را در سال ۱۴۰۰ برگزار کرد.

این کارگاه  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ۲ بخش کاتا و کومیته با حضور ۱۸ شرکت کننده به مدرسی راضیه عطایی  مدرس فدراسیون کاراته در سالن کوثر برگزار شد و حاضرین در کلاس آخرین قوانین و مقررات داوری را فرا گرفتند.

 

درخشش بانوی تکواندوکار کیش در مسابقات بین المللی و اخبار کوتاه ورزشی

 

 

مربی جزیره کیش نامزد هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه شد

پس از ناکامی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران در رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک توکیو با تصمیم رییس فدراسیون ، علی یعقوبیان سرمربی تیم ملی اپه  برکنار شد وقرار است فدراسیون شمشیربازی اواخر هفته جاری سرمربی تیم اپه را از بین گزینه‌های مدنظرش انتخاب کند.

 

فدراسیون شمشیربازی درحال حاضر به پنج گزینه نهایی رسیده است که این افراد سید میثم شجاعی مربی کیش ، فرهاد رضایی مربی تیم اصفهان، محمد صداقتی مربی تیم تهران،  صادق آرامش مربی تیم اردبیل و مهدی فرجی مربی تیم آذربایجان شرقی هستند.

 

دوره مربیگری فوتبال درجه  C آسیا در کیش آغاز شد

کلاس مربیگری فوتبال درجه  Cآسیا ویژه آقایان زیر نظر مرکز آموزش و استعداد یابی موسسه ورزش و تفریحات سالم و هیات فوتبال جزیره کیش آغاز شد.

 

این دوره مربیگری با حضور ۲۴ شرکت کننده به مدت ۶۰ ساعت در ۲ بخش تئوری و عملی برگزار می شود که بخش تئوری به صورت وبینار زیر نظر حسین صالح و عارف ادریس از مدرسان بین المللی  AFC به مدت ۲ روز تدریس می‎شود.

 

بخش عملی از امروز ۲۸ اردیبهشت در زمین شماره ۲ المپیک با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی آغاز  وتا پنج خرداد ادامه دارد. 

 

در پایان دوره آموزشی به مربیانی که بتوانند با موفقیت این دوره را سپری کنند، مدرک مربیگری فوتبال درجه C  اعطا می شود .

 

هم اکنون ۳۸ رشته ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.

 

در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

 

جزیره کیش هم اکنون ۴۴ هزار نفر جمعیت دارد و در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied