شمانیوز
شما نیوز

پرچم منطقه آزاد قشم برفراز سبلان

کوهنورد قشمی در همنوردی با کوهنوردان شیراز به قله سبلان صعود کرد.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر عنوان داشت: اعضای تیم کوهنوردی باشگاه آرش کاویان شیراز به سرپرستی محمد رازقی نژاد و راهنمایی سیاوش شهباززاده در تاریخ 14 خردادماه به قله سبلان صعود کردند.

کوهنورد قشمی در همنوردی با کوهنوردان شیراز به قله سبلان صعود کرد.

به گزارش شمانیوز و به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی افزود: مدیریت کمپینگ این تیم با ایرج معانی، مسوول کارگروه جوانان فدراسیون کوهنوردی کشور و سعید گودرزی، عضو تیم کوهنوردی منطقه آزاد قشم نیز به عنوان پزشک، عکاس و مسوول فنی همراه تیم مذکور بود.

موسایی با ارائه گزارشی از این صعود گفت: محل کمپ این تیم در ارتفاع سه هزار و 600 متری کوه سبلان بود که اعضا پس از گذراندن یک شب، صبح روز 14 خرداد ماه ساعت 5:30 صبح پیمایش آغاز و ساعت 12 ظهر به قله رسیدند.

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم در پایان ضمن تقدیر از تلاش های اعضای تیم کوهنوردی این هیأت گفت: باعث خرسندی است که کاردانی و تلاش بی وقفه اعضای این هیأت موجب شده تا قشم در سطح کشور به داشتن نیروهای فنی و کاربلد در حوزه کوهنوردی شناخته شده و برای صعود به قلل مختلف از سوی باشگاه های دیگر دعوت شوند.

موسایی همچنین از ایرج معانی، مسوول کارگروه جوانان فدراسیون کوهنوردی کشور، اعضای تیم کوهنوردی باشگاه آرش کاویان شیراز و سرپرست این تیم، محمد رازقی نژاد به مناسبت همکاری نزدیک و همراهی با هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied