شمانیوز
شما نیوز

بازدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از طرح های 5 روستای جزیره

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم چندین پروژه و طرح در حوزه گردشگری در سطح روستاهای جزیره قشم بازدید کرد و جریان پیشرفت این طرح ها قرار گرفت.

بازدید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم از طرح های 5 روستای جزیره

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مهدی زارعی در این بازدیدها از پروژه هایی که از محل بودجه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری  در روستاهای شیب دراز، گورزین، خالدین، زینبی و کووه ای در حال اقدام است، بازدید کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید آخرین وضعیت احداث خانه های صنایع دستی در روستاهای شیب دراز، گورزین، زینبی و کووه ای را مورد بررسی قرار داد.

عملیات عمرانی مربوط به محوطه سازی درمانگاه روستای گورزین و همچنین سالن چند منظوره این روستا و همچنین شرایط المان ورودی روستای شیب دراز بخش دیگری از برنامه های بازدید زارعی بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از آخرین وضعیت اجرای احداث پارک، بلوارکشی و آماده سازی سیستم روشنایی روستای زینبی بازدید کرد.

این بازدیدها در پی تاکیدات علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص پیگیری مداوم اجرای پروژه های مربوط به حوزه های مختلف به ویژه طرح های مربوط به جوامع محلی و گردشگری در جزیره انجام شده است.

براساس این گزارش، هدف از بازدیدهای میدانی و دوره ای معاونت های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، پیگیری و تسریع فرآیند اجرای پروژه های مختلف در سطح روستاهای جزیره قشم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied